Komentaře k článku

Fastred
Temnohor - Do ponurých smrečín hmla sa zakráda:
25.01.2006
Zobrazit článek - Fastred

satharoth |
7. 01. 2009 21:32
a co v nom bolo ? napis mi to na mail aspon ;)

fastred | .
6. 01. 2009 14:43
Tak tenhle komentář sem smazat musel, sorry :-D.

Večnochlad |
28. 03. 2007 10:33
tak whitewolf tu ma asi najoriginalnejsi nick, hlavne prezyvky su dolezite!!!!:-DD pusti si radsej nejaky NOKTURNAL MORTUM a zchlad hlavu

White Wolf |
19. 03. 2007 20:25
No tak večnochlad to myslel urcite vazne, o tom ja nepochybujem...Aj ten nick ma velmi originalne, vyborne nazory, co viac si mozeme priat?....A inak drudkh chystaju EP???Som myslel, ze normalny album ''river of tears'', aspon tak to bolo davnejsie na metal-archives, ale tam su obcas tie info nespolahlive...

bamz |
19. 03. 2007 20:07
to že ľudia fetujú to viem ale že to niektorí takto preháňajú a ešte si pritom púšťajú Temnohor tak to sa čudujem aj ja

Moloch |
19. 03. 2007 19:36
No vskutku originalne postupy i zvuk... Ty kokot jeden...

Radalf |
19. 03. 2007 15:40
no ty vole to je fakt síla tohle...

Večnochlad |
19. 03. 2007 8:36
tak to uz je koniec ked tu nejaky kokotkovia ktorý ledva drzat gitaru picuju na kapely,ked sa mi nejaka kapela nepaci tak iba poviem svoj nazor a nehadam sa tu,podla mna temnohor vytvara hudbu ktora je fakt originalna svojimi postupmi a svojim zvukom, mne ten singl znie ako keby bol nahraty v 80 rokoch este pred vydanim prveho Bathory, SLAVA TEBE TEMNOHOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Černoles |
16. 02. 2007 8:09
pre Sawa: si po sebe precitaj co si napisal ty chazar , chod sa splachnut provokater !

Ebi |
15. 02. 2007 23:41
Ties sa mi zda, tu bol zrecenzovany Watain Casus Luciferi alebo Rabid Death Curse. Viem ze som to nekde cital ale ani za svet to nemozem najst.

Fastred |
15. 02. 2007 22:27
Pravda, pár článků Igniho se vytratilo, musím je přidat. jak odešel, byl vymazán, ale omylem i něco z databáze, takže se to napraví... Díky ;-).

Borg |
15. 02. 2007 22:26
Fastred: jj, ted je nak nemuzu najit v recenzich a mel sem dojem ze tu byli.

Saw |
15. 02. 2007 16:21
Slavhammer: evidentně tě to pane zajímalo když jsi měl nutnost napsat mi příspěvek.To mě těší...:)

Slavhammer | Saw
14. 02. 2007 21:56
Neviem o com si mluvil a ani ma to nezaujima. Si len dalsi psychopat ktoreho bavi picovat na forach a cakat na reakcie.

Fastred |
14. 02. 2007 16:04
Myslíš řadovku?

Borg |
14. 02. 2007 14:57
Fastred : Vy jste nikdo nepas recenzi na ty novy darkthrone ?

Saw |
14. 02. 2007 13:34
Slavhammer...přesně o tom jsem mluvil:)))) Směju se ti!

White Wolf |
14. 02. 2007 10:12
Tak toto je ozaj vyborny argument ..ach jaj :)

fastred |
14. 02. 2007 7:29
Jistě - za každým slovem ":D"... To je opravdu otázka bez výsměchu.

White Wolf |
14. 02. 2007 0:09
Aha, spytam sa, kto bude na tom splite....A hned su to pubertalne vylevy, niekomu tu prepina uz nacisto asi....

Slavhammer | odkaz pre SAWa
13. 02. 2007 15:27
zdochni. dik.

Fastred |
13. 02. 2007 14:08
WW: Zkus to bez pubertálních výlevů, ať tě nemusím mazat.

As |
13. 02. 2007 10:59
Temnohor chystá jedno 3-splitko, ktoré keď vyjde určite poteší všetkých moderných evil-pagan-mp3 black metalistov... Máte sa na čo tešiť, opäť budete mať príležitosť dokázať svoju obmedzenosť.

Černoles |
13. 02. 2007 9:50
Temnohor kedy bude novy album? {na tvojich demacoch je vynikajuce ako vedia dobre nasrat niektorych cukrovych black metalistov}

Aedd.Gynvael |
10. 02. 2007 10:07
Myslím, že by to už stačilo. Pokud tu budou vznikat hádky česko-slovensko, jednoduše to budeme mazet. Na tohle máte jiné stránky než Mortem!

českej pepík |
10. 02. 2007 8:19
čobola mas v gatach

Isten |
10. 02. 2007 5:38
čím to je,že na český webzin píšou jen nevybouření čoboli?:-D

temnohor |
10. 02. 2007 1:38
no...prejdite radsej na pokec.sk

bamz |
9. 02. 2007 19:00
včera sa mojej sučke narodili šteniatka nieje to pekné????

Fastred |
9. 02. 2007 18:46
To bez debat žijí, tak jako v každém hudebním stylu jsou sračky a hvězdy :-).

Satharoth |
9. 02. 2007 18:36
Ale houby...par ludi zo Slovenska sem napise blbosti a razom sa vo vasich ociach uzakoni rovnica - slovensky metlak = pseudo mizantrop, ktory picuje na vsetko a vsetkych :))) Blbi ludia ziju vsade...ja nemienim riesit kokotiny

Fastred |
9. 02. 2007 16:20
Kéž by byli i další takhle moudří. Protože právě skončením debat se zamezí takovýmhle fiaskům, kterých jsou plné diskuse. A znovu opakuju, sám za sebe, že proti Slovákům nemám zhola nic. Jen oni proti sobě asi něco ano.

