| 21. 03. 2010 11:27 |
| tak skladba Circle the Wagons je naslapana jak cip...album je jednoznacne lepsi ako predosla LP... jednoznacne 10/10 |
Serafin | Stylized Corpse
| 20. 03. 2010 18:57 |
| právě poslouchám Circle the Wagons a začátek Stylized Corpse mi strašně připomíná nějakou (mam pocit, že švédskou) old school deathovou záležitost...netuší někdo? |
belial |
| 17. 03. 2010 3:04 |
| Co ma najjebovejsi zvuk z LP je Deathcrush od Mayhem. Ten neskutocne z platne zabija. Inak neddavno vysla jedna nadherna edicia stareho Mayhem rehearsalu z 1989 pod nazvom "Of Lord Satan's Mysteries"
http://shop-hellsheadbangers.com/item.asp?PID=14709 Ta biela sa mi momentalne kruti v gramci hehe. Ale krajsie prevedenie som vazne davno nevidel. Cele je to pokryte starymi fotkami, Deadovymi sialenymi kresbami a preskenovanymi rukopismi z dopisov atd. Limitacka 300 ks. |
panda | no
| 17. 03. 2010 0:15 |
| osobne som ešte lp nepočul (čo už, robotnícka trieda), preferujem kazetky, och. ale viem si predstaviť "Division Bell" na platni (to musí byť zážitok). Avšak moje prasačiny kde sa odreagujem mi fakt stačia na MC.
|
Dejv |
| 16. 03. 2010 19:53 |
| Zde si dovolím zanechat odkaz na zajimavý rozhovor: http://www.techno.cz/clanek/5316/gramofonove-zavody-lodenice-vyprava-techno.cz Vinyly od Master´s Hammer, které jsou z loděnice mají oproti CD úžasný zvuk. Jinak Tesly některé Tesly nejsou špatné, ale jak jsem již psal, jsou to brusky jak hovado. Dnešní high-end gramce s diamantovými přenoskami jsou už někde jinde. Ale šlo by o tom polemizovat, pač většina menšich BM kapel stejně nemá nahrávku na zvukové úrovni, která by takový audio hardware využila. Jo Pink Floyd jsem slyšel na LP taky a to je síla - u takové kapely ani zvukově nic jiného čekat nejde. |
panda | no
| 16. 03. 2010 19:21 |
| osobne som stúpenec starej dobrej kazetky (spomienky, nostalgia, začiatky), rituálny nosič |
Mysticus | Vilozof
| 16. 03. 2010 18:56 |
| Ta prva cast tvojho prispevku, to je na dlhsiu debatu. Kazdopadne velmi zalezi aj na samotnom gramofone, aby mal moznost pesneho nastavenia otacok (!!!) a ak aj ma predzosilovac, nespoliehat sa nan. Je lepsie ho mat napojeny na slusny zosik, aj ked to uz je vacsia polozka co sa tyka penazi. Kazdopadne je to docela zazitok pocuvat hudbu na vinyle, ked mas k tomu slusnu vybavu. Uz som niekde spominal, ze som pocuval Pink Floyd na slusnej zostave a malo to neskutocnu atmosferu.
K tej druhej casti tvojej otazky, na ragtime to maju definovane presne v akom stave treba mat master na lisovanie vinylu: http://www.ragtime.cz/index.php?page=technicka-specifikace Uz LEN rezanie zaznamu do medenej matrice pre dvanastpalec je suma jak hovado (okolo 5000 Kc) + ostatne naklady. Takze pre vydavatelov by mal byt dany titul, ktory budu vydavat na LP hodny tohto formatu, pretoze ak sa dobre nepredava, mas peniaze v prdeli.... |
Vilozof |
| 16. 03. 2010 17:51 |
| Hm, toto ma zaujalo, ze ako presne to s tymi LPckami je. Vie mi niekto povedat, v com konkretne je ten zvukovy rozdiel? Pretoze, ked niekto povie, ze zvuk je lepsi, tak je to take subjektivne. Ja mam platne aj gramec, ktory je vcelku fajn (Tesla NC 470), ale nemam zostavu, na ktorej by som mohol posudit ten rozdiel (stary nepodareny model od Tesly).
A napriklad na co konkretne si treba davat pozor pri konverzii, masteringu z CD verzie na LP verziu? |
belial |
| 16. 03. 2010 17:10 |
| Ja mam od DT re-ediciu A blaze na LP a zvuk je tam dost lepsi nez na cd. A popravde ma kazde jedno LP co vlastnim pre mna 100x vacsiu hodnotu nez nejake CD. Z pc muziku pocuvam len ked musim (veci co nevlastnim na originale), z CD zvacsa ked este nieco ine robim, ale z LP ked si tu muziku chcem ozaj vychutnat. |
Dejv |
| 16. 03. 2010 15:24 |
| Tak jasně,napsal jsem to trošku moc radikálě.... ale znám mnoho lidí, kteří kupují LP aniž by měli gramofón, jiní zase mají gramófon, ale hudbu poslouchají z CD nebo přes PC - jen vyjímečně poslechnou něco ze svoji vinylové sbírky (aneb člověk taky musí mít pořádný gramec a né ty levné brusky vinylů). Co se týče toho masteringu, tak fakt záleží kdo to dělá a jaké má zákazník požadavky. Přece jen oproti CD je to velmi citlivé medium. Od Darkthrone jsem žádný vinyl neslyšel, ale věřím že oni si dají záležet na výsledku a nenechají vypustit do světa nějaký brak. |
Mysticus |
| 16. 03. 2010 15:04 |
| Samozrejme, že keď sa dáva robiť vinyl, treba sa s tým "pohrať". Veď samotné lisovacie firmy ponúkajú pre-mastering z CD titulu na korektnú LP verziu. To je snáď samozrejmosť! A stým vyhlásením, že LP má už len čisto zberateľskú funkciu nesúhlasím.... |
Dejv |
| 16. 03. 2010 14:46 |
| K těm LP...v dnešní době, kdy je vše nahráno digitálně a pak převedeno na LP to fakt nemá jiný, než sběratelský smysl. Navíc setkal jsem se s LP, které se nedaly poslouchát. Je to výsledek toho, že kapela vydá CD a pak někdo chce vydělat na reedici LP....jenže s tím převodem je třeba si pohrát,upravit to, aby to na vinylu jakž takž vyznělo, nejde to tam jebnou stejně jak to je nahráno na CD -> bohužel se to často děje (zvuk je pak otřesný oproti původního CD)...ale jinak joooo, je fakt mit takový velký booklet. :-) |
