| 23. 11. 2009 17:59 |
| po odstupe casu je tento album cisty kult, doslova. ziaden black metal, len spinavy pojebany punk ala exploioted, robiaci s i srandu zo vsetkeho a hlavne z nas. predstavujem si devianta fenriza s tym mafia fuzikom ako bali v obijanej bunde styridsatrocne blondiny so sto kiloami a pivom v ruke, ako hovorim cisty kult - rock en roll |
karisma | -
| 22. 11. 2009 11:55 |
| Mne sa to dost paci!!!!! a cakam na novy material.... ten bude zas kurva masakralny...
|
satharoth |
| 22. 11. 2009 11:25 |
| Toto by som nekupil ani za 3 eury |
karisma | 666
| 22. 11. 2009 10:20 |
| Tak som milo prekvapeny, ze CD verzia je 100x krajsia ako LP.....
Milujem LP ale CD je fakt masaker a odporucam kupit skor CD verziu..... Almum je masaker!!!!!!!!!!! |
Dagon |
| 19. 09. 2009 16:47 |
| Že to bude sranda je jasné aj z názvu poslednej skladby ktorá si robí prdel z debutu Impaled Nazarene |
Epizeuxis | Znovu LordOwl
| 16. 09. 2009 20:03 |
| ...Vidíš, takhle jsem nad tím nepřemýšlel, resp. ani ti dva "výtečníci" na obalu mě neevokovali žádnou esenci blackmetalovosti ;) Vypadá to spíše jaksi šamansky a pravěce, až na ten ocelový nůž, samozřejmě ;) |
LordOwl | hmmm..
| 16. 09. 2009 19:44 |
| možná sem moc velkej vědátor, ale já jsem si z toho vzal, že celý artwork si dělá srandu z metalistů, hlavně těch black, ostatně i jiné články na tom serveru jsou velice "zlehčující" naši společnou věc :-)) |
Epizeuxis | Lord Owl...
| 16. 09. 2009 12:44 |
| Tak teď jsi mě docela zaskočil...jmenovitě s tím, z koho si cover dělá prdel... Asi jsem nevzdělaný v základních poznatcích a nebo hold skutečně nechápu, neboť ani onen "prasomrd", ani "honič" mi nikoho tedy nepřipomínají, tedy snad kromě jich samotných (ale na to má zase Nocturno moc krátké/skorožádné vlasy), což se mi zdá tedy spíše příliš průhledné :D |
LordOwl | Fake a cover
| 16. 09. 2009 12:38 |
| Cover art na jedničku, když si ovšem každý odmyslí, co ten obal vypovídá a z koho si dělá dost prdel. Protože kdyby se to mělo brát vážně a mělo to oficiálně být jako nějaký obal k BM titulu, tak je to dost málo "true". |
Apocalypse |
| 16. 09. 2009 12:36 |
| Ja len tipujem, tie nazvy skladieb + obal su az moc parodizujuce :) navyse aj komentare toho, co postol tu skladbu na youtube |
Epizeuxis | ! Heyýá!
| 16. 09. 2009 12:31 |
| To je fake? Ne! Pomoc... a já se tak těšil... Pošle mi někdo ten článek? Já totiž ani netuším, kde to hledat... ale vše s tvářilo tak seriózně... |
Apocalypse |
| 16. 09. 2009 12:02 |
| Takze je to fake? Ale podareny, treba uznat :)) |
Epizeuxis | Dali
| 16. 09. 2009 10:49 |
| Tak ono to jde chápat i nějak jinak než jako prdel? |
Dalihrob |
| 16. 09. 2009 10:38 |
| Doporučuju si přečíst některé další články na anti-humanism. Snad potom dojde všem, že to "nové" cd Darkthrone je prdel. |
Epizeuxis | Heyá
| 16. 09. 2009 9:44 |