Pest |
9. 02. 2007 16:18
sranda to citat:) este aj demonik anals ste zatiahli:) pecka:) ti nesmu chybat tam kde sa robi kvalitny blackmetal.a minimalne v jozinovej hlavicke aj "pre peniaze" :)

Ebi |
9. 02. 2007 16:02
Ja vidim ako sa tu reaguje narazkami a zbytocnymi kecami, ale uz sa radsej nechcem zapliest do nejakej diskusie, ja som na bojisku MORTEMZIN DISKUSIE uz skoncil.

Fastred |
9. 02. 2007 15:56
Narážky? Nevidím ani jednu. Vídím jen reakce na lidi, kteří sem píšou.

Ebi |
9. 02. 2007 15:52
Ludkovia, neviete co robit od dobroty? A na tie narazky na Slovakov sa mi asi ani neoplati reagovat.

Koronas |
9. 02. 2007 14:37
Konecne sa tu ocitli aj slova ktore su normalne myslene. Taketo hadky su uplne zbytocne, vsetko to podnietilo par obmedzencov ktory mali potrebu pluvat na Temnohora. Robi hudbu aka sa paci jemu a za seba mozem povedat ze nielen jemu, co spravil je fantasticke......a ked sa to niekomu nepaci tak nech pocuva co jemu je blizke. Osocovanie a urazky aj tak nic dobre nesplodia

Morbivod |
9. 02. 2007 14:27
Ještěže znám na Slovensku i normální lidi:) Už té zábavy tady bylo fakt trochu moc. Ale ještě nějaký příspěvek by přece jen pro poslední obveselení neuškodil.

Fastred |
9. 02. 2007 14:03
Bože, vy se tam na tom Slovensku už poperte :-). Zajímalo by mě, jestli lidé poslouchající death metal jsou taky takhle hádaví ;-).
Samozřejmě mě tyhle debaty mrzí, protože potom se to odráží v celkovém náhledu. Ale nic, to je jedno.

Koronas ( true BM man) |
9. 02. 2007 13:53
As: Nemal by si tu spominat Led Zeppelin a ostatne co pocuvas, lebo ti niekto z KinderBM mafie vypali byt a kde by sme potom chlastali a pustali si ruske pistalocky

White Wolf |
9. 02. 2007 13:52
Koronasko, sklamem ta, ale nie som pleska:)...Tak ok, ja si dam asi zase na cas pauzu...Mrzi ma, ak som nejakych jedincov so slabsimi povahami urazil, pripadne ak sa z toho dokonca nervovo zrutili, je mi to uprimne luto:(...PREPACTE, ja sa uz zmenim, budem taky, ako vy!!!Morbivod, prepac, robis kvelu muziku!..ak som ta niekedy urazil, mrzi ma to, nepochybujem o tom, ze kanaly maju pre teba nejaky hlbsi citovy vyznam, urcite si velmi inteligentny!!!.Koronas, ty takisto, milujem ten tvoj UG BM a tvoj zmysel pre humor!!!Si super clovek, nepokaz sa...Lesodiv, aj ty mi odpust, ja som to s tou fotkou zase tak nemyslel :(.Nech sa dari!!!...DCH som tiez necel urazit, jozka ja mam rad, este mu ale dlzim napolitanku:(.Ale slubujem, ze ju vratim!!!Ja viem, ze ich mas tak rad!!!!...Idem sa polepsit, ale nebojte sa, ja sa este ozvem, bo s istotou viem, ze mi budete nenormalne chybat!!!Zmenili ste ma, dakujem!Vazim si to!!!Ste super, inteligentni a dobrosrdecni blackaci uber alles!Slava!

Koronas |
9. 02. 2007 13:46
Infernus88, White Wolf......to su skutocne dobre prezyvky. Tipujem ze vacsina z tychto ludi vyzera ako po chemoterapii a casto chytaju krc do pravej ruky..... Sami nieco vytvorte a potom si otierajte hubu o druhych

Fastred |
9. 02. 2007 13:22
Co naděláš...

Saw |
9. 02. 2007 13:00
ufff, už je to tu zase. Z mortemu se stal meeting place všech vysíračů ze Slovenska...Na jednu stranu máte plné huby hrdosti nad stále "sílícím" undergroundem, na druhou stranu snad neexistuje slovenská kapela, kterou byste tu nesplivali. Nic vám není dobré, nic...A bezostyšně se serete i do českých kapel...co bude dál? Jediný bm zine zasíráte tou hromadou hoven jež se vašimi diskuzními příspěvky nazývají...elementární slušnost vám chybí to je vše...to je vše "bratia":)))

Infernus88 |
9. 02. 2007 12:48
Temnohor je uba brak nema zmysel sa tu o tom dalej bavit.

all4one |
9. 02. 2007 11:52
A je to tu :) Ten zaciatok nepotrebuje komentar ... :) Z toho vidno co vlastne riesis. Neviem komu by to mohlo robit nervy, ba dokonca ani komu by tvoje commenty mohli extremne vadit... Islo mi skor o udanie veci na pravu mieru. O vsetkom mozem nieco povedat (dobre aj zle) ale je minimalne ferove to aj niecim konkretnym podlozit, ked aj hned vychadzam zo svojho nazoru... A to som v tvojom commente nikde nenasiel. A ak to niekomu mierne vadi, ako napriklad mne, tak nie preto ze si sa tu zabaval nejakym commentom, ale tym ze jeho obsahom si bezdovodne napadol vsetko co ti stalo v ceste... Zacal si commentom k warpaintom, presiel si cez muziku az ku web stranke. Z toho strasne zavanaju antipatie ku clenom D.Ch. (nakoniec sam si to pripustil) a nie k tomu co si commentoval. A to mi vadi. Poznas sa s nimi osobne? So vsetkymi? Rozpraval si sa s nimi aj inak nez cez diskusne fora, kde si pisal take veci ako pises? To sotva :) Vidis, ty D.Ch. nepocuvas, hlavne ze ti vadi ich hudba... Je nudna? a coze je tam malo klepaciek? alebo malo vresku? Alebo v com je problem? Nepotrebujem to vediet, len ti tym chcem naznacit, ze ked uz napisem ze je nieco take aj take, tak by som to mohol aj niecim podopriet. Napisal som snad niekde vetu ze konkretne ty mas rad cierne pozadie? Nie ja si domyslam, ale ty :D Ja som napisal, ze tak usudzujem podla tvojich commentov. Nakoniec tvoja veta "Ach jaj, kokotizmus UBER ALLES!!!!!!!!" svedci o tom ze sa s vysokou pravdepodobnostou nemylim :) Chcel by som mat tvoju istotu, ze sa ta stranka paci len fanusikom a kamaratom :) Nakoniec, stranka je urcena pre fanusikov, ako zjavne kazda stranka, ktorejkolvek kapely :) Ale to ty zjavne nikdy nedas najavo ze si pochopil, lebo namiesto stranky D.Ch. vidis len ludi, ktorych nemas rad. A preto ta lutujem.

