| 9. 12. 2009 8:35 |
| aha, super vdaka, kuknem |
xx | panda
| 8. 12. 2009 14:06 |
| pozri si na metal-archives napriklad tu skupinu igric a v additional notes su spomenute aj dalsie skupiny, ktore tam patria.
to je odpoved na otazku kto je to, viac ti napisat neviem :) |
panda | no
| 7. 12. 2009 23:26 |
| super debata, to fakt. inac co to je to to undeground BM resistance? kto to je a oc im ide? a este neviete, ci marblebog patria k extremnej pravici? mam original mc tak preto ma to zaujima, nic hlbsie za tym nehladam, v rozhovore sa moc nevyjadril |
thunder1 | Offtopic
| 7. 12. 2009 22:41 |
| UBMR ma novy prirastok a tym je IGRIC :( |
belial | F.
| 6. 02. 2009 19:39 |
| No mne je cela tato nasa vojna s madarmi tiez smiesna :) Vacsina ludi su totizto tupe hovada ci uz su to madari,cesi alebo slovaci,,,Osobne som mal skusenost pracovat v jednom zamestnani aj so skupinkou madarou a boli to vsetko podvratne svine...ale to same vidim stale okolo seba a su to slovaci....ked je clovek raz tupe hovado tak je jedno ci je to Laszlo Paprikasz alebo Jano spoza vrsku.... |
Fastred | .
| 6. 02. 2009 19:30 |
| Já spíš zhnusil. |
belial | MelekTaus
| 6. 02. 2009 19:29 |
| Underground BM Resistance....Inak vdaka ze si sem vytiahol tuto skvostnu diskusiu k clanku :D na tomto celom som sa vazne dobre pobavil :DD |
MelekTaus |
| 6. 02. 2009 15:38 |
| co znamena UBMR |
Slav |
| 28. 04. 2007 19:35 |
| Hunok patri k Supporters ako Dark Fury alebo Graveland a ma web na PF servery http://www.thepaganfront.com/hunok/
Gabor mongoloid asi neni ale ako vacsina madarov to ma v hlave asi cele pomylene. |
paganisticka otiepka |
| 17. 04. 2007 16:24 |
| hunok na paganfronte neni , sak to by este chybalo. nearijsku mongoloidnu kapelu do paganfrontu!to by uz bol upadok |
. |
| 11. 04. 2007 13:22 |
| web existuje http://www.thepaganfront.com/ |
As |
| 10. 04. 2007 18:52 |
| Koronasz, hany ló básolt a valagadla? |
Reap |
| 10. 04. 2007 15:25 |
| Vy jste pitomci. To jste doposud měli nad postelí plakát s Koronasem a nyní jej musíte strhnout, páč jste se zklamali ve své modle? |
Koronaszszsz |
| 10. 04. 2007 13:50 |
| Radalf: vdaka za opytanie, ide to...skoda ze si nebol na negure v TN, mohli sme sa spolu poriadne sfetovat a hadzat na seba mizantropicke usmevy
Maj sa dobre! |
Radalf |
| 10. 04. 2007 12:46 |
| paganfront jeste existuje? ja se naposledy pred par lety tak smal kdyz z nej vyhodili Grommáče. Podle me uz dnes nemuze nikoho zajimat, par let zpet to byla modla prave se rozvijejiciho NSBM.. z nejz je dnes, presne podle predpokladu, slepa vetev:) |
. |
| 10. 04. 2007 11:45 |
| :D |
Aedd.Gynvael |
| 10. 04. 2007 8:27 |
| Zřejmě už ani Pagan Front není co býval ;) |
. |
| 10. 04. 2007 0:49 |
| Hunok je nahrane ale zaujimali by ma nejake konkrente texty proti slovakom a slovanom pretoze Hunok patri do Pagan Frontu a toto je proti jeho zasadam. |
Reap |
| 9. 04. 2007 20:01 |
| WW: Ale Já to dělám jen kvůli tomu, abych mezi vás zapad, klucí! |
GHM | -
| 9. 04. 2007 19:27 |
| Fastred: promáč samozřejmě dostanete, to ostatní už je vaše věc :-) |
Fastred |
| 9. 04. 2007 18:40 |
| WW: Ano! A co řekne Fastred je svaté! Nikdo totiž neříká, že nejsme trapní, hehe :-). |
Fastred |
| 9. 04. 2007 18:30 |
