| 20. 04. 2011 11:32 |
| Dík, vyřídim, taky tak... U Grondhaat ses pěkně vyřádil:-) Taky měl dostalo to vaše bio na Bandzone:-D A když už se tu žvaní o hudebním průmyslu - doufám, že se Flesh dobře prodává?;-P Jsem zvědavej, co všechno nacpete na další fošnu Trollech...
|
radalf |
| 20. 04. 2011 11:09 |
| Asura, nikdo to jako urážení nebere, ale líbí se mi, jak seš preventivní, skřítku!:)) :-* |
Asura | Nordic
| 20. 04. 2011 11:02 |
| Zdarec, maniaku! No ještě žiju :-) Pozdravuj doma!
Pro ostatní: Všichní víme, že živit se Metalem je pro pár vyvolených a je to řehole, to tady nikdo nepopírá. Naprostá většina kapel to dělá a hraje hlavně pro radost a nadšení. I když mnohokrát pochybuju. Když přistoupíme ke Cruadalach čistě po hudební stránce, mají před sebou ještě dlouhou cestu. Oceňuji, že se snaží nad svou hudbou přemýšlet. Ví, co chtějí a snaží se toho dosáhnout. To je v pořádku. Radalf by určitě měl zapracovat na vokálu, protože ten je mnohdy opravdu na hraně a na živo to mnohokrát ujede. Kytary by mohly býtvtaké kreativnější, vím, že Aleš má dakleko na víc než jen na "vyplňování". Ať to tady zase někdo nebere jako urážení. O tom to není. A kdo si myslí že ano, může jít do víte kam. |
Nordic7 | Thom, Radalf a spol.
| 20. 04. 2011 9:56 |
| Točili bychom se pořád dokola a vysvětlovali, argumentovali a přeargumentovávali, takže bych to asi uzavřel. Já se do Cruadalach nijak zvlášť nenavážím, což je, doufám, zjevné - nemám ani proč. Nemyslím si, že se v metalové muzice (bez ohledu na subžánr) nedají vydělat prachy. Zrovna tak si nemyslím, že by to nemohla dokázat česká kapela, tak špatně na tom nejsme - podle mého názoru se každému může při notné dávce štěstí a tvrdé práce povést splnit si svůj "americký sen". To všechno by ale bylo na strašně dlouhou debatu. Je samozřejmé, že Cruadalach i všichni ostatní se chtějí prosadit - proto přece hrají. Jen se mi zdá, že na image pracují víc než na hudbě. Víc ocením kapely, které vypadají naprosto civilně a hudba je přitom pecka. Howgh. |
Epizeuxis |
| 19. 04. 2011 21:29 |
| "vzpamatuj se, na tyhle ksichty se prachy vydelat nedaj:D"
Natočte pornoklip a budete se divit ;-) Nebo natočte pornoklip dle mého scénáře - a možná vyhrajete i Zlatý penis nebo něco takového. A možná Vás taky za to nezavřou... Jinak do jisté míry musím souhlasit s Radalfem, Thomem (jakkoliv se mi zdají jeho příspěvky příliš vědoucí) a einskem, minimálně co pozoruju na malých lokálních kapelách, ať jsou kvality jakékoliv. |
einsk |
| 19. 04. 2011 18:59 |
| recht... dneska mluvit o tuzemském metalu a penězích je ptákovina a nevěří tomu ani sami muzikanti... Pro prachy se to fakt nedělá. To že někdo maká na propagaci neznamená, že jde po penězích. Prostě jen nechce zazdít své dlouhé úsilí na nahrávání desky tím, že o ní nikomu neřekne a bude čekat až si ho někdo najde. Nejsme v roce 90... |
Thom666 |
| 19. 04. 2011 15:30 |
| Po přečtení posledního výplodu pana Nordic7 ani nevím jestli se mám smát nebo brečet:)
Ohledně té komerčnosti, běž se zeptat třeba takových SSOGE, kteří poslední desku vydali u světoznámé francouzské firmy..kolik je stálo studio a kolik dostali proplaceno od vydavatele. Možná by se s divil..metalová muzuka nemůže být komerční, alespoň ne v našich skromných podmínkách. K nahrávce asi tolik, album to není špatné, ale doma nezujme tolik jako na živo. Živý projev kapele sluší o mnoho více..jen na mě moc dobře nepůsobí vizuální projev Radalfa.. |
Vilozof |
| 19. 04. 2011 14:00 |
| Hm, ja neviem, mne pride, ze Hromovlad, Zrec kracaju dost odlisnym smerom. Ancestral V. ani nehovorim... To bolo kusko mimo.