White Wolf |
9. 02. 2007 11:27
Dobre, ze si nezapisal celu stranku....Ale ano, dal si mi, to sa musi uznat..Teraz ta tu budu ostatni vychvalovat do nebies...No to mi je jedno:D...Ako som uz neraz pisal, ja sa tu len zabavam a vidim, ze to niekomu dost vadi a niekomu to robi celkom dobre nervy :D:D:D:D..MUHAHAHA....vsetci su mudri, ze to nie je inteligentne..ani nic...Ale preco im to potom vadi?Nechapem...Ja DCH nepocuvam, o to sa ty neboj..Akoze hudobne nenormalna nuda...No na tom by nebolo nieco az tak zle, ale ti ludia, co tam hraju, mi trosku vadia...Ale o tomto som uz pisal a nema zmysel to tu znovu rozoberat...A kazdy si moje prispevky vysvetli po svojom, to je tiez naj :D..Napisal som niekde, ze mam najradsej ''temne'' stranky?!?!?!?NIE!Tak si nedomyslaj take tupe kraviny!!!!!!!!!Mne sa proste ta DCH stranka nepaci, mozem za to?!A urcite sa paci zas len fanusikom alebo kamaratom dch :D:D.....Ach jaj, kokotizmus UBER ALLES!!!!!!!!

all4one |
9. 02. 2007 11:19
Aj to je nazor, ale zas nicim nepodlozeny, inak by si bol napisal pricinu...

ja |
9. 02. 2007 11:16
demonic anals niesu kapela, ale fabrika :)

all4one |
9. 02. 2007 11:06
White Wolf. Neviem kto ti povedal, ze sa chalani z Demonic Chorals uz nemaluju. Pokial je mne zname, nemaluju sa len na niektorych koncertoch, kde sa malovat neda, zrejme tam, kde jedine miesto na malovanie je wc v miestnom podniku. Hraju death/black kraviny? Nuz mozno podla teba, ale tvoj nazor ich zjavne nezaujima :D ... Nie kazdemu sa ta muzika musi pacit a oni to dobre vedia... To ze maju na stranke fotky s warpaintom len potvrdzuje to, co som napisal na zaciatku. A zaroven to ako strasne sa mylis :D... Ale to je tvoj problem, ze si taky kratkozraky :)... Neviem podla coho usudzujes ze stranka vyzera ako na funky PC hru... Zaujimavy uhol pohladu, ale nicim nepodlozeny, akurat tak tvojim zvratenym dojmom, ako ma vyzerat blackmetal a blackmetalove skupiny, sudiac podla tvojich nie prilis inteligentnych commentov. Nie kazdemu sa nutne musi pacit design novej stranky, ale normalny clovek (nie ty) nehladi na cierne pozadie a cerveny text ako vrchol temnosti, ale radsej si pozrie detaily spracovania a musi mu byt jasne, ze to stalo skutocne vela casu a usilia, aby bola stranka povedzme "vysperkovana" ... A preto mne, ale ani inym ludom nechyba cierne pozadie, cierne pismena a vsade same ohniky a prevratene krize... Trapas nie je stranka Demonic Chorals, trapas su ludia ako si ty, ktory maju svoj nazor (hoc aj zvrateny) ale nepripustaju ziadne kompromisy. Esteze na svete nezijes sam a tym padom nie si ani trochu podstatny a tvoj vplyv na tieto veci je absolutne nulovy... Na zaver si dovolim predniest jedno zelanie... Ak ta ide z Demonic Chorals slak trafit, nepocuvaj to, nechod na ich stranky, nevyhladavaj o nich veci ktore by ta mohli nasierat (a aj nasieraju). V opacnom pripade ti zelam, aby ta slak trafil co najskor, aspon bude o jedneho primitivne zmyslajuceho cloveka menej ;)

White Wolf |
9. 02. 2007 10:37
''Drsný rocker'' Lesodiv-Tak ty si teda vazne trosku mimo, ja som nenapisal na Temnohora nic zle!!!!!!A nenapisal som nic agresivne, hlavna vec, ze si sa hned do mna pustil ty debilko..Ja nie som BM, lebo v dnesnej dobe to uz pomaly zacina byt hanbou!Takze sa radsej neskatulkujem, nepotrebujem to k zivotu, ako mozno ty;)...Nepocuvam heavy, to mas pravdu..Nic mi to proste nehovori a ani nebude...A co sa mam za to obesit?:D....A netahaj sem tie trapne reci o nejakej pravosti;)..I ked pozeram na MA helcaraxe, ta tvoja fotka tam vyzera celkom temne :)))))))))...ale nie, ty nie si ziadny pozer ani temniak :D:D:D

Garm - As |
9. 02. 2007 10:35
Tvoj nazor aj tak je Remmirath Temnohor odpad jedine co malo niekedy uroven bolo od Korium - Hradby samoty ale aj to uz je v pase davno. Ano Koronas je komediant a nikdo mi to nevyvrati. Nereagujem uz na dlasie komenty. Ps: bez urazky je to moj sub nazor.

