Komentaře k článku

Mayhem - Ordo ad Chao:
09.05.2007
Zobrazit článek - HansKopf

Mysticus |
16. 01. 2010 20:33
v recenzii na Falkenbach - Magni Blandinn Ok Megintiri - som este do komentarov hodil dost zaujimave citanie od bathory tak si to stiahnite, su tam skutocne zaujimave informacie...

thunder1 |
16. 01. 2010 19:45
Vyborne citanie
Dakujem

satharoth |
16. 01. 2010 19:11
Fajne tieto royhovory,dikes za linky...ten zine Blackarter som nemal, nikdy som sa k tomu nejak nedostal

Mysticus |
16. 01. 2010 18:03
velmi zaujimavy stary rozhovor s Hellhammerom - v slovencine, skenovane z xerox zinu Blackarter...
http://www.megafileupload.com/en/file/180744/Mayhem-blackarter-rar.html

belial | Stare dobre casy
12. 01. 2010 18:46
http://www.fmp666.com/moonlight/metalion.html

Krasny rozhovor s Metalionom o starych casoch.

funeris |
11. 01. 2010 17:08
tak tento rozhovor som necital,diky...

belial | Dalihrob
11. 01. 2010 16:32
Kraaaasa :) Stare dobre casy

Dalihrob | Rozhovorem s Euronymem pro Ist
11. 01. 2010 15:39
http://i160.photobucket.com/albums/t200/endlessmorbidity/Isten/Isten6Mayhem1.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t200/endlessmorbidity/Isten/Isten6Mayhem2.jpg
http://i160.photobucket.com/albums/t200/endlessmorbidity/Isten/Isten6Mayhem3.jpg

možná to tu někdo nečetl

thunder1 |
8. 12. 2009 8:42
Ked to vyslo tak som to pocuval,ale teraz mi CD stoji na policke a nejako ma nelaka
Belial:tolko sanci som mu nedal :)

belial | Ordo ad Chao
8. 12. 2009 6:26
Po mnohokrat prerusenych sedeniach pri tomto albume kedy som nato proste nemal nervy to dopocuvat som sa rozhodol konecne sa vrhnut do srdca samotneho inferna a 3 dni vkuse som nepocuval takmer nic ine len Ordo ad Chao. Nemozem si pomoct ale mam z tohoto diela strasne zmiesane pocity hraniciace medzi genialitou a totalnym zlyhanim. Naco si pri pocuvani asi 2 skladby vzdy musim zvykat je ten odporny studiovo "umyselne dojebany" zvuk ktory kradne asi 1/3 atmosfery. Je totiz priepastny rozdiel medzi nadhernym kanalnym zvukom starych nahravok 80-90tych rokov a la stary Isengard a touto umelinou ktora celej veci len a len uskodila. Najvacsim skvostom je na albume urcite vokal. Tomu mozem vytknut jedine to ze nan mohli dat troska ozveny ako tomu bolo na DMDS. Hellhammerove kvality su kazdemu jasne ale zla produkcia dusi jeho vykon. No a samozrejme absencia Necrobutcherovych bass postupov kedze tu odohral Blasphemer mne osobne teda dost vadi. No a ked uz sme u pana Blasphemera treba povedat ze jeho vykon je znacne nevyrovnany. Pohybuje sa medzi totalnou genialitou ( Illuminate Elliminate, Anti) a sedym priemerom casto opakujucich sa rovnakych postupov vo viacerych skladbach. Ako celok hudba posobi ako cierna diera pohlcujuca vsetok zivot a meniaca vsetko vokol seba v nicotu...Ale ako som uz povedal-tretina jej sily sa straca na umyselne zlej produkcii...Moje subjektivne hodnotenie by bolo 5/10 kedze polovica albumu je bezchybna praca a polovica nestoji za odpluvnutie...

Gorth |
5. 12. 2009 16:28
ten kvlt DMDS moc nechápu;) jednou z nejlepších desek BM je přece Ordo...)
funeris: j, na Mayhem je super, že mají každou desku výrazně jinou (a vždycky skvělou:))

funeris |
5. 12. 2009 15:52
Mayhem boli a su vizionari,ktori udavali smer.ostatne kapely ich viac-menej kopirovali.

belial | Ass
5. 12. 2009 14:01
Pekne povedane

As |
5. 12. 2009 12:58
"De Mysteriis Dom Sathanas" je najlepší album nórskeho black metalu a v rámci celého žánru je u mňa vyššie asi len "Under The Sign..." od Bathory.