| Obal naprosto suprová záležitost (dostal jsem záchvat smíchu) , myslím, že hezky vystihl nahrávku... Jinak slyšel jsem song No Ideas (No feelings) nebo jak se jmenuje a nevím, Hajking métl panks forévá či starší songy byly teda lepší... Uvidíme, zda mne to zase nechají recenzovat, na tomhle bych se totiž opravdu vyřádil :P |
As |
| 16. 09. 2009 0:18 |
| Ten obal je práveže super :D Horšie to už asi bude s hudbou. |
Apocalypse |
| 15. 09. 2009 21:08 |
| super obal :)) |
belial |
| 15. 09. 2009 20:49 |
| Uff dost zle... |
kverd |
| 15. 09. 2009 20:49 |
| To zas bude taškařice ;-). |
Mysticus |
| 15. 09. 2009 20:36 |
| nový Darkthrone na obzore + kompletný nový song :
http://www.antihumanism.com/2009/09/new-darkthrone-album-exclusive-preview/ |
Werwolfthron | belial
| 28. 05. 2009 22:38 |
| A to je presne to - ze je kolem toho zbytecne moc kecu.. me se ta Fenrizova cast docela libila ale ze bych mel nejak extra chute to casto poslouchat tak to ne.. Ale treba muj otec to oznacil za dobrou praci :-) |
Fastred |
| 28. 05. 2009 22:17 |
| Neobjeví. |
belial | Werwolfthron
| 28. 05. 2009 22:13 |
| To vobec nieje o dakom smerovani-ved ta nahravka sama o sebe je z 93 ci kolko...A horsia je podla mna ta Nattefrost strana....Su to proste hudobne od oboch absolutne nezaujimave nahravky...sice urcite sa najde niekto kto na tom bude masturbovat bo to je Fenriz a Nattefrost a oni su predsa tak old school,ze? |
Werwolfthron |
| 28. 05. 2009 22:09 |
| A doufam ze pokud tady bude recenze na tuto desku tak ze se tam nebude zase objevovat slovo ,,drone,,.. Bi uz me to zacina pekne tocit. Kapela zahraje nejake pomaljsi pasaze a uz je to hned drone.. Hodne trendove oznaceni :-( |
Apocalypse |
| 28. 05. 2009 21:30 |
| Ale mna vobec neserie jeho nove smerovanie, posledny album Darkthrone sa mi celkom paci, "toto" uz ale vobec nie :) |
Werwolfthron |
| 28. 05. 2009 21:20 |
| As: souhlas... a nechapu proc se porad rika jaka je to sracka.. Proste jen Fenriz hraje to co se mu libi a na cem vyrustal.. V kontextu desek z te doby je toto album naprosto v norme. Nechapu jak porad nekoho rozciluje smerovani tohoto muzikanta.... Proste na ,,stare,, kolena se vraci k tomu na cem zacinal no. Jiste je to lepsi nez kdyby popiral to, co drive poslouchal.. A tady by si kazdy mel sahnout do svedomi - kolik z vas posloucha to co drive? :-d |
belial |
| 28. 05. 2009 19:08 |
| Ty vole to sa neda pocuvat...totalna sracka |
belial |
| 28. 05. 2009 19:01 |
| No ja v tom Fenrizovi pocujem najma dost prvy album Black Sabbath ale musim povedat ze je to cele fakt hnus...Nattefrostovu solo tvorbu som mal hodne rad ale toto je fak kokotne...A od Fenriza je dobra len ta jedna skladba-zvysok nie....Heh nori asi pretekaju o najhorsi album roka |
As |
| 28. 05. 2009 18:34 |
| No, klucí, to je tým že asi nepočúvate (resp. nepoznáte) kapely z ktorých Fenriz v tom Red Planet vychádzal... :) |
Apocalypse |
| 28. 05. 2009 18:28 |
| Sorry, ale oproti tomuto je aj ten 1349 skvost :)) |
karisma | RED PLANET UTOCI
| 28. 05. 2009 18:27 |
| Pocul som zatial len 1 skladbu, ale je to nadherne....Fenriz nikdy nesklame!!!!!