karisma | Belial
| 16. 03. 2010 13:56 |
| ked myslis |
belial | karisma
| 16. 03. 2010 8:51 |
| Preco mam ten blby pocit ze keby Fenriz zacal teraz hajlovat tak behas v nemeckej uniforme?:) |
karisma | 666
| 16. 03. 2010 8:20 |
| Pocul som zatial len jednu skladbu, ale je to fakt naslapane... ak je cely album taky ako ta skladba tak klobuk dole. uz sa tesim ked si objednam LP hmm |
belial | Circle the Wagons
| 15. 03. 2010 19:20 |
| Pri vsetkej ucte k Darkthrone, ten novy album je to najhorsie co som za velmi dlhu dobu pocul.... |
dagon | karisma
| 10. 03. 2010 13:49 |
| Ok. Tak mi to prípadne pošli na [email protected] |
karisma | dagon
| 10. 03. 2010 12:32 |
| Tak to CD by som nechcel ani zadarmo ha ha ha je to cista sracka.... vobec som nepochopil ako som si to mohol kupit heh .... potom ti vypisem co to tam mam... |
dagon | Mysticus
| 10. 03. 2010 11:37 |
| Tak to cd A.Volkhves za 1 eur nechaj pre mňa :-) |
Mysticus |
| 10. 03. 2010 11:12 |
| Ja by som bral ten ARMATUS! Sak ked budeme spolu volat, dohodneme sa. Inak ked sme u A.Volkhves, tak ich CD Son O Iryi kludne niekomu pustim za jedno euro, ak si to vyzdvihne osobne tak aj zadarmo. |
dagon | karisma
| 10. 03. 2010 7:50 |
| No vidíš...o sračky typu ASHEN LIGHT, IUVENES,BUTTERFLY TEMPLE by som mal záujem. Napíš čo od nich máš a dohodneme sa... |
Vilozof |
| 10. 03. 2010 0:15 |
| jj, AV po tej koncertmej odmlke neposobia nijak presvedcvo, vid moj report z poslednej Dark Night's Symphony. Posledna doska je vsak skvela. |
Under | Vilda
| 9. 03. 2010 23:32 |
| Na živo byli AV jednou z nejhorších věcí, co jsem kdy slyšel. Ačkoliv na desce zní poměrně příjemně. |
Vilozof |
| 9. 03. 2010 21:12 |
| Tak pozor, Ancestral Volkhves neni srajda! :) |
belial | karisma
| 9. 03. 2010 20:13 |
| Ha ha ale ja som sa ta celu dobu pytal naco tie picoviny kupujes! Ale som hrdy nato ze prijebany Ewiges Reich som ti predal ja osobne hehe. To bola cista ryza!!! |
karisma | 666
| 9. 03. 2010 19:42 |
| Ide o Pagan/Folk srajdy.... je tam nejaky ASHEN LIGHT, ANCESTRAL VOLKHVES, IUVENES,BUTTERFLY TEMPLE... potom dalsie srackty ako ARMATUS, ARV, CRYFEMAL, EWIGES REICH .... no fuj by som to jebnul do kosa ha ha ha |
dagon | Dejv
| 9. 03. 2010 18:48 |
| Presne tam som mieril. Niektoré z mojich najobľúbenejších albumov sú u iných považované za nepočúvateľné a naopak; je dosť veľa vysoko cenených a kultových nahrávok, ktoré mne k srdcu neprirástli ano náhodou. |
Dejv |
| 9. 03. 2010 17:16 |
| Sračky můžou být široký pojem.... |
dagon | karisma
| 9. 03. 2010 17:07 |
| Daj vedieť čo za sračky máš. Možno by som niečo z nich odkúpil.... |
karisma | Tak tak
| 9. 03. 2010 16:30 |
| Tak tak UNDER ma pochopil dobre... ja by som urcite prispieval mam kopec sraciek na predaj ha ha |
dagon | Dejv
| 9. 03. 2010 15:12 |
| Úplný súhlas s tvojou poslednou vetou. Ja mám tiež tú vlastnosť, že čo príde ku mne už odo mňa neodchádza :-) |
Dejv |
| 9. 03. 2010 14:50 |
| Jasně záleží na konkrétním typu, ale spíše to tak bývá pravidlem. Jinak čím horší nahrávka, tak tím lépe zní na horších bednách (teď nemyslím nějaké malé chrastítka od kompu)...true ortodoxní fans tedy jásají, že nemusí investovat do drahé audio sestavy. :-) Co se týče bazaru, tak bych spíše jen psal co sháním než co prodávám. Nevím jak vy. |
belial |
| 9. 03. 2010 14:37 |
| Dejv - ja mam ten samy gramec co tuna kolega Karisma a ten vbudovany predzosik mi hra lepsie nez ten co mam v zosiku yamaha za 300 euro. Inak ale mas pravdu. Mam celkovu zostavu za slusne prachy a ked tam dam daku garazovku tak pocujem aj tu poslednu nedokonalost tej nahravky. Ma to svoje plusy i minusy.
Inak co sa tyka toho bazaru tak ja by som bol rozhodne za. |
Dalihrob |
| 9. 03. 2010 14:03 |
| Na NWN! fóru si taky rád čtu, ale nepřispívám. |
Mysticus |
| 9. 03. 2010 13:58 |
| To by šlo, otázkou je koľko ľudí by tam chodilo niečo meniť ... ak len nejakí traja, nemá to význam.
Chodievam už niekoľko rokov dosť často na Nuclear War Now! a Full Moon Prod. tradingboardy a tam to frčí jedna radosť. Zohnal som tam aj také tituly, čo som si myslel že v živote nezoženiem.... chodia tam predávať/meniť riadny fanatici takmer z celého sveta a dá sa tam zohnať čokoľvek. |
Under | "bazar"
| 9. 03. 2010 13:38 |
| Ale né, jestli jsem to dobře pochopil, tak by nešlo o to, kdo kde co koupil, ale o to, kdo co třeba prodává, nabízí, hledá a chce třeba vyměnit. Mě by se to osobně velmi líbilo. |
Dalihrob |
| 9. 03. 2010 13:18 |
| Takovou sekci si mohl kdokoliv vytvořit na fóru, kde kromě spambotů nikdo nechodil. Takže nevím. Ale bylo by fajn tlachat o tom kdo co a kde koupil apod. |
karisma | Tak tak
| 9. 03. 2010 12:09 |
| Denon je velmi znama znacka!!! u tochto gramca sa samozrejme da vypnut predzosilnovac a moze sa dokupi nejaky kvalitnejsi... ja osobne som velmi spokojny! pocuvam uz len LP a ma to masakralny zvuk. Akurat som si objednal LP - BLACK WITCHERY a LP - HORNA tak uz sa velmi tesim.... a mam zalusk na LP - BULLDOZER - the day of wrath.... hmmmm tak tuto LP mat!