Fastred |
9. 02. 2007 10:19
Myslíš, že to někdy skončí? Pochybuju. Jediným východiskem je - nereagovat. Stejně si tu povídáš ve výsledku jen sám se sebou - nikomu nic nevyvrátíš.

As |
9. 02. 2007 10:07
-Ospravedlňujem sa za jeden menší preklep, ale snáď je tá veta napriek tomu zrozumiteľná.

As |
9. 02. 2007 10:05
Garm- Preboha, veď nikto po tebe ani nechce aby sa ti Temnohor páčil! Už to konečne, drahí mp3 black metalisti pochopte, nikdy nikto z nás nenapísal, že sa vám má Temnohor páčiť! Ak mám hovoriť za seba, tak som iba reagoval na veci, ktoré sa ma dotkli, nakoľko som je Temnohor jeden z mála mojich skutočne dobrých priateľov. Dúfam, že týmto už túto detinskú a nezmyselnú diskusiu ukončím... Vďaka za pochopenie. A ak si myslíš, že Koronas je komediant, tvoj názor ti neberiem (keby si ho aspoň poznal...), no myslím že komediantov na slovenskej ehm...scéne nájdeš niekde inde...a je ich požehnane...

Garm |
9. 02. 2007 9:55
Temnohor je uplny odpad nebudem klamat a je mi jedno ze tu pise dakdo s Remmirath co komediant Koronas. Ide o fakt hudba nestoji za nic. Snazil som sa tam najst daky svetly bod ale nic proiste nudne bez energie a bez napadu. Bez urazky ale je to tak.

razorline |
9. 02. 2007 9:41
White Wolf: lidi jako seš ty jsou v pohodě. aspoň někdo drží ve střehu nedotknutelný a urážlivý EGO-kids, kterejch je všude plno. akorát ty to fakt přeháníš, škoda.

Fastred |
9. 02. 2007 9:16
Je teda pravda, že by to chtělo více shovívavosti. Občas se reaguje na kapely, co se nelíbí danému člověku, přespříliš agresivně a bezdůvodně. Nenarážím teď na nikoho a na nic, říkám to obecně.
Zbytek je vaše věc.

As alias darkfuckingfullmoon w |
9. 02. 2007 8:55
White Wolf alias Biely tesák- Milý chlapče, keď o pár rokov vyrastieš (aspoň dúfam) z puberty, rád sa s tebou porozprávam. A s tým slovným spojením "darkfuckingfullmoon warrior" si to naozaj vystihol - rozhodne patrím medzi temných bojovníkov s pohanským mečom v ruke. Tak mi napadlo - som dosť "pravý", keď nosím tričko Led Zeppelin, počúvam Kraftwerk, pop z 80-tych rokov alebo Bee Gees? Som v tvojom malom svete ešte zaraditeľný ako black metalista? Keď budeš metal (teda pardón black metal, lebo nejaký "teplošský heavy metal" ty určite nepočúvaš) počúvať trocha dlhšie možno pochopíš o čom hovorím... Dovtedy prajem veľa zdaru.

White Wolf |
9. 02. 2007 8:44
Mna asi slak trafi z tych Demonic Anals :D:D:D:D...Chlapci sa ohanaju tym, ze oni si ksichty uz nemaluju, ze oni nie su temniaci...A hraju death/black kraviny....Hlavna vec, ze na novej stranke su ich male fotky este s warpaintom :D:D:D..TRAPAAAS..FUUUUUUUJ :D:D:D....no ja mam dost!!!...A ta stranka vyzera asi tak, ako keby ma byt na nejaku funky pc hru...Ale to je uz vedlajsie :)

White Wolf |
9. 02. 2007 8:38
A ked niekto nevie prijat kritiku, tak nech si zbali ''vercajch:D'' a nech ide napriklad zmrzlinu predavat...To by urcite takemu darkfuckingfullmoon warriorovi Lesodivovi islo podstatne lepsie :)

White Wolf |
9. 02. 2007 8:34
Niekto tu pisal o podstate BM ako takeho a nie o podstate rozlicnych kapiel mojko...;)A kde som ponizoval?Ked som napisal, ze to je to najhorsie, co nam bm scena ponukla?Tak ale to pravda podla mna je a urcite by so mnou suhlasil nejeden;)

White Wolf |
9. 02. 2007 8:32
A ty by si mi vysvetlil tu podstatu BM?:)

belfegor |
9. 02. 2007 8:31
White wolf ak si taky tolerantný voči názorom a hudbe kapiel,ktoré sa ti nepáčia,tak potom prečo ich ponižuješ...to je akože ten subjektívny názor že?!

As (aka Lesodiv) |
9. 02. 2007 8:26
Tieto diskusie by mali niekedy vyjsť ako špeciálna komediálna brožúrka. Mohlo by sa to volať napríklad "kam dospel štýl kedysi známy ako black metal" alebo "black metal ist krieg!-rozprava o skutočnom black metale". Najviac priestoru by som určite doprial White Wolfovi. Jeho hlboká inteligencia a znalosti o hudbe ma stále viac nadchýnajú...

White Wolf |
9. 02. 2007 8:12
Tak teda, ja si rad podstatu BM precitam :)...Som zvedavy, kto mi ju tu napise;)...Aj ked osobne si myslim, ze kazdy by si na BM mal vytvorit svoj vlastny nazor, kazdy ho ma vnimat po svojom.....A nemam ten pocit, ze by bola podstata BM niekde napisana;)...Je to kazdeho subjektivny nazor...;)...Ale to asi mnoho z vas nechape :)

Vošouch |
9. 02. 2007 7:26
Ježiš, to jsem tam nasekal chyb :)) Omluva na mé straně :)

Vošouch |
9. 02. 2007 7:25
Night-kila: No ty mě chceš rozesmát kamaráde :D NM hlavně už ani black metal nehrajou, takže to je trochu offtopic. Nicméně víš o black metalu a jeho podstatně asi tak stejné sradlavé na ulici se válející hovno jako WhiteWolf, pokud srovnáváš NM a Temnohor :D Na druhou sranu Vrána k vráně sedá, rovný rovného si hled, že? :)))))

Pest |
9. 02. 2007 0:30
tak...ale NM nesiaha ani po clenky myslim si,ze tak 75 percent kapeliek heh

night-kila |
8. 02. 2007 23:17
Súhlasím s white wolfom,ze temnohor je uplny brak!Ked si to tak prirovnam k takým Nokturnal Mortum,tak im nesiaha ani po členky!Vidno white wolf,že vieš o čo v blackmetale ide a chápeš jeho podstatu!