Ten chorobny zvuk stoji fakt za vypocutie... |
Fastred |
| 28. 05. 2009 18:25 |
| Ježiš, to je píčovina z obou stran... |
As |
| 28. 05. 2009 17:30 |
| Nattefrost je sračka, ale Red Planet je náhodou celkom podarená vec v štýle proto-doomových kapiel... |
Apocalypse |
| 28. 05. 2009 15:45 |
| uz leakol Fenriz' Red Planet & Nattefrost - Engangsgrill a uprimne povedane - necakal som, ze to bude az take hrozne, novy darkthrone je este fajn, ale toto je nevyslovne agro :)) |
dagon |
| 26. 05. 2009 14:59 |
| Dnes som si po dlhej dobe pustil album Finov BELIAL - Never Again. Geniálna doska tak ako aj celá skupina. Dnes sú všetci až na speváka súčasťou skvelých Impaled Nazarene, ale ich prvý minialbum Wisdom Of Darkness mám dodnes rád. Podobne ako aj spomínaný Never Again.... o tom jebovom obale ani nehovorím...mehehehe. Škoda že ich tretí (a posledný) album 3 bol taký aký bol.... |
Mysticus |
| 26. 05. 2009 12:23 |
| fajn článok, veľmi dobré čítanie:
http://www.deathmetal.org/death_metal/music/norwayDM.html |
Apocalypse |
| 16. 05. 2009 23:43 |
| HV: vyjadril sa tak v rozhovore, ano ;) |
Epizeuxis | Pro Beliala
| 16. 05. 2009 19:40 |
| Abych navázal, hudební vkus se vyvíjí. Vidím to jednak na sobě, tak na lidech v okolí. Ovšem stále se rád vracím třeba k hudbě, kterou jsem poslouchal jako desetiletý, dvanáctiletý, patnáctiletý... Co se týče Beastcraftu, na jednu stranu je to fajn, na druhou trošku škoda (alespoň pro některé posluchače) Oceňuji, že si vše dělají po svém a podle svých norem. Na druhou stranu je zde možné riziko toho, že se zastaví na místě (či propadnou), tohle je třeba aktuální problém Graveland. |
belial | Epi
| 16. 05. 2009 19:22 |
| Mas pravdu ale zas je to velmi individualne ako sa k tomu kto postavi...No a s tym vydavatelstvom - v Norsku je kopu ludi co zastava ideologiu prinesenu Euronymom. Su to zvacsa fanusikovia ale i zopar kapiel ako bol Kaosritual ci Beastcraft...No a ti kapely ako DT, CF a pod odsudzuju zato co dnes robia...Teraz si kopu ludi povie ake je to uz len smiesne lenze mnoho ludi zabudlo jednu vec - zabudnute umenie oddanosti. Niekto si po par rokoch povie ze z toho uz dospel a on predsa nieje uz ten fanatik s pred par rokov...No a niekto ako napr chlapi z Beastcraft co su tu od zaciatku tej doby su stale oddani tomu co je vlastne podstatou BM...cize asi tolko k tomu anti TNBM |
Epizeuxis |
| 16. 05. 2009 18:55 |
| Beliale, osobně mám ke spoustě lidem (i hudebníkům) taktéž averze, ale jsme jenom lidé - záporná stránka někoho jiného nemusí být zrovna tím směrodatným, čím se má člověk řídit. Spousta hudebníků je mi nesympatických - každopádně s Fenrizem jsem nechlastal a nedokáži posoudit, co je to za člověka. Nermohu ho soudit podle toho, co říká, neznám jeho ostatní stránky. Spíše je mi vždy blízké poselství, co si z jeho tvorby mohu odnést. Samozřejmě, ne vyždy si dokáži odnést vše. Ale u většiny hudebníků najdu v textu třeba jen zrnko toho, s čím se stotožňuji - jedná se o cosi z autorova nitra, co je mi blízké a v čemsi se s ním pohybuji na stejné vlně. Stejně tak člověk, který má nějaká názor, se kterým nemohu nebo nechci souhlasit. Kdybych se měl řídit jen tímhle, vydedukuji, že je to debil a konec. Když se ale na to podívám z druhé strany, ten člověk může mít spoustu kladných vlastností a předpokladů. Stejně tak, jako osoba stejného názoru jak já může být korunované hovado a prašivec;-) Říkám, nehraji na to, jak na mě Fenriz působí. Dle mého to může být docela milej strejda. Satyr na mě taky působil dojmem namachrovaného blba a jeho hudbu spousta lidí považuje za velmi kvalitní. A může mít kupu skvělých vlastností.