| GHM: Hehe, až bude recenze na novou Panychidu, zaheslujeme ji :-)))))))). Sranda to je, no. A pokud vím, Aedd říkal, že by si tu černou klidně nechal zase na přírodní blond, tak jen houšť těchhle debat :D. |
GHM | muhe
| 9. 04. 2007 17:40 |
| Aedd: cheche... já ti říkal, že tady zešedivíš :-))), budeš potřebovat novej přeliv :-)). Tihle chlapíci, co se sem choděj hádat sou fakt vymaštění... masakr. Kdybych neměl vlastní rodinu na slovensku a nevěděl, že tam žijou i normální lidi, tak bych si myslel, že je to národ HOVAD. |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 17:07 |
| Fastred tu kedysi davno pisal, ze je trapne (alebo cosi take), ked narocky nejako dohovadim niekoho nick :)...a to iste teraz spravil reap....Vitaj medzi trapnymi :):-* |
Aedd.Gynvael |
| 9. 04. 2007 16:07 |
| A to je přešně ono, nikdo z Vás nepochytil, že Mortem není žádným ideologickým zinem a proto jsou mu u prdele nějaké slovensko--maďarské vrtochy atp. Proto tu klidně budou Hunok i podruhé i potřetí a vždycky když to bude stát za hovno, tak to tam bude. Běžte si tyhle ideologická hovna a mindráky řešit do jiné prdele než téhle. I tam je dost idiotů, kteří ty vaše kecy budou poslouchat. Lide, Xchat, Atlas, Libimseti, a tuny dalších serverů... |
Černoles |
| 9. 04. 2007 15:43 |
| to Rap: to ta nenapadne nic ubohejsie ako robit si picu z preklepu? a ked ta moje nazory nezaujimaju tak sa k nim nevyjadruj , jeb radsej na to a pusti si hunok |
Reap |
| 9. 04. 2007 14:42 |
| Černovous: Proč sem prosimTě pleteš anti-sionismus? Nemluvíme o něm a nezajímámé se o tvojí slovní zásobu, dokonce se nezajímáme ani o tvé názory a ke všemu nás absolutně nezajímá ten tvůj "zadní black metal".
|
White Wolf |
| 9. 04. 2007 14:28 |
| Hehe, asi by som to aj ja mal obmedzit, urcite by sa vela ludi potesilo :D |
Černoles |
| 9. 04. 2007 14:05 |
| ok. vecer sa ozvi. ja sem zas az tak casto nechodim ako WW. nemam na to nervy. |
Černoles |
| 9. 04. 2007 14:02 |
| a ked uz tak anti-sionizmus a nie anti-semitizmus. vy neviete nic ale budete mat plne papule o nackoch v back metale. |
gubo |
| 9. 04. 2007 14:00 |
| jaaaj, jasne uz viem o koho ide, ozvem sa urcite vecer na icq-idem von teraz. dari sa celkom ok, kurva, to je prekvapenie ze si tu hehe |
Černoles |
| 9. 04. 2007 13:57 |
| nazdar , ja som , Ivan. sto rokov som o tebe nepocul chlape!!! jako? mas icq. napis 259527852 |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:55 |
| Poznam, poznam..Reap, dakujem, odkazem mu to...Ale nemyslim, ze by bol antisemitom...No to nevadi, si mily :) |
All |
| 9. 04. 2007 13:55 |
| White Wolf:Jasně..to byla jen taková všeobecná reakce....snad si nemyslíš, že se tady budu s někým (třeba s Tebou) přít o to, čí auto je větší, čí maminka je krásnější apod....ale tak když Vás to baví.. vím na STV jdou samé žvásty spojené s velikonocemi, tak konec konců, co máte dělat, že jo :):):) mějte se..... |
Haaten |
| 9. 04. 2007 13:54 |
| hmmmm tak to jo no...a znáš to přísloví - lepší kvalita než kvantita???..... |
Reap |
| 9. 04. 2007 13:52 |
| Jestliže v black metalu někdo vystupuje proti Židům, tak nemusí být automaticky NS, ale může to být například dědeček White Wolfa (ať mu slouží zdraví!), póvl to ovšem bude stejně, tak co...? ;) |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:51 |