Pest |
8. 02. 2007 21:14
heh, Koronas tak toto bol uder:) som nevedel,ze ty si takyto funky typek:)posobil si temno heh

White Wolf |
8. 02. 2007 16:39
Oooo, Koronas..Dalsi Untermensch na slovenskej BM scene...Nikdy som Korium moc nemusel, ale ani som nemal nic proti Koronasovi..No stacilo mi, co som o nom pocul..A vidim, co pise aj teraz..ach jaj...:)

Černodiv |
8. 02. 2007 15:46
A ja som snim bol dnes na kofole a mal tricko Cradle Ov Filth a capicu s 50centom.

HV |
8. 02. 2007 15:36
Ja som ho zas videl vcera a mal tricko kontrakakt

Koronas |
8. 02. 2007 14:19
Aki su tu vsetci len premudreli.... Ked sa Temnohorovi paci Nirvana, tak nech ju maj aj kludne vytetovanu. Sam casto nosim triko Prodigy a je mi jedno co si o tom myslia nejaki BM dementi..... Ked sa to niekomu nepaci nech pocuva Nokturnal mortum a podobne tancovacky.....

White Wolf |
8. 02. 2007 13:53
Temnohor je nepochybne jedna z najhorsich veci, ktorymi nas ''slovenska UG scena'' obdarila...

Černodiv |
8. 02. 2007 13:27
aed: Podla mna to Sword... myslel ironicky, ale nevadi.....

Aedd.Gynvael | Sword Of Darkest Princess
8. 02. 2007 11:17
Slyšel jsi někdy motto: "No keyboards, no female vocals"? Tak třeba právě Temnohor se jím řídí. Kdo ví

Myslím, že není moudré říkat o albu, že by bylo dobré, pokud by tam bylo tohle, tohle, tohle a ještě třeba tohle. Album bys měl přijmout tak, jak ti je předloženo. Můj názor....

Sword Of Darkest Princess |
8. 02. 2007 10:18
night-kila - Úplne s tebou súhlasím. Temnohor je úplne že škaredá hudba fuj..veď to vlastne nie je ani hudba! Keby tam ten sedliak aspoň pridal nejaký pekný ženský spev, či aspoň atmosférické klávesy ako Orkrist!

Satharoth |
7. 02. 2007 20:43
night-kila sem bud zabludil, alebo si robi srandu...tak ci tak, je dost mimo

Fastred |
7. 02. 2007 19:51
Nevím jestli se zrovna hudba Temnohoru chce rovnat Orkrist či Galadriel.

night-kila |
7. 02. 2007 19:26
Chcem len povedať jedno,že minulé leto som videl temnohora na centrálku v tričku počujte dobre všetci-v tričku NIRVANA!!!Ale to je jeho vec.Ináč súhlasím s garmom,že tá temnohorova muzika stojí za prd,vôbec nejde s dobou je najmenej 500 rokov za opicami.ked si pustím temnohora akokeby som počul nejakú trapnú bandu z 80-tich rokov a ešte k tomu nekvalitný zvuk!!!Zdaleka sa nechytá na kvalitu ako napr.Galadriel či Orkrist!

Garm |
5. 02. 2007 22:41
Kazdy normalny clovek ktory ma hudobny sluch zaradi Temnohor tam kde patry na uplne dno kanalu cize neni o com debatovat. A lesodiv chapem ze si ho tak zastavas. Osoba moze byt dobra ale hudba je na P..... . Je to moj nazor. Bez urazky ak sa niekoho dotkol!

Radalf |
5. 02. 2007 22:31
Lesodiv, Černodiv, Černoles a HIV... bomba

Černodiv |
5. 02. 2007 19:36
Čongor: Choď preč ty ukrajinsky prisťahovalec a neprovokuj. Re5pect

Černodiv |
5. 02. 2007 19:11
Serte na tie pičoviny, veď každe pokurvene decko vie ze black metal je v riti. HipHop iz da besta, yeah.

HV |
5. 02. 2007 18:43
Černoles trosku si sa zmylil,temnohor este pred troma rokmi bol grinder

Černoles |
5. 02. 2007 18:23
pre Lesodiv: Temnohor bol este pred par rokmi cruster jak poleno , koncom osemdesiatych rokov pocuval metalove kapely ako Kern ,Pokolgep , Scorpions ,Van Hallen. aj ten Hades si si asi zmylil s Pudhys. je to jedno , su to uplne picoviny , len som chcel uviest veci na pravu mieru. inak hudba Temnohor je super. hehe , teraz ma napadlo ze mohol som si dat pseudonym Černohor , bolo by to podobne na Temnohor ale niekto by si ma mohol pomylit s tym rezňom.

Lesodiv |
19. 01. 2007 8:48
Černoles: Samozrejme viem, ze Temnohor kedysi dost pocuval crust/punk, osobne ho poznam zhruba 7 rokov, ale tym, co som pisal som mal na mysli aj metal vseobecne, pretoze popri starych punk kapelach Temnohor pocuval koncom 80-tych rokov aj metal. A pokial viem, tak uz okolo roku ´95 pocuval kapely ako napr. Hades. Ale to je jedno, nemusime sa tu dohadovat o prkotinach, mna len vtedy nasrali tie Kafiho "zasvatene" postrehy, tak som mal potrebu na to zareagovat. Je mi uplne fuk ci sa Temnohor niekomu paci alebo nie (konieckoncov to je fuk aj samotnemu Temnohorovi). Ked tu obcas citam niektore diskusie je to naozaj zabavne a uprimne povedane som len rad ked takito ludia nepocuvaju hudbu niekoho, kto je mojim priatelom. Dufam ze cela tato "UGBM" horucka uz coskoro prejde lebo mi je z nej uprimne zle.