Inak mam taky navrh pre MORTEM ZINE, co tak urobit nejaku BAZAR miestnost na predaj LP,CD,MC urcite by to potesilo viacerych ludi.... co poviete nieje to zle nie? |
Dejv |
| 9. 03. 2010 11:08 |
| Ale zase jestli to má nějaký význam, ....totiž nevím jestli z vás už někdo poslouchal hdubu co je tady na zinu na nějaké HIGH END hifi audio sestavě. Upřímě se většina to nedá poslouchát. Ono profi mega drahé nahrávací studia maji svoje no..... |
Dejv | předzesilovač
| 9. 03. 2010 11:04 |
| No ty integrované předzesilovač často spíše dojebou zvuk. Nejlepší je to napíchnout přímo z jehly na nějaký kvalitní zesák. Jedině tak je to bez ztráty. |
xx | denon
| 9. 03. 2010 10:24 |
| denon je celkom znama japonska znacka existujuca uz 100 rokov |
Mysticus |
| 8. 03. 2010 19:08 |
| Slušný gramec, ale neznáma značka. Veľkou výhodou je však vstavaný predzosilňovač, to je fakt výhoda. Ja mam Pioneera a som tiež veľmi spokojný... Inak keby som mal nejaké zvyšné prachy (čo asi v živote nebude) rád by som sa dostal k tomuto stroju: TECHNICS SL-1210MK2E.
Totále delový gramec, kamoš ho kúpil asi koncom minulého roku, mal som možnosť ho počuť a bol to fakt zážitok. Album "The Division Bell" z neho "chutnal" fantasticky! |
dagon |
| 8. 03. 2010 17:16 |
| Tiež hľadám nejaký optimálny gramec...vďaka za typ. |
satharoth |
| 8. 03. 2010 16:56 |
| fiha...ja som este stale nekupil, no chystam sa uz tohto mesiaca nejaky kupit...tento vyzera zaujimavo, aj cena v pohode |
karisma | 666
| 8. 03. 2010 11:30 |
| Uz sa velmi tesim na ten album.... Jednoznacne kupim CD aj LP verziu...uz aby som to vkladal do mojho noveho gramca :-) ak by niekto siel kupovat gramec tak odporucam : http://biga.sk/gramofony/denon-dp-300f-cierny/67214 |
Serafin |
| 6. 03. 2010 16:06 |
| celý album už jsem sjel několikrát a bere mě čim dál víc...mix Celtic Frost, old school crustu / thrashe, trochy starýho heavy/doomu, kapky isengard...k tomu klasická DT plíseň a dvakrát podtrženej podpis Gylve Fenris Nagell...big sunglasses - always a good band |
As | Circle The Wagons
| 6. 03. 2010 12:39 |
| Nový album je super! Pár slabých miest sa tam nájde, ale inak sa mi veľmi páčia napr. tie pasáže s melodickým spevom. Dosť tam cítiť vplyv NWOBHM 70./80. rokov a to je hudba ktorá mi je veľmi blízka. A skladba o 20 rokoch práce na pošte proste nemá chybu :)) |
Mikulas | panda
| 6. 03. 2010 9:31 |
| No to teda jo. Ty melodické refrény jsou už fakt zlo. Myslím, že v autě se mi to bude vyjímat :-)) Im the Graves of 80s :-) |
panda | no
| 6. 03. 2010 7:27 |
| nové album je akési divné, chce to čas, ale s tým punkom to asi fakt už myslia vážne |
panda | hosi
| 19. 02. 2010 19:07 |
| neviem, ja by som tiež nepovedal, že by to mal byť Fenriz. Ten pán vyzerá byť starší, ale je to celkom pekelná obálka, má zvlaštnú atmosféru |
dagon | belial
| 19. 02. 2010 11:56 |
| Neviem, je to iba môj dohad, ale proste mi to pripomína Fenriza notne upreveného počítačom... |
belial | Dagon
| 19. 02. 2010 11:25 |
| Nato si kde prisiel?:D Neviem sice odkial to maju (predpokladam daky horor?) ale hento sa na Fenriza teda nepodoba ani omylom |
dagon | Panda
| 19. 02. 2010 11:16 |
| Tiež už som nad tým rozmýšľal. Neviem, ale vychádza mi to na Fenriza. |
panda | no
| 18. 02. 2010 14:58 |
| neviete niekto náhodou, čo je to za tvár na pekelnom albume "Ravishing Grimness" (určite jeden z top 3 DARKTHRONE)
Mikulas: tak tak :-) v tomto bola (aj je) majstrovská Česká televízia, ktorá podobné kultovné (najmä britské) seriály dávala |
Mysticus |
| 16. 02. 2010 18:53 |
| Som zvedavy na ten novy material. Zasa to znie dost odlisne ako predosla nahravka, ktora bola vsak oproti skvelemu "FOAD" trochu nudna (az na posledny kurevsky nadupany song).
Hold, Darkthrone musi clovek but milovat alebo nenavidiet!!! With our own brand of HEAVY METAL/SPEED METAL-PUNK we are a constant ambush on the modern overground metal traitors. Join us in our fight against instant gratification.... and LET'S SEE WHO STANDS WHEN THE SMOKE CLEARS... January 2010, Fenriz |
Mikulas |
| 16. 02. 2010 8:14 |
| Jsem rád, že tu někdo zmínil Haló haló. Jak říkáš, kultovní záležitost.. :-) |
panda | no
| 15. 02. 2010 19:44 |
| ja si to už vypočuť nemôžem, pretože v robote nám obmedzili internet, takže škoda, že už tu nebudem môcť hádzať nezmysly. Zábava skončila, zrovna keď som našiel nové diely kultovného seriálu Haló haló, ktorý si nebudem môcť pozrieť, ach.