| Co robim vo volnom case je moja osobna vec, takze do toho nikoho nic :)...Ano, je pravda, ze sem pravidelne prispievam, ale tak aspon sa tu nieco deje a nie je tu nuda ako v kostole :P :D... |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:49 |
| All: Ano, prosím :-). |
Haaten |
| 9. 04. 2007 13:48 |
| White wolfe chtěl bych se zeptat čím se živíš nebo co vůbec děláš ve volném čase??protože když sem člověk nakoukne tak si myslí že nic,kromě toho hádání se tady a to musí být docela velký žrout času..... |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:48 |
| All-Ja som nic take nenapisl, tak prosim nepis v mnoznom cisle, oki?:) |
All |
| 9. 04. 2007 13:47 |
| Ale přátelé....říkáte, že podporujeme HUNOK? Ta recenze jim tedy výrazně dopomůže k oslovení širší veřejnosti....:):):) Taková sračka...ale jestli chcete přídavek, můžu ještě přispět dalším, neméně kvalitním titulem... |
gubo |
| 9. 04. 2007 13:47 |
| cau cernoles, zijem-haha len neviem kto sa skryva za tym nickom-hehe |
Černoles |
| 9. 04. 2007 13:45 |
| cau Gubo!!! nazdaaar! ty este zijes? |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:38 |
| Tak pride mi sice divne, ze oznacis niektore z tychto kapiel za ne-vyborne :D...Ale tak sto ludi, sto chuti..To mi je ukradnute....A o tych kapelach, niekto nad tym len mavne rukou, ineho to rozculi...Ja patrim do tej druhej skupiny, ale taky som asi od prirody :)..a preto hned musim byt mizantrop alebo true pure? |
Černoles |
| 9. 04. 2007 13:38 |
| mne je jedno kto je nsbm a co robi koronas alebo hocikto iny. chcel som len na diskusii vyjadrit svoj nazor ze ja osobne by som nepodporoval niekoho kto otvorene /alebo aj skryte/ vystupuje proti slovakom / slovanom. a nazvat kapelu Szalasi je silna kava a ak sa nemylim je to projekt Hunok-u , niesom si ale isty. je to cisty fasizmus. ale asi toto je v poriadku... ved nacisticky je vlastne iba slovensky black metal a aj to iba tie kapely ktore niesu spriaznene s Mortem zine. |
gubo |
| 9. 04. 2007 13:37 |
| ty si napisal ze je to NSBM spolocenstvo, ako to mozes napisat, len kvoli jednemu songu jednej kapely-sak to je ubohe, nikoho z nich nepoznas!!! vobec nevies o co ide,ale kaslat na to... |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:36 |
| Jo, to byla oplátka za to věčné urážení, které zde provozuješ, tak chci, abys mi vynadal a skončilo to. Kapíšto, Italiáno? :-) |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:35 |
| A pokud to někomu stále nedošlo, chci se snažit o to, aby se dalo domluvit normálně a ne hned z někoho dělat kreténa, pozéra a dalšího. A hlavně mě sere to věčné nadávání na nejmenované slovenské kapely a lidi, nechápu. Se tam za chvíli poperete :-). |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:34 |
| Fastred-Ja nechapem, co ty tu teraz pises...bud to je sranie do ust alebo tuto vetu nechapem: ''určitě ty NS komandéry, jak se tam spolčili a třeba i Alatyr (což je opravdu výborné, narozdíl od zbytku) :-).'' ...Ten zbytok si nemyslel nahodou UBMR? |
Gezzzabel |
| 9. 04. 2007 13:32 |
| To je prdel...Čunek je první křesťansko-demokratickej NS v ČR :):):) Stejně jako Slováci...:):):) |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:31 |