Jinak mě spíš na Tvém komentáři dostal ten poslední citát s tím vydavatelstvím... |
HV | klyps
| 16. 05. 2009 18:44 |
| A to ti vravel Fenriz ci jako?:D |
Apocalypse |
| 16. 05. 2009 15:19 |
| belial: no, ale oni "staru tvorbu" nezavrhuju, skor naopak - len pre nich je stara tvorba skutocne stara a "Soulside Journey" uz je stelesnenim vsetkeho toho noveho, co sa im osobne nepaci :) |
belial |
| 16. 05. 2009 15:15 |
| A este jedna vec - mne sa ta muzika relativne pacila/paci ale neviem niesom len blby konzument co sa pozera len na hotovy produkt a nevidi co je za nim...Pre mna je vzdy dolezita i ista idea ktorou je ta hudba podlozena...Casto sa mi stava ze sa mi paci nejaka hudba ale potom ked zistim daco o tych ludoch co ju tvoria ci ich dokonca osone spoznam tak vytvorim voci nej urcitu averziu...Preto sa mi casto zda ze cim menej o tych ludoch viem tym ma ich tvorba pre mna vacsiu hodnotu-a u BM to plati dvojnasob |
belial | Epi
| 16. 05. 2009 15:05 |
| Hm no na zaciatku tvorby tohto stylu som nemal o nic vacsiu ucast ako ty.A to ze niekto ma zasluhy z minulosti neznamena ze ma pravo na cokolvek...To zavrhovanie starej BM tvorby mi pride ako rovnaka blba pretvarka ako ked svojho casu zavrhovali Soulside journey... No co ti poviem- ked samotni nori odsudzuju tychto nositelov znacy TNBM ako DT, CF a pod tak to uz myslim o dacom svedci...Fenriza som bral vzdy tak nejak s rezervou ale uz tie norske alcohol nezmysly zacinaju byt dost odveci... |
Epizeuxis | heh...
| 16. 05. 2009 13:41 |
| A co přesně Ti na tom tak vadí? Když se podíváš na ty jejich první fotky, na kterých vypadají tak na dvanáct (max. patnáct) roků, jsou to právě oni, kteří si mohou dovolit věci takového charakteru. Je to jejich názor - jejich představa. Oni tento žánr pomohli formovat. Máš na tom snad stejnou zásluhu? Jen ať si říkají, co chtějí. Mě osobně nikdy žádné "kecy" nedokázaly zhnusit hudbu, vždycky jsem se dokázal přenést přes určitý kompost. Pokud tyhle povídačky někoho zlobí, ať se toho drží alespoň pět námořních mil a už vůbec ať se to nesnaží poslouchat. U DT přijde podobná situace jako u Shining. I když z obrácené strany mince. Hudbu si dělají po svém, protože je to baví a občas "zahláškují" či řeknou něco, co všechny nasere a to je taky baví. Jednoduché řešení - Baví? Poslechni si to! Nebaví? Tvoje smůla;-) Já nechci být nějak kousavý - přestože je dobře, že se diskutuje, tak Tvůj komentář jaksi ztrácí na významu. A tohle má být vtipné, nebo spíše smutné? "Staci si pozriet stranku Nordkult Rituals-norskeho vydavatelstva ktore ma na svojej stranke preciarknute logo TNBM http://nordkult.bloodchalice.org/ Heh a pacilo sa mi ako v tom clanku zrusili moznost obhajoby "darkthrone robia to co chcu"....Najprv som tu ich novu tvorbu bral trochu inak ale ked vidim toto ta sa mi to totalne zhnusilo..." |
belial |
| 16. 05. 2009 9:33 |
| Tak tomu Fenrizovi to uz nacisto jebe...Zavhrovat svoju genialnu staru tvorbu na ukor toho aby obhajoval alkoholicky pseudo punk BM??? Pri tych prehlaseniach co tam dava sa Euronymous musi v hrobe obracat...Hm takze Darkthrone uz niesu mali zli Blackmetalisti s corpsepaintom ale dospeli v ozranov co hraju punk...Nadherna evolucia...Heh vsak proti tymto "legendam" 90 tych rokov sa uz stavaju i samotni nori. Staci si pozriet stranku Nordkult Rituals-norskeho vydavatelstva ktore ma na svojej stranke preciarknute logo TNBM http://nordkult.bloodchalice.org/ Heh a pacilo sa mi ako v tom clanku zrusili moznost obhajoby "darkthrone robia to co chcu"....Najprv som tu ich novu tvorbu bral trochu inak ale ked vidim toto ta sa mi to totalne zhnusilo... |
panda | no
| 15. 05. 2009 23:41 |
| mam rad novu tvorbu, i staru, najviac mam rad obdobie od total death po plaguewielder, ale uz mam pocit, ze uz to strielanie si zo samych seba, black metalu, pankacstva a tak, robia od posledneho albumu akosi nasilu. kazdy vyrastieme, prechadzame vyvojom (ja tiez som si dnes pustil depeche mode, nedavno a-ha, ci the prodigy, vcera napriklad metallica, teraz pocuvam nejake novinky z blacku, kukol som aj na toho vrangsinna a tak), ale oni to uz v poslednom case robia akosi neprirodzene, si myslim |