dufaq |
5. 12. 2009 9:38
jako hádat se které album Mayhem je či není kult, nebo je dobré či zlé je vážně problém, u tak "kultovní" kapely, jakou Mayhem prostě bez pochyb jsou.. každopádně z mého pohledu, když to nějak vytyčím..
Deathcrush - jednoznačný počátek zla, kerý nelze přehlížet, ta punkovost je masakrozní
DMDS - nediskutovatelný kult!
WLA - dle mého nejzvrácenější opus v čele s Maniacem, ta atmoška je vážně chorobná
GDoW - dle mého průlom a "revoluce" u Mayhem - zlomový bod, který rozdělil staré a nové Mayhem, každopádně souhlas s Epim, protože ten nápad, zahrání i celkové vyjádření je geniální
Chimera - ta je u mě "nejslabším" albem, ale jen v jistém ohledu, je technicky vysoce na úrovni, má i zabijácký zvuk a zásadní skladby jako třeba "My Death", ale přeci jen mi tam něco chybí.. je na desce znát, že už Maniac nebyl s kapelou tak zadobře
Ordo - zvrácenost, zlo a "nová" tvář starých Mayhem.. pro mě bylo vždy DMDS nezpodstatnější a nejoblíbenější album, ale Ordo mu zdatně konkuruje.. ten koncept, záměr a i ten zprasený zvuk z něj udělaly prvotřídní album, které zas bude rozdělovat lidi na dva (a možná i vícú táborů)..

dagon |
5. 12. 2009 9:04
Ordo Ad Chao je neskutočný album. Keď som ho počul prvý krát mal som chuť ho okamžite predať (to bolo vôbec prvýkrát čo som tak o nejakom cd rozmýšľal). Ale tá nahrávka ma postupne vťahovala viac a viac a dnes ho považujem za najlepší album ich novej éry. Nadčasový monolit De Mysteriis Dom Sathanas je u mňa mimo akékoľvek porovnávanie.

Kverd |
4. 12. 2009 21:42
Souhlasil bych s Vilem i kdyz tezko posoudit. Kazdopadne Illuminate Elliminate je neskutecny zlo. Snad nejextremnejsi song Mayhem.

roland |
4. 12. 2009 21:29
ja zas svojou obľubou Chimery :-)

Vilozof |
4. 12. 2009 21:15
Ja to teraz cele zabijem, ked poviem, ze mam najradsej Ordo Ad Chao? :)))

Epizeuxis | GDOW
4. 12. 2009 20:09
Tak zrovna Velká deklarace je snad jedno z nejlepších a nejoriginálnějších děl, co jsem měl tu čest (nejen) od Mayhem slyšet...

belial | PX66
4. 12. 2009 19:36
Nepadla jedina nadavka. Ale sorry radsej budem drzat hubu aby som nahodou niekoho neurazil :-X. Clovece kde to zijes...

PX66 |
4. 12. 2009 18:57
To, že neumíte pochopit o co v daném albu jde ještě neznamená, že ho musíte "erudovaně" poslat do prdele .. Běžte si nadávat na nějakej hiphopovej zine .. výsledek bude stejnej, jen jinde )) Tisíc lidí tisíc chutí ..nebo jak to bylo..

panda | no
4. 12. 2009 18:54
ved viete sto ludi sto chuti, ja nehovorim ze de misteriis je slabe, je to nadpriemer, ale genialita je grand declaration

Mysticus |
4. 12. 2009 18:07
Po hudobnej stranke je "De Mysteriis..." naozaj genialita. Na to obdobie rozhodne ano.
Sorry ale "Grand Declaration..." je asi to najhorsie co "Mayhem" vydali.

belial | Panda
4. 12. 2009 18:01
Pista respektujem tvoj nazor ale GDW je hnus...De mysteriis je skvostne dielo. Co skladba to perla. A neprekonatelna atmosfera. Wolfs Lair sa este da ale potom to je uz len bieda

panda | no
4. 12. 2009 17:44
neviem co je na deathcrush ci de misteriis kultove, ech. nadpriemerne kvalitne platne. ak kult, tak wolfs lair a grand declaration of war

satharoth |
4. 12. 2009 13:44
Belial, som si tie uvodzovky nevsimol...jasne, tak to vidim aj ja. A Attilu neznasam, ale hlas genialny ma, to nepochybne.
Taceo, blbost ;)

taceo |
4. 12. 2009 13:29
Nemluvím o hudbě, ale o lidech, kteří za ní stojí.