Čo sa týka nového albumu, som dosť zaskočený obálkou a určite sa teším ako sa s tým ich zvláštnym vývojom popasujú |
belial | Karisma
| 11. 02. 2010 19:57 |
| Hej ale pocuval si tu novu ukazku? Ti je uz zas ine jak minuly album. Divne to je... |
karisma | 666
| 11. 02. 2010 19:38 |
| Ja myslim ze ich tvorba je uplne v pohode.... ano uz to nieje Under A Funeral Moon ale ma to nieco do seba.... Robia muziku tak ako to citia a tak to je dobre... Darkthrone Forever |
koronas |
| 11. 02. 2010 8:24 |
| UNDER A FUNERAL MOON - foreveeeeer!!!
...u mna osobne vladne DT po Panzerfaust vratane. Total Death uz vnimam ako symbolicku smrt kapely, ale samozrejme nic proti kapele, len subjektivny posluchacsky dojem. Hlavne ze to co robia posledne roky ma zmysel a naplnenie pre nich samotnych. |
belial | Novy matros
| 10. 02. 2010 17:17 |
| Tak tato muzika mi uz teda vobec nic nehovori....Skoda |
panda | no
| 23. 11. 2009 17:59 |
| po odstupe casu je tento album cisty kult, doslova. ziaden black metal, len spinavy pojebany punk ala exploioted, robiaci s i srandu zo vsetkeho a hlavne z nas. predstavujem si devianta fenriza s tym mafia fuzikom ako bali v obijanej bunde styridsatrocne blondiny so sto kiloami a pivom v ruke, ako hovorim cisty kult - rock en roll |
karisma | -
| 22. 11. 2009 11:55 |
| Mne sa to dost paci!!!!! a cakam na novy material.... ten bude zas kurva masakralny...
|
satharoth |
| 22. 11. 2009 11:25 |
| Toto by som nekupil ani za 3 eury |
karisma | 666
| 22. 11. 2009 10:20 |
| Tak som milo prekvapeny, ze CD verzia je 100x krajsia ako LP.....
Milujem LP ale CD je fakt masaker a odporucam kupit skor CD verziu..... Almum je masaker!!!!!!!!!!! |
Dagon |
| 19. 09. 2009 16:47 |
| Že to bude sranda je jasné aj z názvu poslednej skladby ktorá si robí prdel z debutu Impaled Nazarene |
Epizeuxis | Znovu LordOwl
| 16. 09. 2009 20:03 |
| ...Vidíš, takhle jsem nad tím nepřemýšlel, resp. ani ti dva "výtečníci" na obalu mě neevokovali žádnou esenci blackmetalovosti ;) Vypadá to spíše jaksi šamansky a pravěce, až na ten ocelový nůž, samozřejmě ;) |
LordOwl | hmmm..
| 16. 09. 2009 19:44 |
| možná sem moc velkej vědátor, ale já jsem si z toho vzal, že celý artwork si dělá srandu z metalistů, hlavně těch black, ostatně i jiné články na tom serveru jsou velice "zlehčující" naši společnou věc :-)) |
Epizeuxis | Lord Owl...
| 16. 09. 2009 12:44 |
| Tak teď jsi mě docela zaskočil...jmenovitě s tím, z koho si cover dělá prdel... Asi jsem nevzdělaný v základních poznatcích a nebo hold skutečně nechápu, neboť ani onen "prasomrd", ani "honič" mi nikoho tedy nepřipomínají, tedy snad kromě jich samotných (ale na to má zase Nocturno moc krátké/skorožádné vlasy), což se mi zdá tedy spíše příliš průhledné :D |
LordOwl | Fake a cover
| 16. 09. 2009 12:38 |
| Cover art na jedničku, když si ovšem každý odmyslí, co ten obal vypovídá a z koho si dělá dost prdel. Protože kdyby se to mělo brát vážně a mělo to oficiálně být jako nějaký obal k BM titulu, tak je to dost málo "true". |
Apocalypse |
| 16. 09. 2009 12:36 |
| Ja len tipujem, tie nazvy skladieb + obal su az moc parodizujuce :) navyse aj komentare toho, co postol tu skladbu na youtube |
Epizeuxis | ! Heyýá!
| 16. 09. 2009 12:31 |
| To je fake? Ne! Pomoc... a já se tak těšil... Pošle mi někdo ten článek? Já totiž ani netuším, kde to hledat... ale vše s tvářilo tak seriózně... |
Apocalypse |
| 16. 09. 2009 12:02 |
| Takze je to fake? Ale podareny, treba uznat :)) |
Epizeuxis | Dali
| 16. 09. 2009 10:49 |
| Tak ono to jde chápat i nějak jinak než jako prdel? |
Dalihrob |
| 16. 09. 2009 10:38 |
| Doporučuju si přečíst některé další články na anti-humanism. Snad potom dojde všem, že to "nové" cd Darkthrone je prdel. |
Epizeuxis | Heyá
| 16. 09. 2009 9:44 |
| Obal naprosto suprová záležitost (dostal jsem záchvat smíchu) , myslím, že hezky vystihl nahrávku... Jinak slyšel jsem song No Ideas (No feelings) nebo jak se jmenuje a nevím, Hajking métl panks forévá či starší songy byly teda lepší... Uvidíme, zda mne to zase nechají recenzovat, na tomhle bych se totiž opravdu vyřádil :P |
As |
| 16. 09. 2009 0:18 |
| Ten obal je práveže super :D Horšie to už asi bude s hudbou. |
Apocalypse |
| 15. 09. 2009 21:08 |
| super obal :)) |
belial |
| 15. 09. 2009 20:49 |
| Uff dost zle... |
kverd |
| 15. 09. 2009 20:49 |
| To zas bude taškařice ;-). |
Mysticus |
| 15. 09. 2009 20:36 |
| nový Darkthrone na obzore + kompletný nový song :
http://www.antihumanism.com/2009/09/new-darkthrone-album-exclusive-preview/ |
Werwolfthron | belial
| 28. 05. 2009 22:38 |
| A to je presne to - ze je kolem toho zbytecne moc kecu.. me se ta Fenrizova cast docela libila ale ze bych mel nejak extra chute to casto poslouchat tak to ne.. Ale treba muj otec to oznacil za dobrou praci :-) |
Fastred |
| 28. 05. 2009 22:17 |
| Neobjeví. |
belial | Werwolfthron
| 28. 05. 2009 22:13 |
| To vobec nieje o dakom smerovani-ved ta nahravka sama o sebe je z 93 ci kolko...A horsia je podla mna ta Nattefrost strana....Su to proste hudobne od oboch absolutne nezaujimave nahravky...sice urcite sa najde niekto kto na tom bude masturbovat bo to je Fenriz a Nattefrost a oni su predsa tak old school,ze? |
Werwolfthron |
| 28. 05. 2009 22:09 |