panda | no
| 15. 05. 2009 23:28 |
| tak ta fotka ma odrovnala |
RobertSchmadtke |
| 4. 05. 2009 22:07 |
| ...Darkthrone je absolútna pecka a raz keď skapem chcem, aby mi hrala skladba z hociktorého ich albumu a všetci smútiaci nech oštia moju truhlu či urnu, jebem na všetkých... |
karisma |
| 4. 05. 2009 13:47 |
| HMM JE TO NADHERA POCUVAT TENTO ALBUM NA LP !!!! |
Mikulas |
| 1. 05. 2009 9:38 |
| :-) hehe, tak to je jizda jako krava :-) |
Apocalypse |
| 30. 04. 2009 21:08 |
| ono to trochu smrdi parodiou, ale oni to asi naozaj beru vazne :) pre nich je prave toto ta prava hudba, proste oldschool vychadzajuci z punku, thrashu a podobne .. a musim priznat, ze ma to prave vdaka tej zabavnosti bavi viac ako ktorykolvek black metalovy album Darkthrone :) |
AeddGynvael |
| 30. 04. 2009 19:27 |
| No ty krávo, to je m*dka jako cyp. Já už nevím, ti norší black metaloví alkoholici se musí totálně nudit a nebo si ze všech kolem dělají ukrutnou prdel. |
Fastred | .
| 30. 04. 2009 18:14 |
| TO JE HROZNY! Ale kdo to vydava? Indie. Tak toho prodaj jak prase. Jinak by se toho neujal snad nikdo, ten vokal je "bomba" :D |
dufaq | Fenriz
| 30. 04. 2009 17:51 |
| po poselchu ukázky sem si nemohl odpustit tu neutrousit komentář..
skladba mě náramně pobavila.. ten vokál je, jak to říct.. vtipný!! :D |
Mysticus |
| 30. 03. 2009 15:18 |
| Posledné dva albumy sú totálna pecka! Tak ako dokázali osloviť svojími prvými nahrávkami, dokážu osloviť aj svojou "novou" muzikou... Darkthrone je proste kult hrajúci poctivú muziku najmä pre seba, nie pre davy a komerčný trh... Okrem dvoch slabých albumov (Ravishing a Plaguewielder) je každý z ich albumv skvost. |
Dagon |
| 30. 03. 2009 15:04 |
| Nemôžem si pomôcť ale Darkthrone svojimi poslednými dvoma albumami podľa mňa začali hrať to, čomu sa skutočne kedysi hovorilo BLACK METAL. Nezabúdajte že s týmto albumom prišiel Venom pred takmer 30 rokmi..... |
Mikulas | As
| 28. 03. 2009 10:54 |
| Zasadne nesouhlasim, Ravishing Grimness podle mne patri k tomu nejlepsimu, co ti dva nahrali.... a nova tvorba? Presto, ze muj hudebni vkus je nekde uplne jinde, je to prdel a je z toho citit, jak je to bavi....a tak je to v poradku. |
Zodiac |
| 23. 11. 2008 1:07 |
| S Fenrizem nesouhlasim... at si hrajou co chtej... jen at nerikaj, ze oni jedini jsou skutecni |
wburn |
| 21. 11. 2008 14:39 |
| ...TEN ALBUM JE PROSTE ICH NÁZOR NA DNEŠNÚ MUZIKU A TEN JE ASI ZNAČNE ODLIŠNÝ AKO MÁ VEĽA Z VÁS. VEČNŹÝ KOLOTOČ, ALE ASPOŇ SA NESTOJÍ STÁLE NA MIESTE. POZERALI STE UŽ AKCIU V METAL AGE? MAJÚ AKCIU 5 PLUS 5 ZADARMO! JE TAM TOHO DOSŤ AJ V BLACK METALE... |
panda | no
| 20. 11. 2008 19:05 |
| tým chcem len povedať, že black mám stále rád, ale v poslednej dobe mám pocit, že toho sú tony, ale prevláda kvantita, kvalita chradne a výrazne poslabuje |
panda | no
| 20. 11. 2008 19:01 |
| ešte to nemám napočúvané elitne, ale myslím, že chalani natočili album roka. čo sa týka ich najlepších albumov, určite dva posledné a obdobie okolo "ravishing grimness", dalšie skvelé albumy "total death" a "plaguewielder". p.s. tuším štvrtá skladba začína tak trocha klávesovo, pripomína mi to mutovaný hybrid jedného motívu vybornej nórskej kapely a-ha, skladba "minor earth major sky". ináč odporúčam pozrieť klip na youtube, skvelé video, doporúčam metalistom, tá pesnička je inovatívnejšia, atmosferickejšia, jednoducho lepšia ako 90 % dnešnej modernej blackovej produkcie |
GrofVonPlumbum |
| 19. 11. 2008 23:30 |
| Nejvíc.... předposlední album mě moc nechytlo. Ale tohle je vážně dobrý. Každej kdo poslouchal starý "vykopávky" v tomhle může najít ten drive. This as METAL motherfuckers!!! And those who dont belive it can lick mother marrys ass for eternity |
morbivod |
| 19. 11. 2008 17:24 |
| To je příjemný, jak to tady řešíte. Recenze situaci vystihuje hodně dobře, myslím. Album je mi sympatické tím, že je z toho cítit, jak jsou ti dva kamarádi a mají svůj svět, který je baví. A je jim ukradené, co si tom budou myslet black metalisti. |
fastred | ...
