| 15. 09. 2013 17:55 |
| podla mna dobre. dokonca ma to primelo prejst si posledne predosle tri dosky ktore som doteraz snad ani nedopocuval.
no a Phoenix super song, normalne zimomriavky. |
chara | Satyricon
| 14. 09. 2013 19:56 |
| Neházel bych flintu do žita,třeba si jen vybírají tvůrčí útlum.A další deska se rozjede.Je to sic nejslabší album,ale právě proto může být další rachot. |
Thom666 |
| 14. 09. 2013 10:34 |
| sto lidí, sto chutí. Pro mě tato deska je naprosto skvělá a osobně mám raději novější tvorbu Satyricon kde vrcholem je album "Now, Diabolical" zde hodnotím 8.5/10 |
morbivod |
| 14. 09. 2013 0:04 |
| Že vás přerušuju... Mě je tohle album dost sympatické, už jsem to pouštěl mockrát a je tam co objevovat. Je tam kupříkladu znát, že Satyr s Frostem jsou dost kamarádi a že ten materiál je obrazem něčeho z jejich životů, nikoli nuceně naplánovanou a nahranou deskou, která má splňovat nějaké parametry. Takový dojem jsem měl minule. |
AN |
| 13. 09. 2013 23:52 |
| Radšej sa bavme o niečom krajšom, napr. o novom albume Agathodaimon, ktorým ako keby povstali z popola lebo na skapíňajúcom Satyricone sa ťažko zhodneme. Proste kúpiť si to je, vyhodenie peňazí a existuje ročne niekoľko desiatok kusov albumov, ktoré toto prekonajú. |
AN |
| 13. 09. 2013 23:25 |
| Hejnovran : Jediné čo ja vytýkam Rotting Christ sú bicie a to, že na poslednomo albume Sakis nespieva toľko, čo na AEALO. Ak ťa to nudí, tvoja vec, ale od Sakisa som nepočul veľkohubé prehlásenia ako od Satyricon, či Dimmu Borgir. Behemoth boli najlepší v období 1999-2005, na posledných dvoch albumoch dosť vsádzajú na produkciu a niečo čomu ja hovorím "chaos". COF nemám nejak rád, staré kusy od nich sú dobré, od 2002 do 2009 to je o hovne ale zlepšili sa a myslím, že zo scény odídu so cťou ak si udržia tento štýl.
opat : Máš nejakú poruchu, že sa musíš srať do dialógu iných alebo si niečo nepochopil? :D "Milujem", keď dakomu sa ozve samozvaný ombudsman, to je radosť potom diskutovať. |
einsk |
| 13. 09. 2013 16:08 |
| Mně se to moc líbí. Po dlouhé době mě něco fakt nutí to točit dokola. Už se těším na další odfláknuté album :-D
|
dufaq | Hejnovran
| 12. 09. 2013 23:12 |
| myslím, že v případě Satyricon je tvrzení "problém s velkými kapelami, které opustili svůj styl a snaží se o něco nového" dost mimo, protože Satyricon neměli vlastně svůj styl. Každá deska byla naprosto odlišná, jen ty poslední 3 si jedou v dost podobném stylu... ;) |
opat |
| 12. 09. 2013 21:26 |
| AN: Jestli má jít Hejnovran do prdele s "trve", tak ty jdi zase do prdele s kecama o "debilech, který to nepochopili tak skvěle, jako ty". |
panda | len zopár poznámok
| 12. 09. 2013 21:15 |
| AN: no ale musíš uznať, že aj NOKTURNAL MORTUM sú dnes úplne inde ako kedysi, akurát každé ich album je lepšie a veľkolepejšie
Hejnovran: prečo, že je móda kritizovať veľké kapely? IMMORTAL furt robí super veci, I sa dalo, a DEMONAZ je totálna pecka. MARDUK tiež moc neklesá a aj posledné veci od CRADLE OF FILTH mám rád (to nie je žiadna ironia, prosto mám ich rád a nehanbím sa zato) Dagon: tiež musím súhlasiť, že "The Age Of Nero" je fakt asi najslabší, prázdy. Oni nemôžu takto honosne pomenovať slabý materiál o jednom z najpozoruhodnejších období civilizácie. Inak táto novnika "Satyricon" ale má, fakt má čosi do seba, a nie je to taká slabota ako sa to všade prezentuje. Len to nie je ten SATYRICON z 90s, a ak to takto cítia hrať prečo nie, umenie musí naplňať a oslobodovať, nie zaväzovať a zväzovať |
Hejnovran |
| 12. 09. 2013 21:10 |
| Nemám přehled o Thyrfing, My Dying Bride a už vůbec ne o nudných Rotting Christ. A Behemoth je totální sračka a vždycky byla.