Černoles |
17. 01. 2007 10:57
Hudba Temnohora sa mne paci ale inemu sa nemusi.Je to sice uplne jedno ale Temnohor sa zaujima o black pagan metal asi tak 6 rokov tak neviem odkial ma Lesodiv tie informacie , lebo predtym bol Temnohor stary punker a hral aj vo viacerych punk a crust kapelach

Ebi |
17. 01. 2007 0:02
Amatér: Uz asi neskoro odpisujem, ale nasa scena nie je na rozdiel od ostatnych velmi rozvinuta. Nikdy nevies, mozno o taky rok,2 ,3 alebo o 10 rokov tu nekdo vyda taky album, ze sa z tej originality vsetci doserieme.

Mysticus |
26. 10. 2006 7:52
.. ospravedlnujem sa za pravopisne chyby :)

Mysticus |
26. 10. 2006 7:52
no nejde mi tu o nejaku konkretnu spolupracu, len by bolo myslim kultivivanejsie keby sme tu na seba nevadavali tym sposobom ze kto co dokazal a kto je lepsi. lebo mi to pripada ako male deti na pieskovisku. proste: ak sa mi niekoho hudba nepaci, nepocuvam to a nevyjadrujem sa k tomu. myslim, ze by to bolo fer...

BM |
25. 10. 2006 23:18
hmm, som si to po sebe precital a nejako mi to nedalo zmysel :) to je jedno aj tak

BM |
25. 10. 2006 23:07
bm je aspon pre mna o osobnych pocitoch a naladach, cize si myslim ze nejaka vacsia spolupraca medzi kapelami nie je na mieste, kazdy to vidi trochu inak.....keby som bol hudobnik, nikdy by som nechcel spolupracovat s nejakou inou kapelou. ani maliari medzi sebou nespolupracuju na svojich obrazoch. ide ale o vzajomny respekt, ktory tu velmi nieje, ale zasa na druhej strane chapem ze niekto moze mat problem respektovat nejake pojebane hlupe deti apod.

Amatér |
25. 10. 2006 22:48
Ebi: to hej je dobré ísť svojou cestou ale musíš mi dať za pravdu že nič originálne nevymyslíš:)))

Kafi |
25. 10. 2006 22:46
Mysticus: ako je to fakt divné nemali by sme do seba jebať, je to fakt pravda čo sa týka toho občas sa nechám uniesť emóciami, ale povedz mi vieš si predstaviť celoslovenskú black metalovú spoluprácu????

Mysticus |
25. 10. 2006 21:11
no tak chlapi... mam dojem ze toto funguje len na Slovensku. To sa budeme vsetci ociernovat, hadat a rypat do seba? Skor by sme mali drzat trochu pokope, pretoze sa tu z nas uz kdekdo smeje. Ja respektujem kazdeho co sa snazi nieco robit a nesedi kurva v krcme na prdeli a nadava, ze sa tu nic nedeje. Takze kde je problem kurva? A co sa tyka Temnohoru - moj osobny nazor je, ze je to rozhodne dobre demo. Mam rad tento styl, ale 100 ludi=100 chuti. Ak sa to niekomu nepaci, staci to nepocuvat a nie tu nadavat... A som si isty, ze sa tu podaktori teraz pustite do mna, ale mal som proste pocit nejako sa k tomu vyjadrit. Ospravedlnujem sa ak som niekoho tymto prispevkom urazil.

temnohor |
25. 10. 2006 20:25
reku ze tu o mne pisu...

Kafi |
25. 10. 2006 18:54
Lesodiv: no neviem či by mohol byť mojim otcom to snáť musel byť v 12 rokoch nadpierme vyvinutý a neviem či ja som ťahal za sebou káčera alebo nie ale mám pocit že ked on počúval metal tak si ho ťahal za sebou aj ty. Co sa týka jeho hudby tak som mu vychválil v podstate tri skladby na strane B ktoré sa dali počúvať ale neviem či vôbec patrili k tomu demu. Tam sa mi páčil i spev, ktorý bol celkom dobrý.Strana A však stála za prd to som si myslel i vtedy a myslím i teraz. Celkovo je jeho hudba však neoriginálna a nepresvedčí ma nikto o tom že niečim vyniká na Slovensku alebo v najbližšom okolí. A to že to Koronas spolu s Vašim spevákom vyspevujú do nebies sa mi zdá dosť divné až miestami vtipné. Je pekné ked je niekto s niekym kamarát ale mal by si tu fungovať i určitá kritika. Tak ako ani ja netvrdím a nikde nepíšem, že E.D. je geniálne a že naša tvorba bola najlepšia na Slovenku tak by to chcelo aj trošku sebakritiky v tomto ohľade.

Lesodiv |
25. 10. 2006 8:44
Kafi: Len tak na okraj - videl som na vlastne oci mail, ktory si pisal myslim minuly rok Temnohorovi a vychvaloval si tam jeho prve demo, vraj si rad ze tu niekto este hra tento stary styl a podobne.. Je naozaj zabavne porovnat to s tvojimi terajsimi postrehmi. Jedine vysvetlenie, ktore mi napada je, ze s tebou asi este stale zmieta oneskorena puberta... K Temnohorovi len tolko: je to clovek, ktory by mohol prkaticky byt tvojim otcom (ma 33 rokov) a metal pocuval v dobach, ked ty si este za sebou tahal gumoveho kacera v jasliach, takze ma naozaj udivuje odkial vobec beries tu drzost otvarat si na neho usta. Ak poviem, ze pocuvas black metal 5 rokov este som to mozno aj prehnal.. Takze prosim ta ostan vo svojom rozpravkovom svete a nekritizuj ludi, ktori s black metalom ziju uz dlhe roky a na rozdiel od teba chapu jeho pravu podstatu.

black cat |
24. 10. 2006 23:55
temnohor je jasna kopia amorphisu a stiny plamenu

Ebi |
24. 10. 2006 23:14
Amatér, tazko vymenovat co je na ceskoslovenskej originalne, ale urcite sa mnohimi vecami odlisujeme od ostatnych, aj na slovenskej scene sa najdu vyborne veci, napr Immortal Hammer, Korium, Algor, Hromovlad, Remmirath kapeli u ktorich sa da pocut ze sa snazia(snazili) ist vlastnou cestou

Kafi |
24. 10. 2006 23:05
Ebi: ja som tak dostal cd Koriumu, Hromovladu, Ancestralu, Sekhmetu, Valraukaru a dokonca aj Temnohora. Je to dobrá cesta ale záleží od ochoty kapiel.

