Komentaře k článku

Falkenbach - Magni Blandinn Ok Megintiri:
27.02.2005
Zobrazit článek - Aedd.Gynvael

dagon |
29. 11. 2009 16:58
V kamenných obchodoch nakupujem pravidelne aj ja. Teraz mám odložený Slayer - Diabolous In Musica za 8 eur, druhý album Taake za 10 a najnovší Kiss, tú limitovanú verziu s pridaným druhým cd a dvd za 18. Myslím že viac ako super ceny.

Mysticus |
29. 11. 2009 16:10
panda: ten GODS TOWER demáč mám z rock extremum aj ja :)
Skvelé demo, výborná muzika, takisto mám odtiaľ aj originálku Entrails a nejaký Carpathian Forest živák (bootleg). Za 1 € originál kazety sa celkom oplatí...
Kde boli časy som zbieral poľské "originálky" kupované v Poľsku na trhu :)

As | panda
29. 11. 2009 15:58
Demo a prvé dva albumy Hades boli super, určite o dosť lepšie ako mnoho populárnejších nórskych kapiel. Síce trochu monotónne, ale mali úplne svoj vlastný štýl. Len ma potom odradila tá zmena po premenovaní na "Millenium Nocturne"... Sorry za offtopic ale to je tu už dávno vlastne :)

panda | no
29. 11. 2009 14:50
niekedy treba aj hladat, mne z rock extremum prislo mc gods tower 1 eur a cd hades almighty za 3 eur (inac absolutne nedocenena a na rozdiel od inych mozno povedat elitna kapela)

inac jednoznacne vedie kamenny obchod, vcera som v okresnom mestecku bol kuknut do obchodu s cd a vidim nove kiss sonic boom, vravim trebalo by kupit, potom kukam na soundtracky a pico som skoro spadol z noh, ritualny twin peaks za 12 eur akcia, takze uz je odlozeny a v utorok rano si pon pojdem ,som v siedmom nebi

karisma | ...
29. 11. 2009 10:30
Ked mam fakt odporucit dobru firmu tak jednoznacne Nemecke PERVERTED TASTE.... maju tam vyborne veci....A na rozdiel od Rock Extr. to netrva polroka!

wburn |
28. 11. 2009 15:40
Presne ako Michal píše, nemá veľký význam zásobovať sa väčším množstvom kusov od titulu, aj keď existujú výnimky, napríklad posledného albumu Khors sme dokázali predať dvadsať, alebo poslednej ruskej Arkony dokonca ešte viac, ale ako hovorím sú to výnimky. Aby som dal veci do poriadku, Ja som len zamestnanec, aj keď jediný, ale nie som vlastníkom firmy, takže dôvod, prečo vydávame death metal nie je v mojich rukách. Ale asi by som tiež radšej vsadil na death metal, pretože sa ešte skutočne lepšie predáva ako iné štýly a firma sa tak dá aspoň z časti dá udržať nad vodou. Aj keď je pravda, že posledný rok je to hlavne hobby, ako nejaká zisková činnosť a len dúfame, že sa ešte niečo zmení k pozitívnemu, lebo to proste ide prudko dole vodou.Môžem vám sľúbiť, že sa budem snažiť vždy novinky uverejniť na Morteme, ako upútavku, aby ste mali priebežne prehľad o tom, aké veci máme v ponuke. Ja sám som cez internet už dávno nič neobjednal, pretože vo veľkom nakupujem na zahraničných festivaloch priamo u vydavateľov, ale myslím si, že máme konkurencieschopné ceny a prijateľné poštovné. Myslím si, že ak bude cítiť skutočnú podporu zo strany ľudí, dá sa ešte čo to zlepšiť a vyjsť ľuďom v ústrety a s tým bude určite súhlasiť aj Michal..

LordOwl | kamenné kschefty
28. 11. 2009 15:23
No třeba RockExtremum.eu je shop, kterej má na půl Shindy se slovenskýma bratrama. Našel jsem na jejich webu Horde of Hel, švagrovou jsem v Brně poslal ať nakluše do RED BLACk shopu a Horde of Hel tam nebyl. Pak až mi došlo, že to můžou mít skladem na Slovensku. Jo nákupy z Německa jsou dobrá věc, jenomže taky můžete narazit na šarlatána, co vám pošle něco jiného než co bylo objednáno, pojem dobírka do ČR jim nic neříká (to je díky České poště,kua), takže systém cvakej předem a čekej co dojde je taky dost nevýhodný. Jinak obecně, podle mně jde provozovat kamenej krámek i se slušnýma cenama, ale je to o výběru města, ulice a hlavně baráku s lacinným nájmem. Otázka pracovní síly jde obejít třeba tak, že tam majitel prodává sám ve zkrácené otevírací době.

thunder1 |
28. 11. 2009 14:19
Z rock extremum som v zivote nic nekupil to ma vyjde lacnejsie aj s postovnym zo zahranicia

karisma | ....
28. 11. 2009 14:12
je skoda ze niektore cd su take drahe.....napr. ROCK EXTREMUM je myslim dost pridrahe..... sice maju niekedy akcie ale aj tak.....ja osobne riesim skor zahranicie ako SVK! je to tu fakt hrozne....