| WW: Já neřekl nic o hudbě, správně, třeba Duch Vojny je pěkná píseň, dobře se to poslouchá. Jde jen o to, že to "společenství" či co to je, na mě tak působilo. Pokud je to však jinak, a hlavně jak, tak mi to osvětlete ;-). |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:30 |
| Jenže to je kapku něco jiného, jemu nebud zřejmě ani 80 ani 70. Můj děda nadává na Němce a co? :-) Řešíme sračky. |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:29 |
| Fastred-Ale ked je niekto antisemita, tak musi byt automaticky NS?To je podla mna hlupost, nemyslis?...Ja sa nestaram, ale trosku mi pride smiesne, ked takto ''odsudis'' kapelu ako NS len kvoli songu..A hudobne sa ti to tiez nepozdava? |
gubo |
| 9. 04. 2007 13:28 |
| -ziadnu sracku som nepovedal. my chces povedat ze aj moji stari rodicia su NS ked nadavaju na zidov? |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:27 |
| Šesticípá hrozba je proti satanismu a všem lidem, co nosí pentagram hrotem dolů. |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:24 |
| gubo: Promiň, ale teď jsi řekl absolutní sračku. Nikdo "normální", kdo ti k tomu neinklinuje, tohle neudělá. To je myslím více než jasné. WW: Já ti pouze říkám své dedukce, jestli jsou špatné a jak ti přijdou trapné, je už tvá věc :-). Mě to nějak nevzrušuje. |
Gezzzabel |
| 9. 04. 2007 13:23 |
| Myslim, ze nejlepsi je podtatransky-slovensko-ukrajinksý- lesni black metal :):):) kdyz muze bejt NS proti nearjicum, proc by nemohl byt NS proti Slovakum :).):) |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 13:18 |
| Hm, podla mna toto je dost chaby argument, resp. oznacit nejaku kapelu za NS len ''vdaka'' nazvu songu :D...A na ostatne kapely mas podobne argumenty? |
gubo |
| 9. 04. 2007 13:17 |
| aha, tak niekte spieva o satanovi je podla teba hned satanista a ked ma niekto song sestcipa hrozba je automaticky NS a netreba poznat ani cloveka, tak takto sa to hodnoti, dobre vediet... |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:13 |
| To ano, nasměje díky Vám :-). |
Fastred |
| 9. 04. 2007 13:12 |
| Aha, písně jako šesticípá hrozba. Máš pravdu :-), jsem pitomec. |
gubo |
| 9. 04. 2007 13:05 |
| a na to si ako prisiel ze su to NS kapely, pekna blbost-hahaha, aspon sa tu clovek nasmeje |
Fastred |
| 9. 04. 2007 12:56 |
| U.B.M.R., to jakési "společenství" NSBM kapel u vás. Jinak, souhlasím, Alatyr je více než skvělý :-), až na automat. |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 12:33 |
| Tak prepacte, dnes som mal vela kupacov, tak som bol trosku nervoznejsi, ale uz som kludny :)...Ano, Alatyr mam velmi rad :)Dokonca so spevakom sa poznam osobne...Fastred, koho si myslel tym, ked si napisal, ze NS komandery?:)Ak smiem vediet;)....Reap, rozhodne nepocuvam veci, ktore sa priecia mojim nazorom, to som tu uz neraz pisal :)... |
Fastred |
| 9. 04. 2007 12:28 |
| Tak potom už zbývá opravdu málo, určitě ty NS komandéry, jak se tam spolčili a třeba i Alatyr (což je opravdu výborné, narozdíl od zbytku) :-). |
Radalf |
| 9. 04. 2007 12:06 |
| Koronasi, stara vojno, jak se ti vede vubec? |
Radalf |
| 9. 04. 2007 12:00 |
| automaticky muzeme skrtnout asi veskery neblack..ze svk muzeme skrtnout koronase, remmirath, temnohor..urcite demonic chorals, patrne i strigor a ancestral..hmmhmhm..
no nema moc na vyber:) |
Reap |
| 9. 04. 2007 11:41 |
| Mě totiž zajímá, jaké kapely White Wolf považuje za neškodící jeho zájmům a myšlenkám ;).