Amatér |
24. 10. 2006 23:03
čo je na slovenskej scéne vlastne originálne??? čoje na českej scéne originálne???? asi nič. tak prečo sa nadtým zamýšlame

Ebi |
24. 10. 2006 23:01
Kafi, dik za radu, inac takymto sposobom som dostal demo Pagan Spirit

Halucionacionalista |
24. 10. 2006 22:58
Verdilith: prosím sprav mi niakeho Temnohora, prosímmmm

Kafi |
24. 10. 2006 22:57
Ebi: napíš si Temnohorovi, Koronasovi, Kovladu, Remmirathu proste všetkým, každí ti pošle svoj skvost teda dúfam.

Ebi |
24. 10. 2006 22:32
FASTRED, nahodou ja som temnohor stahol aj ine sk ugbm takmer bez problemov, len treba vediet hladat, ale skorej som chcel vedet kde sa to da spolahlivo kupit, lebo by som chcel nejake original

Verdilith |
24. 10. 2006 21:10
kazdy tu vravi len o atmosfere...nebudem sa priklanat ani k jednej ani druhej strane no co sa tyka muzikanstva tak to stoji za nic...atmosferu to moze mat neviem aku a co sa tyka atmosfery a pod veci ovela radsej si vypocujem este Helcaraxe...ludia sa navzajom poznaju vydali aj split a staci len porovnat kto je tam lepsi...Temnohor nestoji absolutne za nic...chytim giatru a mate temnohorov kolko len chcete

linda |
24. 10. 2006 20:50
a este som pocula ze vraj premyslal aj o zmene nazvu,malo by to byt take nieco ako dark sunshine alebo black cradle

linda |
24. 10. 2006 20:37
rozpravala som sa nedavno s temnohorom a povedal mi,ze sa uz polepsi,ze do svojej muziky uz prida aj nejake specificke sola a dokonca aj zensky melancholicky spev! povedal,ze sa rozhodol,ze sa chce pacit vsetkym aby uz o nom skaredo nepisali

Fastred |
24. 10. 2006 19:21
Ebi, takovouhle hudbu moc nestáhneš.

Kafi |
24. 10. 2006 19:20
Temnohor nemá atmosféru. mám to doma ešte jeho prvé demo a sprepáčetím je to fakt uplny brak. Nech sa nikto nenahnevá ale jediné čo tam je dobré je ten hlas aj to iba niekedy. Inak je tá hudba ešte aj nahratá s chybami.

Ebi |
24. 10. 2006 18:58
Mna by zaujimalo odkal berete UGBM nahravky? Kupujete si ich, alebo stahujete?

BM |
24. 10. 2006 17:50
ja sa necudujem ludom, ktorym sa Temnohor nepaci...treba na to to spravne rozpolozenie mysle, alebo lepsie povedane, clovek potrebuje byt v takej tej hudobnej etape, kedy dokaze pochopit a ocenit nieco podobne. Rovnako je to napr. s noisom, industrialom atd...

Fastred |
24. 10. 2006 14:23
Nemyslím, že má Temnohor ojedinělou atmosféru. Já z toho cítím vyloženě nudu.

disco |
24. 10. 2006 8:13
co je orig na temnohore??pocul si uz nejaku kapelu s takou atmosferou ako je temnohor???Temnohor si ide svojou vlastnou cestou,nehra to čo hraju všetci dokola.Temnohor je skvost slovenskej scény

Kafi |
22. 10. 2006 23:29
to som rád. inak napíš mi aspoň niečo čo je originálne na Temnohore. fakt ma zaujíma tvoj postreh

Kafi |
22. 10. 2006 16:26
disco: ja viem robili sme ten klip vlastne pre teba. dúfam že sa ti tam páčim

Saw |
22. 10. 2006 11:05
aaaah:) pro mě za mě ať se všechny kapely jmenujou "Temno..." Když je to bude vystihovat...heht! Nesmysl!

sawII |
21. 10. 2006 12:58
saw sorry ale neviem co si chcel povedat tymi nazvami,kazdy si moze predsa dat nazov aky chce,zato ze je tam "temno"...?metal nieje encyklopedia roznych nazvou,tu si dava kazdy nazov ako ho to vystihuje.si trapny saw je aj film/pouzil som tvoje slova/

Satharoth |
21. 10. 2006 12:47
Temnohor robi skvelu muziku...ma svoj ksicht. Drogy a ja, to je uz davna minulost....svinstvo co robi z cloveka trosku

Saw |
21. 10. 2006 12:44
Sorry, ale Temnohor je fakt hrozný...a ten název....Temnohor, Temnozor, Temnojar, Temnokras...vždyť už je to trapné... Chápu, že se to někomu může líbit, ale pro mě je to těžký podprůměr...

disco |
21. 10. 2006 12:34
odkaz pre kafiho: Kafíček ,ved nemože byt každý taky originálny ako ty,to sa ani nedá.videl som video na youtube,to je total originalita,si tam uplne super,skoro som sa dochcal od smiechu,strasne som sa pobavil.ked vyrastiem chcem byt ako ty! Kafíček si jednotka.Milujem Ta!!!