"Vtedy ešte mali istý drive a taký "vzteklý" prejav ale už to nebolo nič z toho, čo kedysi." Pokud hledáš v nových Satyricon vzteklý projev, budeš muset hledat jinde. Nové album Satyricon je to nejlepší, co za posledních 10 let nahráli a podle mého názoru už nejsou schopni ničeho lepšího. Co jsem si tak pročítal web, tak nejsem zdaleka sám, kdo si tohle myslí. I když převládají vesměs negativní názory. |
AN | Hejnovran
| 12. 09. 2013 20:57 |
| Idz do rici s "trve". S touto kravinou opruzujú somári a haranti nedorastení už neviem koľko, keď nevedia čo povedať, keď niekto zdrbe odfláknutý materiál. Vyvíjať sa dá aj bez rozbitia si čumáku! Ja mám proste taký vkus aký mám, aj iní, ale aby Satyricon drali držky, že ide "o naj album" a 3x to dojebali a potrebovali na to 3-4 roky, tak tu niečo nehraje. Pozri sa na Marduk, Thyrfing, Rotting Christ, My Dying Bride, Agathodaimon (ktorý zrovna počúvam čo vydali tento rok a po zakopnutí sú ako keby znovuzrodení), Behemoth,... Niektorí zakopli alebo vymäkli na nejaký čas (Rotting Christ 1997-1999), či v pár skladbách to bolo trápenie (MDB v 1996-1998), ale v celkovom súčte, to ako dlho drtia a čo všetko súhrnne vydali, tak výsledok hovorí sám za seba. |
Hejnovran |
| 12. 09. 2013 20:40 |
| Ještě ke komentům dole: všiml jsem si, že na zdejších webu mají lidé problém s velkými kapelami, které opustili svůj styl a snaží se o něco nového. Přijde mi to jako dost nevyzrálý přístup, ale chápu, že je to kurevsky trve. |
Hejnovran |
| 12. 09. 2013 20:33 |
| Satyricon jsou prostě už někde jinde. Klasický black metal se do jejich repertoáru nejspíš už nedostane, takže je nutno se smířit se současným směřováním. Po dvou naprosto nudných albech (Now Diabolic a Age of Nero) se mi zdá, že se Satyricon malinko oklepali. Asi budu proti většíne, ale nové album se mi líbí. Satyricon mocně zhustili strukturu skladeb a přidali atmosféru. Jestliže byla dvě poslední alba prázdný black'n'roll s nudnými nenápaditými riffy, tak novinka je v rámci nového směřování skvělá nahrávka. Navíc ten zvuk, to je lahoda poslouchat (hlavně bicí!). Nejlepší songy: The Infinity Of Time And Space, Tro Og Kraft. Za mě 7-8/10. |
AN |
| 12. 09. 2013 20:07 |
| Po druhé musím dodať, že ako ten album počúvam, tak Phoenix je nuda a mám pocit, že Satyr chce konkurovať Khold, alebo sa zaradiť do ich takého black´n´rollu. V takom prípade je najlepšie rozpustiť kapelu aby sa neprznila pôvodná značka a založiť niečo iné, ako to spravil Abbath, keď uložil k spánku Immortal, založil I kde sa vybláznil a potom obnovil Immortal, ktorí zas 4 roky nevedia nič vytvoriť. Severania hazardujú so svojím menom a škoda, že si fanúšikovia viac nevšímajú spolky ako The Stone, Holdaar, Kroda, Nokturnal Mortuum a pod. ktoré by mohli pre zmenu vystriedať na pódiách veľkých festivalov Dimmu Borgir, Satyricon a iných guleváľačov. |
AN |
| 12. 09. 2013 20:02 |