RegieSatanas | taceo
4. 12. 2009 13:21
to si ze mě děláš srandu..jesi Mayhem na počátcích nebyli kult, tak to by mě zajímalo, co pro Tebe teda ten kult je...?!:)

taceo |
4. 12. 2009 10:57
Dnes o penězích, za Euronyma o pubertální snaze co nejvíce se odlišovat a působit temně a zle. Uctívat kult této bandy teenagerů je ještě směšnější než ti teenageři sami. Říkat, že black není jen hudba a odvolávat se právě na tyto "praotce"... bez komentáře.

belial | satharoth
4. 12. 2009 10:12
Preto som dal "Mayhem" do uvodzoviek bo original Mayhem umrel aspon teda pre mna s Euronymom. Jasne ze je to dnes uz len o prachoch ale tento Attilov chorobny vystup stal podla mna zato. A jeho vokal je genialny

satharoth |
4. 12. 2009 9:54
heh, asi som jediny komu sa takato saskaren nelubi...ale taky uz je moj pohlad na novodoby "Mayhem", ktory vlastne Mayhemom ani nie je :P

belial |
4. 12. 2009 0:29
Kurva tie videa su uplna chorobnost! Vidno ze Euronymove eposy su proste nesmrtelne a neskorsia tvorba "Mayhem" im nesiaha ani po clenky. Len skoda ze to Attila obcas jebe tymi komedialnymi vystupmi ako Bugs Bunny a pod...Ale toto co robi tuna to je uplne zlo. Vypada akoby prave vyliezol z hrobu :) Mohli by na styl tychto videi urobit dvd.

dufaq | funeris
2. 12. 2009 22:23
mno tak buď to nějak dopadne s Morpheusem, kterého teď mají jako session kytaristu a nebo by to vážně mohl být Snorre, jak se proklamovalo

funeris |
2. 12. 2009 22:08
fantasticke zabery,naozaj je co zavidiet fans na tom koncerte.neustale ma ale strasi myslienka,ako nahradia v buducnosti v skladatelskom procese famozneho Blasphemera.

Fastred |
2. 12. 2009 17:00
Piče, kde pořád na ty převleky chodí :D

Vilozof |
2. 12. 2009 12:12
Muhehe :D

Inac tie videa kopu rite. Ja mam velmi rad ten jeho chory, neosobny prejav. Spomaleny s pohladom niekam do tupa, ked zvysok kapely si ide dusu vyplut. :)

Apocalypse |
2. 12. 2009 10:40
Tu bol najviac ;)

http://www.wearworx.com/projects/Attila/200712france/P1050017.JPG

dufaq | Kverd
2. 12. 2009 10:37
řekni mi kdy nebyl :D

kverd | Demonia´s Blogg
2. 12. 2009 10:24
Attila je v těch videích fakt zrůdnej.

Crusheer |
5. 08. 2009 12:37
Hej, nenechavejte si to jen pro sebe, lakomci.

belial | dufaq
5. 08. 2009 12:30
Pozri si mail :)

dufaq | belial
5. 08. 2009 12:18
kupříkladu? horší si už můžu jen těžko představit :D

belial | dufaq
5. 08. 2009 11:11
Tych poznam :) mam v pc aj horsie snimky :D

dufaq | belial
5. 08. 2009 10:40
když zmiňuješ pravý "black" metal, vždy si vzpomenu na todle:
http://img198.imageshack.us/img198/5270/realblackmetal.jpg

dagon |
5. 08. 2009 7:34
Fuck. Skoro mi zabehla treska čo práve raňajkujem!

belial |
4. 08. 2009 19:16
Co chces to je pravy "black" metal :)

Mysticus |
4. 08. 2009 18:39
KULT !!!
http://weisswurst.apina.biz/medium/m_5141.jpg

Mikulas | MeZZerschmitt
19. 07. 2009 21:23
Kua na novinku se uz velice tesim... EPko bylo dobre jak hajzl. Jen skoda hellhammera, jeho hra muzice MeZZerschmitt mooc slusela. No uvidime co nahrada..

belial |
9. 07. 2009 1:40
Inak ten rozhovor s Vikernesom je najvacsia kopa sraciek aku som kedy cital...Za chvilu zacne tvrdit ze on Euronyma nezabil :) Je to troska zijuca vo vlastnom imaginarnom svete...

belial |
7. 07. 2009 11:08
Bol bol :) dokonca bol daku dobu v strane :D ale jeho komunizmus spocival v tom ze sa mu pacila diktatura Stalina a snival o tom ze bude daco podobne :D A takisto bol NS vtedy trendy a on chcel byt proti vsetkemu co bolo v trende tak si vybral komunizmus :D Inako tychto veciach doporucujem pozriet dokument "Once upon a time in Norway" - je aj na youtube

Dalihrob |
7. 07. 2009 10:55
Nevím jak moc to je zaručená informace, ale Euronymous býval mladým komunistou.