| A doufam ze pokud tady bude recenze na tuto desku tak ze se tam nebude zase objevovat slovo ,,drone,,.. Bi uz me to zacina pekne tocit. Kapela zahraje nejake pomaljsi pasaze a uz je to hned drone.. Hodne trendove oznaceni :-( |
Apocalypse |
| 28. 05. 2009 21:30 |
| Ale mna vobec neserie jeho nove smerovanie, posledny album Darkthrone sa mi celkom paci, "toto" uz ale vobec nie :) |
Werwolfthron |
| 28. 05. 2009 21:20 |
| As: souhlas... a nechapu proc se porad rika jaka je to sracka.. Proste jen Fenriz hraje to co se mu libi a na cem vyrustal.. V kontextu desek z te doby je toto album naprosto v norme. Nechapu jak porad nekoho rozciluje smerovani tohoto muzikanta.... Proste na ,,stare,, kolena se vraci k tomu na cem zacinal no. Jiste je to lepsi nez kdyby popiral to, co drive poslouchal.. A tady by si kazdy mel sahnout do svedomi - kolik z vas posloucha to co drive? :-d |
belial |
| 28. 05. 2009 19:08 |
| Ty vole to sa neda pocuvat...totalna sracka |
belial |
| 28. 05. 2009 19:01 |
| No ja v tom Fenrizovi pocujem najma dost prvy album Black Sabbath ale musim povedat ze je to cele fakt hnus...Nattefrostovu solo tvorbu som mal hodne rad ale toto je fak kokotne...A od Fenriza je dobra len ta jedna skladba-zvysok nie....Heh nori asi pretekaju o najhorsi album roka |
As |
| 28. 05. 2009 18:34 |
| No, klucí, to je tým že asi nepočúvate (resp. nepoznáte) kapely z ktorých Fenriz v tom Red Planet vychádzal... :) |
Apocalypse |
| 28. 05. 2009 18:28 |
| Sorry, ale oproti tomuto je aj ten 1349 skvost :)) |
karisma | RED PLANET UTOCI
| 28. 05. 2009 18:27 |
| Pocul som zatial len 1 skladbu, ale je to nadherne....Fenriz nikdy nesklame!!!!!
Ten chorobny zvuk stoji fakt za vypocutie... |
Fastred |
| 28. 05. 2009 18:25 |
| Ježiš, to je píčovina z obou stran... |
As |
| 28. 05. 2009 17:30 |
| Nattefrost je sračka, ale Red Planet je náhodou celkom podarená vec v štýle proto-doomových kapiel... |
Apocalypse |
| 28. 05. 2009 15:45 |
| uz leakol Fenriz' Red Planet & Nattefrost - Engangsgrill a uprimne povedane - necakal som, ze to bude az take hrozne, novy darkthrone je este fajn, ale toto je nevyslovne agro :)) |
dagon |
| 26. 05. 2009 14:59 |
| Dnes som si po dlhej dobe pustil album Finov BELIAL - Never Again. Geniálna doska tak ako aj celá skupina. Dnes sú všetci až na speváka súčasťou skvelých Impaled Nazarene, ale ich prvý minialbum Wisdom Of Darkness mám dodnes rád. Podobne ako aj spomínaný Never Again.... o tom jebovom obale ani nehovorím...mehehehe. Škoda že ich tretí (a posledný) album 3 bol taký aký bol.... |
Mysticus |
| 26. 05. 2009 12:23 |
| fajn článok, veľmi dobré čítanie:
http://www.deathmetal.org/death_metal/music/norwayDM.html |
Apocalypse |
| 16. 05. 2009 23:43 |
| HV: vyjadril sa tak v rozhovore, ano ;) |
Epizeuxis | Pro Beliala
| 16. 05. 2009 19:40 |
| Abych navázal, hudební vkus se vyvíjí. Vidím to jednak na sobě, tak na lidech v okolí. Ovšem stále se rád vracím třeba k hudbě, kterou jsem poslouchal jako desetiletý, dvanáctiletý, patnáctiletý... Co se týče Beastcraftu, na jednu stranu je to fajn, na druhou trošku škoda (alespoň pro některé posluchače) Oceňuji, že si vše dělají po svém a podle svých norem. Na druhou stranu je zde možné riziko toho, že se zastaví na místě (či propadnou), tohle je třeba aktuální problém Graveland. |
belial | Epi
| 16. 05. 2009 19:22 |
| Mas pravdu ale zas je to velmi individualne ako sa k tomu kto postavi...No a s tym vydavatelstvom - v Norsku je kopu ludi co zastava ideologiu prinesenu Euronymom. Su to zvacsa fanusikovia ale i zopar kapiel ako bol Kaosritual ci Beastcraft...No a ti kapely ako DT, CF a pod odsudzuju zato co dnes robia...Teraz si kopu ludi povie ake je to uz len smiesne lenze mnoho ludi zabudlo jednu vec - zabudnute umenie oddanosti. Niekto si po par rokoch povie ze z toho uz dospel a on predsa nieje uz ten fanatik s pred par rokov...No a niekto ako napr chlapi z Beastcraft co su tu od zaciatku tej doby su stale oddani tomu co je vlastne podstatou BM...cize asi tolko k tomu anti TNBM |
Epizeuxis |
| 16. 05. 2009 18:55 |
| Beliale, osobně mám ke spoustě lidem (i hudebníkům) taktéž averze, ale jsme jenom lidé - záporná stránka někoho jiného nemusí být zrovna tím směrodatným, čím se má člověk řídit. Spousta hudebníků je mi nesympatických - každopádně s Fenrizem jsem nechlastal a nedokáži posoudit, co je to za člověka. Nermohu ho soudit podle toho, co říká, neznám jeho ostatní stránky. Spíše je mi vždy blízké poselství, co si z jeho tvorby mohu odnést. Samozřejmě, ne vyždy si dokáži odnést vše. Ale u většiny hudebníků najdu v textu třeba jen zrnko toho, s čím se stotožňuji - jedná se o cosi z autorova nitra, co je mi blízké a v čemsi se s ním pohybuji na stejné vlně. Stejně tak člověk, který má nějaká názor, se kterým nemohu nebo nechci souhlasit. Kdybych se měl řídit jen tímhle, vydedukuji, že je to debil a konec. Když se ale na to podívám z druhé strany, ten člověk může mít spoustu kladných vlastností a předpokladů. Stejně tak, jako osoba stejného názoru jak já může být korunované hovado a prašivec;-) Říkám, nehraji na to, jak na mě Fenriz působí. Dle mého to může být docela milej strejda. Satyr na mě taky působil dojmem namachrovaného blba a jeho hudbu spousta lidí považuje za velmi kvalitní. A může mít kupu skvělých vlastností.