Ženská tam být nesmí, v Maďarsku jsou sráči apod.. |
Radalf |
| 9. 04. 2007 11:19 |
| reap, jezis radsi se neptej |
Reap |
| 9. 04. 2007 11:12 |
| WW: Mohu se zeptat, co vlastně posloucháš? :-) |
Fastred |
| 9. 04. 2007 10:50 |
| WW: Klidné své antipatie, ano? Já tohle číst nehodlám. Jestliže máš malé péro a vybíjíš si zde své komplexy, směřuji tě na xchat (založ tam místnost "anti-Koronas"). Pokud sem ale budeš i nadále házet tyhle hovna, která jsi už dávno třicetkrát řekl, takže nevím komu tím co dokazuješ, budu odteď každý tvůj příspěvek mazat. Tohle platí i pro všechny ostatní, kteří si myslí, jak jsou vtipní. |
White Wolf |
| 9. 04. 2007 10:43 |
| Koronas je podla mna super..Na zaciatku jeho UGBM kariery bol strasny mizantrop, potom mu zacalo jebat a pobehoval s flaskou po lese...Potom na nejakom koncerte mu isla pravica az podozrivo vysoko a jedneho krasneho dna zacal picovat tento UGBM lord na NS...Vam to ide do kopy?Mne osobne nie :)))....Teraz si tu zacne zastavat feferonov a ja budem fakt odrovnany (jeho zmyslanim :D ) |
Fastred |
| 9. 04. 2007 10:03 |
| Pyčo, vy jste si zase našli téma, co? Nechcete projít celou evropu nebo svět rovnou? Bože... Raději se těšte na rozhovor s Marblebog. |
Černoles |
| 9. 04. 2007 9:58 |
| Koronasko , mal by si si zmenit pisanie nicku podla tvojich vzorov z madarska ked to sovinisticke svinstvo tak obdivujes. Koronasz , ved to je to iste ako czihar alebo szalasi. zisti si kto bol Szalasi a co robili jeho ludia aj na slovensku alebo ked ta to nazaujima nasadni na ponika zbal svojich mongoloidnych priatelov a odcvalajte nazad do azie! |
Fastred |
| 8. 04. 2007 23:54 |
| Mrdat...
Velimor má otázky. |
White Wolf |
| 8. 04. 2007 23:41 |
| Heh, ty si uz zohnal to lsd? |
Koronas |
| 8. 04. 2007 23:38 |
| spievaju o zabrati nasich uzemi , o vytvoreni velkeho madarska na nasej slovanskej zemi! taketo kapely a ich skurvene myslienky netreba podporovat ! nepodporujme tych co nam chcu ukradnut zam pod nohami!......tak toto je vazne sranda citat. Najvacsi nepriatel slovenska je urcite aj Attila Csihar!!!! :-O
|
White Wolf |
| 8. 04. 2007 23:27 |
| Pardon, inteligentni tam malo byt ;)...Aby zas niekto nahodou nenapisal nieco v zmysle : ''ked si uz taky strasny vlastenec, preco nevies pravopis?'' ...Inak ten rozhovor s Velimorom vyzera ako?;) |
White Wolf |
| 8. 04. 2007 23:25 |
| Radalf asi zozral vsetku mudrost sveta, tak si dajme pozor bratia slovenski, my sme proste nuly a on je tu ten inteligentny!!!!!!!Je pochopitelne, ze teba slovensko-madarske vztahy nezaujimaju, nemaju preco..Ale asi teda moc nepoznas historiu, lebo inak by si vedel, ze tie vztahy su aj opodstatnene...A nejde vlastne len o historiu, aj v dnesnej dobe zije v tych ich sovinistickych prasacich hlavach myslienka o ''velkom uhorsku'';)...A toto my mame tolerovat?Tak prepac, ze niekto zmysla vlastenecky, prepac, ze nie sme natolko inteligentny, ze nam to je jedno :))) |
hathor |
| 8. 04. 2007 23:11 |
| Hunok je proste brak ulni brak pica vole |
StaniSlav | Černoles
| 8. 04. 2007 19:06 |
| To bolo myslené ironicky ... |
Radalf |
| 8. 04. 2007 12:29 |
| ne, mi je blizsi inteligence nez panslavismus. Byt v jednom state s takovymi nulami jako jsi ty nebo WW bych skutecne nechtel. Sieg Heil Vaterland, pyco. |
gubo |
| 8. 04. 2007 0:31 |
| ziadna podpora skurvenych madarov!