Vilozof |
7. 07. 2009 10:41
No a preco je tam vlastne ten kosak a kladivo? :)))

Mysticus |
7. 07. 2009 9:46
Klypso, nie je to falzifikát.... mám viac takývhto skenov.Vlastne na čo také čosi falzifikovať, nemá to nejakú podstatnú hodnotu.

As | re
6. 07. 2009 19:00
to som práve čítal teraz... potešilo ma že má ten chlapík rád Pendereckého a "Foucaltovo kyvadlo" od Eca.

belial | Pochutka
6. 07. 2009 18:52
http://www.thelefthandpath.com/lefthandpath/index.cfm/event/read/entry/Interview_Teitanblood

As | PS
6. 07. 2009 18:34
teraz počúvam skladbu z dema a tá znie fakt perfektne, klobúk dole na dnešnú dobu.

As | belial
6. 07. 2009 18:27
Vypočul som čosi z toho "Seven chalices", je to dobrá vec, aj vokály, ale na Blasphemy/Beherit vokály sa to nechytá ani zo 100 metrov... Ale páči sa mi to.

belial |
6. 07. 2009 18:22
Tak dnes sa da sfalsovat vsetko to je pravda...ale i tak nemyslim ze je to fake..

Apocalypse |
6. 07. 2009 18:00
To nemam, ale taketo veci sa daju lahko upravit vo photoshope :)

Ako napriklad toto:
http://humintel.com/gott.jpg

belial | klypso
6. 07. 2009 17:48
Nemyslim ze to bude fake hlavne kvoli tomu podpisu pretoze ak mas nahodou original Nordic Metal-A tribute to Euronymous tak tam je jeho fotka takisto s podpisom a tie tahy su uplne tie iste(az na ten kosacik a kladivo :) ) No a to co tam pise o tych dvoch su vcelku zname fakty

Apocalypse |
6. 07. 2009 16:40
Mysticus: nebude to fake? vyzera to tak, keby si z nich chcel niekto vystrelit, tak to spravi asi presne takto :)

funeris |
6. 07. 2009 15:08
staci pouzit google prekladac a rozhovor sa da v pohode precitat.je to celkom ok clanok.

belial | Mysti
6. 07. 2009 12:50
Obaja dobre vieme o com je rec :D obaja maju tendenciu stat sa jak prasce a Carpath je v tomto tak trochu ako Euro opisoval hellhammera :)

Mysticus | pre beliala
6. 07. 2009 12:46
tu istu poziadavku? sak Dlog s Carpathom zas tak moc nepiju :D ... Teda hlavne Carpath :D


Mysticus |
6. 07. 2009 12:45
Klasický BURZUM? No ak je to pravda, tak si pán Varg serie do huby stále viac a viac. By som rád vedel, prečo neustále mení svoje vyhlásenia a názory....
Každopádne jeho albumy až po Filosofem boli kvalitka, tak sa nechám prekvapiť o čom bude ten jeho nový "klasický" Burzum.

belial |
6. 07. 2009 12:43
Ten list je uplne genialny:D hlavne ta cast kde opisoval problemy s kapelou mi je dajak az moc povedoma :D to p.s. - povedal som ze ak budeme hrat niekde nazivo ze mam tu istu poziadavku:D

Einsk |
6. 07. 2009 12:24
Je tam něco jako že album bude příští rok a že to bude klasický BURZUM a že už má devět písní na papíře...Neumím norsky jen jsem to hodil do translatoru, takže za případné mrdky neručím :-)
Zajímavé bylo to, jak psal že ho chtěl Euronymous umučit k smrti v lese a proto ho vlastně Varg zabil...Slyšel telefonický rozhovor mezi Eurem a kýmsi...to už nevím ...:-) Fakt detektivka...
ten dopis je strašný :-)

Dalihrob |
6. 07. 2009 12:21
Nevyčital jsem ani hovno.



Ten dopis je skvělý. Zvláště to PS :-D

Feferon | ..
6. 07. 2009 12:05
Neviem, kde inde by som mal reagovat na tu novinku ohladom Burzum, tak to pisem sem..Je tu niekto, kto vie po norsky a vycital odtial nieco zaujimave?:)

Mikulas |
6. 07. 2009 11:04
:-) ten nakresleny srp a kladivo s hvezdou u podpisu je taky v poho :))

Mysticus |
6. 07. 2009 10:56
http://img9.imageshack.us/img9/2719/euronymousletter008p01.jpg

http://img33.imageshack.us/img33/6338/euronymousletter008p02.jpg

...stary list od Euronymousa, nic zvlastne akurat ten P.S. odkaz na konci druhej strany listu stoji fakt za to!!!