Jinak mě spíš na Tvém komentáři dostal ten poslední citát s tím vydavatelstvím... |
HV | klyps
| 16. 05. 2009 18:44 |
| A to ti vravel Fenriz ci jako?:D |
Apocalypse |
| 16. 05. 2009 15:19 |
| belial: no, ale oni "staru tvorbu" nezavrhuju, skor naopak - len pre nich je stara tvorba skutocne stara a "Soulside Journey" uz je stelesnenim vsetkeho toho noveho, co sa im osobne nepaci :) |
belial |
| 16. 05. 2009 15:15 |
| A este jedna vec - mne sa ta muzika relativne pacila/paci ale neviem niesom len blby konzument co sa pozera len na hotovy produkt a nevidi co je za nim...Pre mna je vzdy dolezita i ista idea ktorou je ta hudba podlozena...Casto sa mi stava ze sa mi paci nejaka hudba ale potom ked zistim daco o tych ludoch co ju tvoria ci ich dokonca osone spoznam tak vytvorim voci nej urcitu averziu...Preto sa mi casto zda ze cim menej o tych ludoch viem tym ma ich tvorba pre mna vacsiu hodnotu-a u BM to plati dvojnasob |
belial | Epi
| 16. 05. 2009 15:05 |
| Hm no na zaciatku tvorby tohto stylu som nemal o nic vacsiu ucast ako ty.A to ze niekto ma zasluhy z minulosti neznamena ze ma pravo na cokolvek...To zavrhovanie starej BM tvorby mi pride ako rovnaka blba pretvarka ako ked svojho casu zavrhovali Soulside journey... No co ti poviem- ked samotni nori odsudzuju tychto nositelov znacy TNBM ako DT, CF a pod tak to uz myslim o dacom svedci...Fenriza som bral vzdy tak nejak s rezervou ale uz tie norske alcohol nezmysly zacinaju byt dost odveci... |
Epizeuxis | heh...
| 16. 05. 2009 13:41 |
| A co přesně Ti na tom tak vadí? Když se podíváš na ty jejich první fotky, na kterých vypadají tak na dvanáct (max. patnáct) roků, jsou to právě oni, kteří si mohou dovolit věci takového charakteru. Je to jejich názor - jejich představa. Oni tento žánr pomohli formovat. Máš na tom snad stejnou zásluhu? Jen ať si říkají, co chtějí. Mě osobně nikdy žádné "kecy" nedokázaly zhnusit hudbu, vždycky jsem se dokázal přenést přes určitý kompost. Pokud tyhle povídačky někoho zlobí, ať se toho drží alespoň pět námořních mil a už vůbec ať se to nesnaží poslouchat. U DT přijde podobná situace jako u Shining. I když z obrácené strany mince. Hudbu si dělají po svém, protože je to baví a občas "zahláškují" či řeknou něco, co všechny nasere a to je taky baví. Jednoduché řešení - Baví? Poslechni si to! Nebaví? Tvoje smůla;-) Já nechci být nějak kousavý - přestože je dobře, že se diskutuje, tak Tvůj komentář jaksi ztrácí na významu. A tohle má být vtipné, nebo spíše smutné? "Staci si pozriet stranku Nordkult Rituals-norskeho vydavatelstva ktore ma na svojej stranke preciarknute logo TNBM http://nordkult.bloodchalice.org/ Heh a pacilo sa mi ako v tom clanku zrusili moznost obhajoby "darkthrone robia to co chcu"....Najprv som tu ich novu tvorbu bral trochu inak ale ked vidim toto ta sa mi to totalne zhnusilo..." |
belial |
| 16. 05. 2009 9:33 |
| Tak tomu Fenrizovi to uz nacisto jebe...Zavhrovat svoju genialnu staru tvorbu na ukor toho aby obhajoval alkoholicky pseudo punk BM??? Pri tych prehlaseniach co tam dava sa Euronymous musi v hrobe obracat...Hm takze Darkthrone uz niesu mali zli Blackmetalisti s corpsepaintom ale dospeli v ozranov co hraju punk...Nadherna evolucia...Heh vsak proti tymto "legendam" 90 tych rokov sa uz stavaju i samotni nori. Staci si pozriet stranku Nordkult Rituals-norskeho vydavatelstva ktore ma na svojej stranke preciarknute logo TNBM http://nordkult.bloodchalice.org/ Heh a pacilo sa mi ako v tom clanku zrusili moznost obhajoby "darkthrone robia to co chcu"....Najprv som tu ich novu tvorbu bral trochu inak ale ked vidim toto ta sa mi to totalne zhnusilo... |
panda | no
| 15. 05. 2009 23:41 |
| mam rad novu tvorbu, i staru, najviac mam rad obdobie od total death po plaguewielder, ale uz mam pocit, ze uz to strielanie si zo samych seba, black metalu, pankacstva a tak, robia od posledneho albumu akosi nasilu. kazdy vyrastieme, prechadzame vyvojom (ja tiez som si dnes pustil depeche mode, nedavno a-ha, ci the prodigy, vcera napriklad metallica, teraz pocuvam nejake novinky z blacku, kukol som aj na toho vrangsinna a tak), ale oni to uz v poslednom case robia akosi neprirodzene, si myslim |
panda | no
| 15. 05. 2009 23:28 |
| tak ta fotka ma odrovnala |
RobertSchmadtke |
| 4. 05. 2009 22:07 |
| ...Darkthrone je absolútna pecka a raz keď skapem chcem, aby mi hrala skladba z hociktorého ich albumu a všetci smútiaci nech oštia moju truhlu či urnu, jebem na všetkých... |
karisma |
| 4. 05. 2009 13:47 |
| HMM JE TO NADHERA POCUVAT TENTO ALBUM NA LP !!!! |
Mikulas |
| 1. 05. 2009 9:38 |
| :-) hehe, tak to je jizda jako krava :-) |
Apocalypse |
| 30. 04. 2009 21:08 |
| ono to trochu smrdi parodiou, ale oni to asi naozaj beru vazne :) pre nich je prave toto ta prava hudba, proste oldschool vychadzajuci z punku, thrashu a podobne .. a musim priznat, ze ma to prave vdaka tej zabavnosti bavi viac ako ktorykolvek black metalovy album Darkthrone :) |
AeddGynvael |
| 30. 04. 2009 19:27 |
| No ty krávo, to je m*dka jako cyp. Já už nevím, ti norší black metaloví alkoholici se musí totálně nudit a nebo si ze všech kolem dělají ukrutnou prdel. |
Fastred | .