| Od roku 2006 kedy vydali popový nepodarok Now,Diabolical sa naťahujem s desiatkami debilov a hovorím, že Satyricon je sračka a rúcať sa to začalo už albumom Volcano. Vtedy ešte mali istý drive a taký "vzteklý" prejav ale už to nebolo nič z toho, čo kedysi. Už ani Volcano niesú schopní zopakovať, nehovoriac o Rebel Extravaganza, kam by došli s maximálnym vypätím síl, keby nespali mesiac v kuse a lámali si hlavu ako dať také niečo dokopy. 7 rokov ak trvalo niekomu aby pochopil to, čo ja pred 7 rokmi tak neviem potom. Našťastie už na nórsku scénu jebem ako im to plným právom náleží za to, čo predvádzajú od prelomu tisícročí. Celkom ale dobrá banda pochádza z Trondheimu, volajú sa Mare, len by si to žiadalo riadny plnohodnotný album : http://www.metal-archives.com/bands/Mare/66809 |
dagon |
| 12. 09. 2013 9:01 |
| Nový Satyricon rozhodne nie je ich najslabším albumom. Za ten ja osobne považujem predchádzajúci Vek Neronov. A súhlasím s Pandou, že "Phoenix" nie je ani zďaleka tak tragický, ako ho vidia mnohí skalní fans a ktorý by u inej kapely prešiel bez povšimnutia. A hoci novinku počúvam dookola (mimochodom jej limitovaná verzia je vyvedená vskutku dokonale), neviem sa stále zbaviť dojmu, že to celé šlo urobiť oveľa lepšie... |
opat |
| 11. 09. 2013 21:35 |
| Já si desku zamiloval ihned po prvním poslechu a poslouchám ji stále dokola. Výborné album, ano, některé pasáže jsou násilně spíchnuté, s tím souhlasím, ale jinak se rozhodně nenudím. |
panda | Ale sú kameňovaní
| 11. 09. 2013 16:17 |
| Mal to byť návrat ku koreňom, a načo? Prvé albumy ma nikdy nebrali, až "Nemesis Divina" bola celkom fajná. Ono asi je najväčší problém, to už nie je ten SATYRICON 90s, ale niekam sa posúvajú, či dobrým smerom, to musia posúdiť ich fanúšikovia. Neodolal som a vypočul. Rozhodne to nie je najslabšia ich nahrávka, ale ani nič svetaborné. Zatiaľ. Neviem, dám tomu čas. Ale brutálne albumu pridáva skladba "Phoenix", ktorú považujem za bezkonkurenčne najlepšiu skladbu akú kedy SATYRICON nahrali. Som jednoducho hudobný analfabet, ale mne sa strašne páči, nemôžem si pomôcť. Ten znudený vokál bol možno zámer |
Alastor |
| 11. 09. 2013 14:52 |
| No nevim co si o tom myslet, ze skladeb jako Tro Og Kraft, Walker Upon the Wind, Nekrohaven a The Infinity Of Time And Space by se dalo vytřískat mnohem víc, ale i tak vyčnívají z ostatního. Ten pop Phoenix a zbytek za moc nestojí, nebo jsem na to ještě nepřišel... |
shroomy |
| 11. 09. 2013 13:59 |
| suhlasim s funerisom a paradoxne je pre mna skladba phoenix najlepsia na albume,to vsak nemeni nic na tom,ze by som isiel s hodnotenim este nizsie. |
Dalihrob |
| 11. 09. 2013 11:10 |
| Jenom samé fámy, které veskrze hovoří o tom, že jsou Katharsis momentálně nefunkční, full-lenght nebude a že zbývá vydat jen nějaký zbývající materiál formou EPs. Třeba splitko s Teitanblood o kterém každý strašně zasvěceně mluví, ale ve skutečnosti nikdo nic konkrétního neví...
|
Kaltemtal |
| 11. 09. 2013 10:53 |
| Vsetky tie kapely idu postupne do sraciek. Satyricon, Watain, od pripravovaneho Mayhemu tiez radsej nic necakam. Inak nema niekto info ci Katharsis uz uplne zakapalo, alebo chystaju aj daco nove? |
funeris |
| 11. 09. 2013 10:38 |
| zbytocne hladat nieco tam,kde to nie je.Satyricon u mna vydychli naposledy,bez sance na reparat. |