Mikulas | oprava
6. 07. 2009 8:10
cumim, ze se mi po ranu nejak splasily pismenka. Suverenne a Attila samo :-)

Mikulas | Atilla,come on the stage,Atill
6. 07. 2009 7:57
Osobne taky povazuju Atilluv vokal za suverene nejlepsi, jaky kdy Mayhem meli. Je ale pravda, ze nektere nahravky se mi libi i s jinym vokalistou. Treba Chimera je dokonala a Maniacuv hlas tam sedne jako prdel na hrnec..

PX66 |
5. 07. 2009 23:29
To jsem jediný komu se líbí od Mayhem vše, ať je tam jakýkoli vokalista ? )

luparius |
5. 07. 2009 19:52
Taky se přikláním k názoru, že Dead je někdy až moc přeceňovaný. Nejvíce se mi hlasem zamlouval Maniac, Attila mě zaujal až na Ordo ad chao.

HV |
5. 07. 2009 19:34
Live in Leipzig je strasna picovina, nedal by som za to ani korunu:) Najlepsi spevak pre mna je jednoznacne Attila.

panda | no
5. 07. 2009 8:36
ja si tiez myslim, ze prvym vokalistom bol messiah (potom myslim maniac), heh aj bubenik bol prvy tusim mannheim.

inac suverejne na albumoch bol naj vokalistom maniac, jednoznacne. a dead? velmi precenovany, live in leipzig teda nic moc

Dalihrob |
4. 07. 2009 19:05
Před Deadem ještě vřískal v Mayhem Maniac.

dufaq | Aedd
4. 07. 2009 18:45
promiň ty puntičkáři, ale já Messiah-a nepovažuju vůbec za prvního vokalistu, neboť jeho "výkon" na dvou skladbách nepovažuju za "post" prvního vokalisty Mayhem :)

AeddGynvael | duf
4. 07. 2009 12:59
Měl by ses stydět, žes nazval Deada prvním vokalistou. :D

dufaq | Fasty
4. 07. 2009 11:51
ano, ztratilo by to právě to, čím je DMDS zajímavý.. ale jak už někdo řekl - sto lidí - sto chutí

Fastred |
4. 07. 2009 1:17
Osobně si myslím, že nazpívat to Dead, stojí to za mega hovno. Ten člověk měl absolutně nulovej hlas :)

belial |
3. 07. 2009 22:44
Keby to naspieval Dead tak je to vrchol BM...ale keby bolo keby,ze? zial tie veci sa uz nezmenia


Mysticus |
3. 07. 2009 21:06
V Tormentor-e mi kurva nevadi, ale na DMDS je to ako spendlik pod necht. Sto ludi = sto chuti, ale aj tak si myslim, ze keby to naspieval v studiu nebohy Dead, bolo by to urcite lepsie. Howgh...

belial |
3. 07. 2009 12:01
Pusti si Teitanblood Seven Chalices a ten topne aj Blasphemy aj Beherit :) Neskutocny ohavny vokal

As | belial
3. 07. 2009 11:39
Je to subjektívne ako všetko, ale keď chcem počuť chorobný vokál tak si pustím Profanaticu, Blasphemy alebo Beherit. Každopádne ma teší že si zmenil názor ohľadom Attilu :)

belial |
3. 07. 2009 11:23
A co sa tyka DMDS kedysi som Attilu zato doslova nenavidel...dnes som si viac menej uvedomil zvratenu krasu jeho vykonu na tomto vrcholnom diele Mayhem ale myslienka co ma vzdy kedysi napadala bola-preco nato kurva nevzali Nocturna Culta? Keby predviedol vykon ako na A blaze...

belial | Adam Sandler
3. 07. 2009 11:12
Dodnes si pamatam ako som prvy krat pocul Live in Leipzig...chorobnejsi vokal ako mal Dead najdes len tazko...iste je to vec vkusu ale Dead bol kurva elita a jedna z klucovych osobnosti druhej vlny

dufaq | AS
3. 07. 2009 10:18
mno zas když vezmu co Maniac předvádí na Wolf's Lair Abyss - to je skutečné zlo.. ale máš pravdu, jeho živá prezentace mě taky nikdy nebrala..