| 19. 11. 2008 17:01 |
| Mne se tohle album libi :-) |
satharoth |
| 19. 11. 2008 16:21 |
| Haxan |
belial |
| 19. 11. 2008 16:01 |
| Plaguewielder ma dost nudi...Inak nevie nahodou niekto z akeho filmu su tie sceny v klipe Beastcraft-Burnt at his altar?? |
satharoth |
| 19. 11. 2008 14:46 |
| Plaguewielder je dobry album... |
belial |
| 19. 11. 2008 14:02 |
| Nove albumy su myslene vazne a je to na nich pocut.Pri cult is alive mozno este sami nevedeli co bude dalej a kazdy to bral ako recesiu...No u FOAD to uz bolo ine...z hudby i textov citit nostalgiu a nie punkovu veselost.Citit z toho nostalgiu po tych davnych casoch ked vskutku metal este nebol rozdeleny na milion subzanrov ako je tomu dnes a ked fausikovia doslova zbozne pocuvali svoje praskajuce vinyly plne vylevov spinaveho garazoveho zvuku...Proste casy na ktorych pani vyrastali...A i ked si myslim ze tieto nove albumy "nepatria pod znacku Darkthrone" urcite si ich vypocujem radsej ako slabucky Total Death ci Plaguewielder....Ale uprimne od srdca-radsej by som bol keby boli pokracovali v tom co zacli albumom Sardonic Wrath...pretoze ked ten album vysiel bral som to ako novy zablesk na severnom nebi ale zial nic z toho... |
As |
| 19. 11. 2008 13:52 |
| Nech sa s tým punkom niekam strčia. Tiež mám napríklad veľmi rád Celtic Frost, počujem tam punkové základy, lenže v tej dobe to bolo tak nejak prirodzené a keď sa snaží punk dostať do tvorby kapela ako Darkthrone, výsledok je síce zábavný ale tam to aj končí. Mne smrdel už ich návrat s "Ravishing Grimness", keď predtým vehementne v rozhovoroch vyhlasovali že s Darkthrone navždy končia. Žiaden ich album vydaný po "Total Death" nepriniesol nič úchvatné. Nech si robia čo ich baví ale mohli sa premenovať. |
Apocalypse |
| 19. 11. 2008 11:55 |
| Fenriz: "Metal pochádza z punku – Metallica, Venom, Celtic Frost, Voivod. Metalisti, ktorí nemajú radi punk, nemajú radi ani metal. Sú to pokrytci, nepochopili žáner, nepoznajú jeho históriu, mali by sa jednoducho nad sebou zamyslieť. Metal tiež pochádza z blues rocku neskorých rokov šesťdesiatych a celých rokov sedemdesiatych. Predtým tu bola ešte klasická hudba, ktorá ovplyvnila metalový žáner, aj keď z nej vlastne priamo nevzišiel. V osemdesiatych rokoch boli všetky hudobné štýly so skreslenými gitarami pomiešané medzi sebou. V tej dobe metal zažíval svoj vrchol. V deväťdesiatych rokoch sa všetko oddelilo a zaškatuľkovalo a miesto toho, aby jednotlivé žánre rástli samostatne, všetky zomreli v krvavej kúpeli plastického moderného metalového zvuku. Ľudia, čo sa v takej hudbe nachádzate, hanbite sa za seba. ...." --- "Presne, vždy sme sa snažili hudobne vracať tak o dve desaťročia späť. Taký „A Blaze in the Northern Sky“ bol tými rokmi ovplyvnený úplne. Cítiť na ňom Bathory, Celit Frost, Master’s Hammer, ale aj prvé demo Vader. Nový album je pravý čierny kov, nie to čo ním volajú v súčasnosti – kopírovanie „Transilvanian Hunnger“ hraného dvakrát tak rýchlo, so ženskými vokálmi, klávesami