Radalf: On asi myslel skor taketo promo fesi fotky: http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/166687_10150128851763688_106601063687_7944724_1851360_n.jpg , nie "kompaktove" fotky z afteriek, alebo po afterkach :))) |
radalf |
| 19. 04. 2011 13:28 |
| http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27774_428343133687_106601063687_5653663_3147013_n.jpg
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/27774_428346813687_106601063687_5653879_8093313_n.jpg http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash1/27774_428350713687_106601063687_5654069_1673755_n.jpg ...a mohl bych pokracovat, kurva, chlape, vzpamatuj se, na tyhle ksichty se prachy vydelat nedaj:D |
radalf |
| 19. 04. 2011 13:02 |
| haha, Ondra s Datlem vyfintění a hezcí lidičkové, to se povedlo, to je dobré!:))))) |
Nordic7 | Asura
| 19. 04. 2011 11:54 |
| Nazdar chlape, že ses ozval...:-P Žrec moc neznám, ale Hromovlad jsou samozřejmě bez komentáře. Já bych ještě přidal Ancestral Volkhves. Na druhou stranu - Hromovlad jsou ve srovnání s Cruadalach moc blackoví a syroví. Cruadalach jsou hezcí, uhlazení a vyfiňtění lidičkové, kteří do image a promotion dávají možná víc než do hudby. Mají zjevně v úmyslu stát se českými Eluveitie a v podstatě jim to nemám za zlé, protože to alespoň to netají a nesnaží se být "praví a nekomerční". Konec konců prachy potřebuje každej. Čeká je ještě dlouhá cesta a je otázka, jestli to vůbec stihnou dřív, než vlna zájmu o tenhle druh hudby úplně opadne, ale věřím, že u sousedů v Reichu budou mít na prázdnivoých festivalech slušný úspěch - to už jsem vlastně psal. Hudba Cruadalach mě nijak nepobuřuje ani neuráží, ale prostě mě nechává chladným. Na chvíli do auta, nebo na jedno poslechnutí na koncertu asi bez problémů, ale víc nic. Není to špatně zahrané (alespoň mně se zdá, ale nejsem muzikant a tím pádem nejsem schopný to rozpitvat), ale na víc než jeden poslech je to nuda. Jinak teď jsem objevil kapelu, která mě dost uchvátila - Brňáci (alespoň myslím) Six Is A God Number - jižanský stoner metal. Jsou na bandzone, zkus je. Black to sice fakt není, ale alespoň si od těch svejch bubáků odpočineš...;-) |
Asura | Nordic7
| 19. 04. 2011 9:54 |
| Naprosto s Tebou souhlasím. Chce to ještě hodně zapracovat. A hlavně tenhle druh ejchuchu matelu teď letí. Pro mně jsou v tomto směru na CZ/SK scéně jedničky ŽREC a HROMOVLAD. Nemají konkurenci! |
BUTCHER |
| 18. 04. 2011 15:37 |
| Jde to sehnat i u Dejva na Murderous prod. za 150k.Na cd je to fakt dost mdlé ale na živo mě to docela baví a to i přesto že tenhle žánr nijak zvlášt nevyhledávám. |
radalf |
| 18. 04. 2011 0:16 |
| Cením si toho, že se tu kritiku snažíte servírovat konstruktivně a že se přes převážně negativní ohlasy nestydíte sem tam vypíchnout i nějaký klad:) Tohle beru úplně v pohodě, není na světě člověk ten a tak dále, však to znáte:) Aeddovi díky za pečlivou recku. |
Werwolfthron |
| 17. 04. 2011 23:13 |
| Radalfův vokál jsem neměl rád už u Hyperborean desire a nejinak je tomu i tady. I když u HD byla aspoň ta čeština. Ne, nemá smysl se v tom zase vrtat.. Jinak hlavně souhlasím s druhou částí toho, co tady napsal Nordic7. Naživo to může být pro někoho fajn - ta energie tam je - ale jinak je to kapela, kterých je všude až moc.
Co mě ale zaráží je to, proč vlastně hrají metal, když je to tedy dle členů "není hudba ale kravál". A taky mi občas přijde, že ze sebe dělají velké hvězdy. Celkově ta jejich strašně velká prezentace a všudemožně na mě působí negativně. Což je ale jen můj názor. |
Vilozof |
| 16. 04. 2011 17:15 |
| Len na zaklade ukazok na bandzone kapely.
Podla mna to nie je az tak uplne hrozne, aj ked ma moc tento hopsa zaner nebavi, instrumentalne je to pomerne v poriadku, avsak ten vokal to tam dost zabija, aj na tom novom EP (aspon podla ukazok, co maju na BZ). Hlavne ta anglicka vyslovnost, co sa tu minule riesila, ma stale nici (najma skladba 4 na BZ). Ale to by sa dalo prehryzt, keby to ten vokal zatienil. Zvuk prekonal v porovnani s predoslym demacom milove vzdialenosti, ale stale to je boj s milionom nastrojov, ktorych ucesanie pre producenta zrejme bolo (a vzdy bude) nocnou morou. Full-lenght album budu musiet nahrat v profi studiu. Napriklad u Grapowa v Zvolenskej Slatine (napriklad posledny (genialny) album od SSOGE). |
frost666 | Epizeuxis
| 16. 04. 2011 16:51 |
| To CD nesháněj. Stojí za starou bačkoru. Nevydržel jsem ani do konce jednoho poslechu. Na koncertě to bylo vcelku zajímavý, ale CD ten kotel a energii nemá. |
AeddGynvael | Epi
| 15. 04. 2011 19:51 |
| Podle mě oficiálně ne, jedině zkusit napsat kapele, jestli nemá nějaké samostatné kusy. |
Epizeuxis |
| 15. 04. 2011 19:41 |
| Dá se to koupit i někde jinde než u Pařátu? Že bych si to taky vyslechl, možná Ti udělám radost ;-)
Split s Napalmed asi neplánujete, což? |
dewe |
| 15. 04. 2011 18:32 |
| Tato diskuze mne velmi zahřála na duši. Díky hoši:) |
Fastred |
| 14. 04. 2011 16:51 |
| Taky mě to vůbec nebaví, sorry. |
Mentor | ......
| 14. 04. 2011 15:18 |
| Z toho Cd jsem měl noční můry 4/10. |
Nordic7 | Tak nevím...
| 14. 04. 2011 9:37 |
| Naděje českého pagan metalu? A proč? Nic proti - vypadají hezky, hrají hezky, vůbec všechno je to takové hezké... Ale pod tou hezkou slupkou - vlastně nic. Na první poslech bych jim 7/10 dal taky, na druhý už bych šel níž a na všechny ostatní tak 5/10. Cruadalach to mají zmáknuté, ví co chtějí, jdou na to správně a na letních festivalech na ně určitě bude pařit spousta českých a německých puberťáků, ale já už jsem na tohle asi trochu starej...:-( |