A Deada beru prostě jen jako prvního vokalistu, nic víc, nic míň.. jeho výkon je spíše úsměvný.. a když vezmu v potaz tu dobu, tak je to samozřejmě vše jak má být :)

Crusheer |
3. 07. 2009 10:03
Ja myslim, ze me by DMDS nebavil s jakymkoli vokalem :)

As | dufaq
3. 07. 2009 9:59
Maniac je zas podľa mňa jeden z najhorších vokalistov vôbec - pamätám si ako som trpel pri počutí živáku Mediolanum Capta Est. A čo sa týka Deada, myslím že je dôležitejší skôr ako jedna z kultových postavičiek okolo druhej vlny BM, než ako spevák. Má dobrý hlas povedzme na deme od Morbid, ale trebárs na Live In Leipzig je to čistá hrôza. Snáď ma teraz neodstrelia :D

dufaq | AS
3. 07. 2009 9:52
souhlas.. Attilův vokál je tam prostě dokonalý.. skladby z DMDS zpívané živě například Maniacem jsou opruz.. a i Dead by to nezachránil.. DMDS bez Attily by nebylo DMDS

As | :)
3. 07. 2009 9:49
"De Mysteriis..." je podľa mňa najlepšie naspievaný album v histórii black metalu a vokál na ňom je ďaleko lepší než bežní blackoví škreklúni, ktorí len monotónne kričia :) Samozrejme vec názoru, ale myslím že je to klasický prípad, keď niekto vybočuje z rady a tým pádom je odsúdený.

Mysticus |
2. 07. 2009 19:35
Attila, attila, attila .... skoda, ze tak dojebal ten skorogenialny (bol by genialny keby tam ON nespieval) "De Misteriis..." :)

Apocalypse |
2. 07. 2009 11:03
:D

Fuck Unholy Fest, biggest scam in years! The Norwegian Black Metal mob should take care of the people behind it, so lets fucking go to Czec Rep and burn down tehir homes!

As |
2. 07. 2009 1:09
Hmm prečítal som si teraz texty na "Ordo ad Chao" (predtým som sa tomu nevenoval, lebo novú tvorbu Mayhem nesledujem) a sú tam zaujímavé narážky práve na dolu spomínané veci. Annunaki-ovia, falické obelisky, energia vril... Good point, Attila :-) Teší ma že v (black) metale niekto otvára tieto témy.

As |
2. 07. 2009 0:46
Veľmi zaujímavý rozhovor (alebo skôr monológ)... V tých otázkach okolo nevysvetliteľnej technickej vyspelosti starodávnych civilizácií a globálnej kontrole/konšpiračných teóriach má Attila pre mňa veľmi sympatický pohľad na vec.

kverd | to duf
1. 07. 2009 13:40
Jojo, taky mi přišel nějakej "jetej" a ta neintonace v hlase - to je hrozný :-).

dufaq | Dali
1. 07. 2009 12:36
tjn, je to fajn rozhovor.. ani nevypadá po koncertě nějak moc zfetovaně :D

Dalihrob |
1. 07. 2009 10:55
To mě nenapadlo :-D

Každopádně má roztomilou výslovnost.

panda | no
1. 07. 2009 10:28
kukol som ten video rozhovor, a attila mi dost na nom pripomina ralpha fiennesa

Mikulas | ...
29. 03. 2009 10:41
:-))) raw post-bm.Zajimava skatule....ale docela sedi, zejmena na Chimeru

Mikulas | CODE
28. 03. 2009 19:44
Tak posledni novinka mi radost neudelala. Jsem si ale jist, ze se vsichni dockame, a ze to bude jizda!!! :-)

belial |
28. 03. 2009 19:38
A kurva...skoda...ale dik aspon za tie zvysne rady...

Mysticus |
28. 03. 2009 19:29
... a sorry za chyby, po par pivach sa pise trochu horsie

Mysticus | for belial
28. 03. 2009 19:28
...no s tym uz zial nenarobis nic, skus si zohnat antistaticku uterku a pretri ho ale obavam sa ze ti to nepomoze. Ak to bolo zapricinene zlou manipulaciou treba tomu cloveku ktory to doskrabal zlomit ruky :)
Hlavne davaj vinyl po dohrati vzdy spat do obalu, najlepsie aj ked samotny obal je v priesvitnom obale z PVC a ak moznost pouzivaj "turntable" - to je taka makka pokryvka na rotacku cast na gramci. Je to skvela vec, neprasi sa na tu rotacnu cast a tym padom sa to nechyta na vinyly a posobi antistaticky. Ale s tym vinylom ti neporadim, ak je poskrabany uz s tym nic neurobis, bude ti to stale pukat, prip.kde je skrabanec tak skakat.

belial | shit
28. 03. 2009 16:26
Otazka na Mysticusa alebo kohokolvek co ma skusenosti s vinylovymi nosicmi-mam singel Freezing Moon prvovydanie z 1996 picture disk ale ale su na nom take male dobance a v jednej casti to preskakuje...da sa s tym daco urobit??