| 30. 04. 2009 18:14 |
| TO JE HROZNY! Ale kdo to vydava? Indie. Tak toho prodaj jak prase. Jinak by se toho neujal snad nikdo, ten vokal je "bomba" :D |
dufaq | Fenriz
| 30. 04. 2009 17:51 |
| po poselchu ukázky sem si nemohl odpustit tu neutrousit komentář..
skladba mě náramně pobavila.. ten vokál je, jak to říct.. vtipný!! :D |
Mysticus |
| 30. 03. 2009 15:18 |
| Posledné dva albumy sú totálna pecka! Tak ako dokázali osloviť svojími prvými nahrávkami, dokážu osloviť aj svojou "novou" muzikou... Darkthrone je proste kult hrajúci poctivú muziku najmä pre seba, nie pre davy a komerčný trh... Okrem dvoch slabých albumov (Ravishing a Plaguewielder) je každý z ich albumv skvost. |
Dagon |
| 30. 03. 2009 15:04 |
| Nemôžem si pomôcť ale Darkthrone svojimi poslednými dvoma albumami podľa mňa začali hrať to, čomu sa skutočne kedysi hovorilo BLACK METAL. Nezabúdajte že s týmto albumom prišiel Venom pred takmer 30 rokmi..... |
Mikulas | As
| 28. 03. 2009 10:54 |
| Zasadne nesouhlasim, Ravishing Grimness podle mne patri k tomu nejlepsimu, co ti dva nahrali.... a nova tvorba? Presto, ze muj hudebni vkus je nekde uplne jinde, je to prdel a je z toho citit, jak je to bavi....a tak je to v poradku. |
Zodiac |
| 23. 11. 2008 1:07 |
| S Fenrizem nesouhlasim... at si hrajou co chtej... jen at nerikaj, ze oni jedini jsou skutecni |
wburn |
| 21. 11. 2008 14:39 |
| ...TEN ALBUM JE PROSTE ICH NÁZOR NA DNEŠNÚ MUZIKU A TEN JE ASI ZNAČNE ODLIŠNÝ AKO MÁ VEĽA Z VÁS. VEČNŹÝ KOLOTOČ, ALE ASPOŇ SA NESTOJÍ STÁLE NA MIESTE. POZERALI STE UŽ AKCIU V METAL AGE? MAJÚ AKCIU 5 PLUS 5 ZADARMO! JE TAM TOHO DOSŤ AJ V BLACK METALE... |
panda | no
| 20. 11. 2008 19:05 |
| tým chcem len povedať, že black mám stále rád, ale v poslednej dobe mám pocit, že toho sú tony, ale prevláda kvantita, kvalita chradne a výrazne poslabuje |
panda | no
| 20. 11. 2008 19:01 |
| ešte to nemám napočúvané elitne, ale myslím, že chalani natočili album roka. čo sa týka ich najlepších albumov, určite dva posledné a obdobie okolo "ravishing grimness", dalšie skvelé albumy "total death" a "plaguewielder". p.s. tuším štvrtá skladba začína tak trocha klávesovo, pripomína mi to mutovaný hybrid jedného motívu vybornej nórskej kapely a-ha, skladba "minor earth major sky". ináč odporúčam pozrieť klip na youtube, skvelé video, doporúčam metalistom, tá pesnička je inovatívnejšia, atmosferickejšia, jednoducho lepšia ako 90 % dnešnej modernej blackovej produkcie |
GrofVonPlumbum |
| 19. 11. 2008 23:30 |
| Nejvíc.... předposlední album mě moc nechytlo. Ale tohle je vážně dobrý. Každej kdo poslouchal starý "vykopávky" v tomhle může najít ten drive. This as METAL motherfuckers!!! And those who dont belive it can lick mother marrys ass for eternity |
morbivod |
| 19. 11. 2008 17:24 |
| To je příjemný, jak to tady řešíte. Recenze situaci vystihuje hodně dobře, myslím. Album je mi sympatické tím, že je z toho cítit, jak jsou ti dva kamarádi a mají svůj svět, který je baví. A je jim ukradené, co si tom budou myslet black metalisti. |
fastred | ...