|
Fastred |
| 7. 04. 2007 22:46 |
| Skvost. Půjdem někdy na pivo, třeba se dozvím, jak být jako ty. |
White Wolf |
| 7. 04. 2007 22:05 |
| Cernoles-Nie ze Cechovi, ale mortemakom-MODERNYM BLEK METALISTOM :) |
Černoles |
| 7. 04. 2007 21:24 |
| to StaniSlav: preco by sme im mali zavidet to nechutne spravanie? my sme iny ako tito nomadi mongoloidnej rasy , je len prirodzene ze niesme ako oni! to Radalf: to o com som pisal sa netyka len Slovenska ale aj Srbska , Ukrajiny , Chorvatska , Rumunska , Slovinska ... vsade tu si robia tyto azijatsky zlodeji uzemne naroky! ale nejakemu cechovi je asi toto blizsie ako sudrznost zo slovanskymi bratmi alebo panslavizmus! |
Radalf |
| 7. 04. 2007 17:55 |
| slovensko-madarske konflikty hlavne nikoho nezajimaji...jsou to jen nabubrela trapna ega |
StaniSlav |
| 7. 04. 2007 16:14 |
| Ten magyarský šovinizmus im môže ticho závidiet celý svet.Ale podla Belu sú extremisti Slováci. |
White Wolf |
| 7. 04. 2007 15:16 |
| Tak ja uz dlho tvrdim, ze hoci mozu byt niektore magyarske veci po hudobnej stranke vcelku prijatelne, nebudem ich pocuvat, lebo sa to prieci mojim nazorom!!!!!Lenze to tuto mortemakom nevysvetlim, pre nich to je az moc true pure nesrat si do huby...:) |
Černoles |
| 7. 04. 2007 15:06 |
| bojkot madarskym skurvenym kapelam ako Hunok , Turulver , Marblebog , Szalasi /ale aj sikulskej Siculicidum/...bez ohladu na to aka je to hudba , tieto kapely vystupuju proti slovakom/slovanom. spievaju o zabrati nasich uzemi , o vytvoreni velkeho madarska na nasej slovanskej zemi! taketo kapely a ich skurvene myslienky netreba podporovat ! nepodporujme tych co nam chcu ukradnut zam pod nohami! |
HansKopf |
| 5. 04. 2007 21:43 |
| Jéé, dík moc, tak já se ozvu po icq |
All | Jasně
| 5. 04. 2007 20:21 |
| Hanskopf:Zdar! jasně...pošlu Ti to! nic za to nechci, přece Ti nebudu prodávat promáč, kterej dostávám zadara :). napiš mi na ICQ nebo na mail svou adresu, pošlu Ti to.... |
HansKopf |
| 5. 04. 2007 17:52 |
| offtopic: Alle, mohl bych mít prosbu?:) Všiml jsem si, že jsi na payo recenzoval Krieg- Blue Miasma, máš ještě někde to promo? Klidně bych ho za nějakou rozumnou cenu koupil... |