AeddGynvael | Morpheus
17. 10. 2008 10:58
Tak to je sekec, že s Mayhem pojede Morpheus. :)) Škoda, že je to turné jihoamerické.

zarathustra |
29. 05. 2008 10:14
černě olejovité... to je presne ono:)
jedno z mych nejoblibenejsich alb vubec

Satharoth |
20. 05. 2007 19:51
Vyborny album, ale De mysteriis... troni nadalej. Aspon teda v mojej hlave a srdci :) To ale nemeni nic na tom, ze Ordo ad Chao je zhudobnene zlo

w-burn |
20. 05. 2007 19:31
Poprosil by som kazdeho, aby si predovsetkym prestudoval rozhovory a fakty o tejto kapele a som si isty, ze keby tak kazdy urobil, podobne prispevky by vznikali menej... Niektori clenovia maju kontroverzne lavicove, iny pravicove nazory, ale nie je etremistickeho charakteru. Z toho vyplyva, ze politika nie je nieco, co hra v Myhem dolezitu ulohu. Das ist Alles...

HansKopf |
20. 05. 2007 18:49
Ŕešit, zda je někdo NS podle toho, zda-li se totalitně stylizuje, nebo ne, by bylo poněkud hloupé, popatřte např. na Laibach

HV |
20. 05. 2007 16:41
Hastur:vsetko je mozne,alebo sa pred fotenim dobre nakoksuju a z recesie si daju tricka:Q

Hastur |
20. 05. 2007 12:17
HV: třeba se držej osy Řím-Berlín-Tokio :-))))

HV |
20. 05. 2007 10:12
Myslim,ze mayhem su riadne pravicova kapela,hlavne ked maju turne po azii...

Hastur |
20. 05. 2007 2:50
Dom in us: co se té fotky týče tak ten týpek napravo má německou uniformu a pokud se nepletu jde o kapelu Aborym, a pokud se podíváš na jejich stránky tak tam ten týpek je detajlněji vyfocen a má tu uniformu jakože lehce upravenou...

Fastred |
20. 05. 2007 0:15
Mám se čím chlubit, kultovní a opěvovaný penis má málokdo.

Dalihrob |
20. 05. 2007 0:07
De mysteriis penis :D :D :D

no každopádně se na oficiálce Mayhem mrkněte na texty k Ordu....Attila se vyřádil

Fastred |
19. 05. 2007 23:53
Děkuji za poklonu, kupuji lubrikant :-).

Lofas | Stretko-dnes brno
19. 05. 2007 23:49
Fastred chci teeee. tvuj de mysteris penis ma drazdi...Lofasek z medzirici nad hrabovcem

Lofas | Mayhem
19. 05. 2007 23:46
Miluji mayhem it is very nice music. i am gay. Fastred I love you :-*

Dom In Us |
19. 05. 2007 22:48
alebo železničiarsku :D

Dom In Us |
19. 05. 2007 22:48
http://www.moonfrost.net/mayhem/gallery/current/attila/attila02.jpg
na tejto fotke zo stranky mayhem je nejak atilova kapela a nema nahodov ten nalavo uniformu nemecku ?

Torham |
19. 05. 2007 21:29
Hastur: Vím, že co se Blasphemera a Mezzerschmitt týče, mají takovou image z recese na protest proti totalitním režimům. Ale kdoví jak :) Každopádně dík za info

Dalihrob |
19. 05. 2007 20:09
Hastur: Atttilu uvidiš hajlovat možna když mu dáš sežrat kilo novin napuštenych Lsd

Borg |
19. 05. 2007 20:01
Deathcrush je nejvic...Mayhem uz davno nehrajou.