a moderným zvukom. Toto naozaj nie. Súčasný black metal je paródia, len my sme skutoční!" --- "..... V novom miléniu sa našlo pár jedincov, ktorí sa tomu rozhodli postaviť a počúvajú klasický thrash, speed, punk, black, nwobhm. Skutoční hrdinovia sú tí, čo sa na všetko ostatné okolo vysrali a uctievajú skutočnú históriu metalu. Pridali sa k nám, pretože to je hudba, ktorú robíme." ---- "...Robte demá, nie plastiku! Tie najlepšie kapely nekopíruju osemdesiate roky, ony ich doslova žijú. A nemajú ani na výber, pretože ich srdcia bijú za slobodu heavy metalovej histórie!" .... a tak :) |
Apocalypse |
| 19. 11. 2008 11:46 |
| Ono, aj ja sa neviem ubranit dojmu, ze to beriem ako cistu srandu, ale niektore veci (ak nie vsetko) z toho Fenriz s Nocturnom beru skutocne uplne vazne :) od punku, ktory je pre nich navratom do historie a jeho zapojenie do ich hudby pre nich predstavuje pravy metal, az po trebars horolezectvo, ktore zboznuju |
Epizeuxis | na vážno?
| 19. 11. 2008 11:25 |
| Podle toho, co říkáte, by shlédnutí toho filmu mohlo být i směrodatné.Třeba se k němu, jako filmový anti-fanoušek, jednou dokopu. Ovšem i po přeložení některých textů mi nepřijde, že by to bylo bráno zcela vážně. Možná je to na hranici, na druhou stranu, jistou ironičnost a smysl pro humor těm dvěma nemůžeme upřít. A jak si můžeš sám přečíst, kvalita nového alba recenzí pochybena nebyla. Album se mi taktéž stále líbí. Ale to neznamená, že to nemůže být i legrace - já se u DTaBF bavil výborně. A jen tak okrajově, umístit slovo -rádoby vtipná recenze - do úvozovek, znamená do jisté míry to negovat. Takže to lze pochopit i tak, že má recenze byla nesmírně humorná;-) A i přesto, že nemám smysl pro humor, mi recenze od věci nepřijde, tolik k mé nekritičnosti;-) S úctou, já sám. Osobně |
satharoth |
| 19. 11. 2008 10:39 |
| Tiez toto nevnimam ako nejaku srandu...novym Darktron nerozumiem a ani nechcem. Prave mi hra "Plaguewielder", vonku snezi a nemam v praci sefa....nadhera ;) |
Apocalypse |
| 19. 11. 2008 9:54 |
| hm, v poslednom odstavci si tento album nazval "vtipom" :) tiez som mal nedavno ten pocit, ale po precitani si niekolkych rozhovorov som zistil, ze to pani myslia ovela vaznejsie ako by sa mohlo zdat |
belial |
| 19. 11. 2008 5:37 |
| Ta "radoby vtipna" recenzia je dost odveci...Novy album je skvely.Na jeho pochopenie(a vlastne celej sucasnej tvorby Darkthrone) je najlepsie si najprv pozriet Nocturnov film "The Misanthrope".Ale napriek vsetkemu mi po pocuvani novych albumoch ostava urcita trpka prichut...Ked som sa vobec pred rokmi dostal BM bola znacka Darkthrone nieco ako punc cistoty a ortodoxnosti.Ked som si pustil Darkthrone vedel som ze to co budem pocut bude pravy BM.Hned ako prislo The cult is alive prve co ma napadlo bolo-toto mali vydat pod inym nazvom....Mali proste pochovat Darkthrone a nechat ho ako isty monument a spomienku a pod hocjakym inym nazvom proste tvorit skvelu muziku prezentovanu sucasnou tvorbou,ktora ich ocividne bavi. |