HV |
21. 10. 2006 2:29
Kaki o nazve kapely nikto nic nehovoril

BM |
21. 10. 2006 0:44
Vcera som pozeral "Pod lampou" na STV a bol o jazzmanoch a jeden clovek sa vyjadril v tom zmysle, ze mu jazz tovoril novy rozmer......THC orvara este jeden dalsi...iny uhol pohladu....Wigrid znie jak prazsky simfonicky orchester :)

BM |
21. 10. 2006 0:38
Nachadzam caro v druhotnych zvukoch, v tej rytmyckej haluzy v druhom songu, basovka v prvom pekne pomaly kresli melodie za sumu gitary a vokal je tiez dost popici. Pocujem tam samozrejme aj Avgrund :)

Kafi |
21. 10. 2006 0:02
a úplný shit som zabudol!!! Hehe ten Koronasov príspevok je fakt zábavný.

Kafi |
21. 10. 2006 0:01
Mám pocit že asi všetci fičíte na tom THC. Čo je preboha originálne na Temnohore??? Už ten názov je totálne originálny. Totálny sedlač black metal

Verdilith |
20. 10. 2006 23:30
oprava...z toho vina vam uz uplne vysmuel mozog...to hlavne som zabudol hehe

Verdilith |
20. 10. 2006 23:28
Originalny je akurat ten stupidny text ktory obnazuje zenske stehna...z toho vam uz uplne vysumel mozog z hlavy

Verdilith |
20. 10. 2006 23:27
Vam asi jebe...sak to je uplny shit

Ebi |
20. 10. 2006 19:37
Hudba je celkom dobra pripomina mi darkthrone, ale text ku víno,oharky a lucifer, to je najhorsi text aky som kedy pocuj, a nazov tiez

Koronas |
20. 10. 2006 18:00
Nech si kazdy dava co chce, kazdeho osobna vec..... Ale teraz k tazisku veci: Temnohor je totalne originalna hudba s jedinecnou atmosferou, myslim ze toto demo je jednym z najvacsich skvostou ake sa kedy na uzemi Slovenska vyprodukovali, da sa to pocuvat stale a vzdy je to ine, vzdy je co objavit a nadchnut sa pre to, myslim ze ani slova samotne nedokazu tak presne opisat tu skvelu atmosferu ako samotny posluch a ponorenie sa do ponurych smrecin!!!!!

HV |
20. 10. 2006 16:39
Aj ked vela ludi nechape hudbe,ale je vrcholne originalna..

BM |
20. 10. 2006 14:37
pisal som nieco o nasavani inspiracie z prirody nie THC........mna THC neinspiruje a nie, nikde som nic take nepisal.

Kafi |
20. 10. 2006 14:26
pisal si to dole

BM |
20. 10. 2006 12:53
inspiraciu z travy nie pre boha, nic take som nepisal nikde

BM |
20. 10. 2006 12:52
blackmetalisti travu nehulia...ale to by som najprv ja musel byt blackmetalistom hehe........ale aj tak si nemyslim ze by nehulili.

Mysticus |
20. 10. 2006 12:33
Inspiraciu z travy??? A k comu prosimta? No, myslel som si, ze Blackmetalisti travu nehulia :) Inu sto ludi - sto chuti...

BM |
19. 10. 2006 21:59
hehe no ver alebo nie, je to presne tak.....cez leto som behal po starych hradoch a lesoch s mp3 playerom skoro stale a hltal som tu energiu naplno...berem to ako inspiraciu.

Mysticus |
19. 10. 2006 21:41
to akoze sa prechadzas s discmanom po lese a hulis u toho travu :) ??? tak to si robis prdel, ze?

BM |
19. 10. 2006 20:11
Mysticus: ale ano presne to som tym myslel....mam rad prirodu proste.

Mysticus |
19. 10. 2006 19:51
no sto ludi, sto chuti... ja sa snazim pri pocuvani muziky tazit z nej to najlepsie. BM: sorry asi budem za vola, ale neviem co je to "pobongoval" (dufam, ze tym nemyslis, ze ked si hulil travu ;)

BM |
19. 10. 2006 19:14
mne sa to pacilo naposledy ked som pobongoval

FAstred |
19. 10. 2006 18:35
Mě se to nelíbí vcelku ani trochu.

Mysticus |
19. 10. 2006 18:28
Dostal sa ku mne tento demáčik a dosť sa mi páči. Miestami mi občas pripomenie starý Graveland, každopádne zaujímavá muzika... "Víno, oharky a Lucifer" - veľmi svojský a zaujímavý text...

Copyright © 2005-2009 by Mortem zine. Design by 666pounder, MiraX33 and Mortem zine. Coded by MiraX33 [ICQ : 231-041-344] All rights reserved. Contact: [email protected] or [email protected].



    09.01.2009

  • Gorgonea Prima, F.O.B., Dalgoreth
  • Praha, Kain
  • Začátek od: 20:30
  • Vstupné: n/a
  • Poznámka:


  • 15.01.2009

  • Nadja, Sunshine Genocide 10071941, Aidan Baker
  • Praha, 007
  • Začátek od: 19:30
  • Vstupné: 220 CZK
  • Poznámka:
    epidemie.cz


  • 17.01.2009
    Winter Metal Attack 2009
  • Belligerence, Beltaine, Six Degrees of Separation, Elysium, Mindwork, Bajonet
  • Praha, EXIT Chmelnice
  • Začátek od: 16:00
  • Vstupné: 100/120 CZK
  • Poznámka:
    leták
    časový harmonogram
    stránky festivalu


  • 17.01.2009
    Slovanský Bál
  • Panychida, Trollech, Vesna, Enwylion, Ill Crow
  • Ostrava, Prostor Tančírna
  • Začátek od: 19:00
  • Vstupné: 150 CZK
  • Poznámka:
    koncert na last.fm
    leták


  • Další koncerty

    Official e-mail
    Reserve e-mail


    This is the only way for your requests or issues!

    Hotmail has problems from time to time = in case of non-responce from us, resend your message(s) to our reserve e-mail.