Hastur |
19. 05. 2007 19:58
Torham: pokud by se měla radikálnost člověka brát podle toho co má za oblečení tak jsou nacisti takřka celý Mayhem, Necro jak už bylo řečeno má triko s totenkopfem a existují i jeho fotky pod praporem Velkoněmecké říše, stejnou nebo takřka stejnou fotku má Blasphemer se svým projektem Mezzerschmitt, Hellhammer má na aktuálních fotkách na bundě našitou rukávovovou stuhu nějaké divize SS a má i fotky s železným křížem, a Atila je jedinej kterého sem neměl možnost vidět s něčím \\\"závadným\\\"

Dalihrob |
19. 05. 2007 19:48
Myslim že dokud mayhem nezačnou hecovat fandy na koncertech k hajlování tak nám muže byt jedno politcké smýšlení Necrobutcherovo

xx |
19. 05. 2007 19:28
*pisal. nejak sa mi nedari :(

xx |
19. 05. 2007 19:27
Torham: to som pisak tebe ;) len som tam omylom dal tvoj nick

tyr |
19. 05. 2007 18:15
Torham: no Necrobutcher je dosť riadne ultrapravicový čo je vidno aj na jeho fotkách kde sa fotí s totenkopfom a maltezákmi takže provokácia to asi nebude.

Torham |
19. 05. 2007 17:36
Bard's Tale: Part XI som si cital, ale nenapadlo ma, ze to myslel takto. ale moze byt, ja neviem

Torham |
19. 05. 2007 15:35
xx : Právě na stránkách byla v kontaktech vždycky adresa věznice a teď je tam jen: Žádný kontakt není k dispozici a neptejte se proč. Ve Vargově nejnovějším článku "A Bard's Tale: Part XI - Pearls Before Swine" zní poslední věta takto: I planned to disappear from public view anyhow, when I was released from prison, so now I simply do it a bit sooner than I first intended to.
Varg Vikernes. Over and out.


xx |
19. 05. 2007 13:14
Torham: na burzum.org sa o tom zatial nic nepise...

Fastred |
19. 05. 2007 13:08
Tak to doufám, že tam zase brzo půjde :-).

Torham |
19. 05. 2007 12:25
Já osobně souhlasím s Dalihrobem, protože noví Mayhem jsou naprosto devastující zhoubnou nákazou! Tenhle pohřeb přeju každýmu! :) Jinak bych se chtěl zeptat, jestli někdo nevíte víc o ultrapravicových názorech Necrobutchera? Je ten kluk nácek nebo provokatér?
Jo a taky mám pocit, že Varg Vikernes už je venku z basy.

Deathsax |
18. 05. 2007 20:57
To né, De Mysteriis nepřekoná ani toto album, přestože je opravdu kvalitní...nečekala jsem žádný zázrak, o to více jsem uspokojená :-)).

Dalihrob |
18. 05. 2007 17:46
po uveřejnění Anti...sem si říkal no vypadá to hodně nadějně, po Deconsecrate (par dnu před vydáním) už sem 100% věděl že to bude orgasmus jak hovado....no a po asi 8 hodinach stálého poslechu v kuse jsem usoudil že se jedná o nejlepší album v dějinách mayhem...Mayhem se povedlo překonat de mysteriis.....atmosférou,způsobem hry,vokály, atd atd....ale skvělý zvuk de mysteriis nepřekoná nic

Copyright © 2005-2009 by Mortem zine. Design by 666pounder, MiraX33 and Mortem zine. Coded by MiraX33 [ICQ : 231-041-344] All rights reserved. Contact: [email protected] or [email protected].



Soutěž o 2xCD OBLOMOV!!!


    07.02.2010

  • Impaled Nazarene, Belligerence, Arch of Hell
  • Praha, "Modrá Vopice"
  • Začátek od: 20:00
  • Vstupné: 250 CZK
  • Poznámka:
    event @ last.fm


  • 13.02.2010
    Panzer fest
  • Stíny Plamenů, Inept, Naurrakar, Enemy Soil East
  • Praha, "Black Pes"
  • Začátek od: 19:00
  • Vstupné: 100 CZK
  • Poznámka:
    leták
    event @ last.fm


  • 15.02.2010
    Dark Fortress European Tour 2010
  • Dark Fortress, Farsot, Serpentcult, Sardonis
  • Praha, "EXIT Chmelnice"
  • Začátek od: 19:00
  • Vstupné: 320/350 CZK
  • Poznámka:
    leták
    event @ last.fm
    web pořadatele


  • 19.02.2010
    Pátek Pod Lampou
  • Oblomov, Despise, FDK, Wyrm
  • Plzeň, "Pod Lampou"
  • Začátek od: 20:00
  • Vstupné: 80 CZK
  • Poznámka:
    leták
    event @ last.fm


  • Další koncerty

    Official e-mail
    Reserve e-mail


    This is the only way for your requests or issues!

    Hotmail has problems from time to time = in case of non-responce from us, resend your message(s) to our reserve e-mail.