| 19. 11. 2008 17:01 |
| Mne se tohle album libi :-) |
satharoth |
| 19. 11. 2008 16:21 |
| Haxan |
belial |
| 19. 11. 2008 16:01 |
| Plaguewielder ma dost nudi...Inak nevie nahodou niekto z akeho filmu su tie sceny v klipe Beastcraft-Burnt at his altar?? |
satharoth |
| 19. 11. 2008 14:46 |
| Plaguewielder je dobry album... |
belial |
| 19. 11. 2008 14:02 |
| Nove albumy su myslene vazne a je to na nich pocut.Pri cult is alive mozno este sami nevedeli co bude dalej a kazdy to bral ako recesiu...No u FOAD to uz bolo ine...z hudby i textov citit nostalgiu a nie punkovu veselost.Citit z toho nostalgiu po tych davnych casoch ked vskutku metal este nebol rozdeleny na milion subzanrov ako je tomu dnes a ked fausikovia doslova zbozne pocuvali svoje praskajuce vinyly plne vylevov spinaveho garazoveho zvuku...Proste casy na ktorych pani vyrastali...A i ked si myslim ze tieto nove albumy "nepatria pod znacku Darkthrone" urcite si ich vypocujem radsej ako slabucky Total Death ci Plaguewielder....Ale uprimne od srdca-radsej by som bol keby boli pokracovali v tom co zacli albumom Sardonic Wrath...pretoze ked ten album vysiel bral som to ako novy zablesk na severnom nebi ale zial nic z toho... |
As |
| 19. 11. 2008 13:52 |
| Nech sa s tým punkom niekam strčia. Tiež mám napríklad veľmi rád Celtic Frost, počujem tam punkové základy, lenže v tej dobe to bolo tak nejak prirodzené a keď sa snaží punk dostať do tvorby kapela ako Darkthrone, výsledok je síce zábavný ale tam to aj končí. Mne smrdel už ich návrat s "Ravishing Grimness", keď predtým vehementne v rozhovoroch vyhlasovali že s Darkthrone navždy končia. Žiaden ich album vydaný po "Total Death" nepriniesol nič úchvatné. Nech si robia čo ich baví ale mohli sa premenovať. |
Apocalypse |
| 19. 11. 2008 11:55 |
| Fenriz: "Metal pochádza z punku – Metallica, Venom, Celtic Frost, Voivod. Metalisti, ktorí nemajú radi punk, nemajú radi ani metal. Sú to pokrytci, nepochopili žáner, nepoznajú jeho históriu, mali by sa jednoducho nad sebou zamyslieť. Metal tiež pochádza z blues rocku neskorých rokov šesťdesiatych a celých rokov sedemdesiatych. Predtým tu bola ešte klasická hudba, ktorá ovplyvnila metalový žáner, aj keď z nej vlastne priamo nevzišiel. V osemdesiatych rokoch boli všetky hudobné štýly so skreslenými gitarami pomiešané medzi sebou. V tej dobe metal zažíval svoj vrchol. V deväťdesiatych rokoch sa všetko oddelilo a zaškatuľkovalo a miesto toho, aby jednotlivé žánre rástli samostatne, všetky zomreli v krvavej kúpeli plastického moderného metalového zvuku. Ľudia, čo sa v takej hudbe nachádzate, hanbite sa za seba. ...." --- "Presne, vždy sme sa snažili hudobne vracať tak o dve desaťročia späť. Taký „A Blaze in the Northern Sky“ bol tými rokmi ovplyvnený úplne. Cítiť na ňom Bathory, Celit Frost, Master’s Hammer, ale aj prvé demo Vader. Nový album je pravý čierny kov, nie to čo ním volajú v súčasnosti – kopírovanie „Transilvanian Hunnger“ hraného dvakrát tak rýchlo, so ženskými vokálmi, klávesami a moderným zvukom. Toto naozaj nie. Súčasný black metal je paródia, len my sme skutoční!" --- "..... V novom miléniu sa našlo pár jedincov, ktorí sa tomu rozhodli postaviť a počúvajú klasický thrash, speed, punk, black, nwobhm. Skutoční hrdinovia sú tí, čo sa na všetko ostatné okolo vysrali a uctievajú skutočnú históriu metalu. Pridali sa k nám, pretože to je hudba, ktorú robíme." ---- "...Robte demá, nie plastiku! Tie najlepšie kapely nekopíruju osemdesiate roky, ony ich doslova žijú. A nemajú ani na výber, pretože ich srdcia bijú za slobodu heavy metalovej histórie!" .... a tak :) |
Apocalypse |
| 19. 11. 2008 11:46 |
| Ono, aj ja sa neviem ubranit dojmu, ze to beriem ako cistu srandu, ale niektore veci (ak nie vsetko) z toho Fenriz s Nocturnom beru skutocne uplne vazne :) od punku, ktory je pre nich navratom do historie a jeho zapojenie do ich hudby pre nich predstavuje pravy metal, az po trebars horolezectvo, ktore zboznuju |
Epizeuxis | na vážno?
| 19. 11. 2008 11:25 |
| Podle toho, co říkáte, by shlédnutí toho filmu mohlo být i směrodatné.Třeba se k němu, jako filmový anti-fanoušek, jednou dokopu. Ovšem i po přeložení některých textů mi nepřijde, že by to bylo bráno zcela vážně. Možná je to na hranici, na druhou stranu, jistou ironičnost a smysl pro humor těm dvěma nemůžeme upřít. A jak si můžeš sám přečíst, kvalita nového alba recenzí pochybena nebyla. Album se mi taktéž stále líbí. Ale to neznamená, že to nemůže být i legrace - já se u DTaBF bavil výborně. A jen tak okrajově, umístit slovo -rádoby vtipná recenze - do úvozovek, znamená do jisté míry to negovat. Takže to lze pochopit i tak, že má recenze byla nesmírně humorná;-) A i přesto, že nemám smysl pro humor, mi recenze od věci nepřijde, tolik k mé nekritičnosti;-) S úctou, já sám. Osobně |
satharoth |
| 19. 11. 2008 10:39 |
| Tiez toto nevnimam ako nejaku srandu...novym Darktron nerozumiem a ani nechcem. Prave mi hra "Plaguewielder", vonku snezi a nemam v praci sefa....nadhera ;) |
Apocalypse |
| 19. 11. 2008 9:54 |
| hm, v poslednom odstavci si tento album nazval "vtipom" :) tiez som mal nedavno ten pocit, ale po precitani si niekolkych rozhovorov som zistil, ze to pani myslia ovela vaznejsie ako by sa mohlo zdat |
belial |
| 19. 11. 2008 5:37 |
| Ta "radoby vtipna" recenzia je dost odveci...Novy album je skvely.Na jeho pochopenie(a vlastne celej sucasnej tvorby Darkthrone) je najlepsie si najprv pozriet Nocturnov film "The Misanthrope".Ale napriek vsetkemu mi po pocuvani novych albumoch ostava urcita trpka prichut...Ked som sa vobec pred rokmi dostal BM bola znacka Darkthrone nieco ako punc cistoty a ortodoxnosti.Ked som si pustil Darkthrone vedel som ze to co budem pocut bude pravy BM.Hned ako prislo The cult is alive prve co ma napadlo bolo-toto mali vydat pod inym nazvom....Mali proste pochovat Darkthrone a nechat ho ako isty monument a spomienku a pod hocjakym inym nazvom proste tvorit skvelu muziku prezentovanu sucasnou tvorbou,ktora ich ocividne bavi. |