Epizeuxis | Einsk
28. 11. 2009 13:17
S tím odvázáním při nákupech to naprosto chápu a to je na tom půvabné. Obecně nákup z kameňáků mi přijde skvělejší a charismatičtější, ale zase je tam podstatně nižší výběr. Jinak já chápu, že náklady musí být trochu vyšší, ale některé tituly jsou očividně docela přemršené, což je trochu škoda.

Einsk |
28. 11. 2009 13:02
Moc tomu nerozumím. Ale je jasné, že v kamenném obchodě to bude dražší. Jsou tam obrovské provozní náklady. Zase má ale výhodu spontánního nákupu. Já si taky skoro vždycky z kamennýho obchodu něco odnesu i když jsem původně třeba nechtěl :-)

Epizeuxis | Einsk
28. 11. 2009 12:49
U tohohle bych spíše poznamenal, že ceny mezi kamennými a internetovými obchody jsou dosti propastné - rád nakupuji přímo v obchodech a ty ceny jsou rozhodně nepoměrné. Docela mi spadla čelist, když jsem viděl své oblíbené Gorillaz za zhruba 600 Kč, přičemž na internetu je lze sehnat za rozhodně mnohem nižší cenu a to projekty Damona Albarna (krom Blur) nejsou nějak super komerční artikl... Jinak u internetových obchodů se ceny pohybují v poměrně příznivých rovinách

Einsk |
28. 11. 2009 11:41
Ano v Německu si můžou dovolit mít obrovský výběr, jelikož Němci nejenže mají kupní morálku, ale je jich taky spousta, takže tržní síla je tu veliká.
Tady nemá cenu brát víc jak 5 kusů od jednoho titulu krom nejznámějších nebo nejoblíbenějších kapel. Je to bída tu. A neplatí to jen u undergroundu. Pokud člověk nebude prodávat komerční záležitosti nemůže se nikam dostat...
Z diskuze na MP jsem se třeba dočetl, že vydavatelé a distributoři jsou zloději a podvodníci. Postkomunistům halt CD dávat zadarmo.

dagon |
28. 11. 2009 7:03
Inak sa mi konečne podarilo zohnať posledné dve cd ktoré mi chýbali do kompletnej Mortiisovej zbierky. Konkrétne album Fata Morgana a Cintecele Diavolui. Takže to mám spolu s Vond a Mortiis pekne pohromade.

panda | no
28. 11. 2009 2:17
tak na vas sa nechytam, ja mam originalov len okolo 200 cd, a asi 300 mc a jedno lp, ked bolo zaco, tak aj cds hlavne zo slovenskych distier (aj metal age, naposledy dvakrat mitternacht a kultovku flotsam and jjatsam my god), ale teraz uz len z okresneho obchodika, tento rok Spagheti Incident od Guns n roses, Dogma od XIII. STOLETI, radovka Zuzky Smatanovej a moj sen Le Roi Est Mort, Vive Le Roi! od kultu ENIGMA, to sa neda nebrat.

Samozrejme menia sa priority, maximalnu pozornost som obratil na zbieranie MC, uz toho moc v obchodoch nie je tak vselijak inak. Ale i tak sa daju este zohnat, tento rok sa mi podarilo zohnat asi tak sestdesiat originalnych kaziet takze spokojnost. Medzi nimi vysnivane kulty ako Musique od TOT, Sin/Pecado od MOONSPELL, Deeper Kind of Slumber od TIAMAT ci Alkac je nejvetsi kocour od TRI SESTRY :-) No a par dni do daru som dostal nieco krasne, Bitter suites a Midian od CRADLE OF FILTH, hudobne uz slabsie nahravky, avsak povinnost. Este tak vysnivane Cruelty And The Beast ci prevratne Bloody Kisses od TON a maximalna spokojnost.

Preferujem kazety, najgenialnejsi nosic, daleko lepsi nez cd


dagon | Mysticus
27. 11. 2009 22:44
Vďaka, už som to objednal.

Mysticus |
27. 11. 2009 21:10
wburn, ked spominas tituly od Eisenwald tak som od vas bral Lonndom, myslim ze stal tiez 5 eur. Dobra kupa, skvela muzika za velmi dobru cenu. Mimochodom, ako som uz povedal, CDs uz takmer vobec nekupujem ale ked uz tak rozhodne z akcii v Metal Age. Inak myslim, pred nejakou dobou som bral aj od Hiraxa nejake stare BM / DM klasiky po troch eurach.

Mysticus |
27. 11. 2009 21:07
http://lnx.black-blood.com/osc/catalog/product_info.php?cPath=28&products;_id=805

... jedine na LP, limit 500 ks, ale ma to aj 20 strankovy booklet a je to za dobru cenu. O nejake dva rocky to potom mozes strelit na ebay kludne za 50 ojro.

belial | wburn
27. 11. 2009 21:03
S tou burzou by som rozhodne suhlasil! No budem kukat tvoju stranku castejsie - priznam sa ze ani nepamatam kedy som naposledy od teba bral....budu to uz nejake roky...Slovenske distra som zaradil do istheho suflika "menejcennosti" oproti daktorym nemeckym kde neviem co by som kupil skor...

wburn |
27. 11. 2009 20:58
zaujímavé názory. Som rád že o tom spolu diskutujeme. Skúsim príklad, Nový Betlehem som zohnal dva týždne po vydaní a v dostatočnom množstve, ale výsledok je mnohovravný: 2 predané kusy za dva mesiace a to jeden si kúpil Rasťo Adámek a druhý šiel do čiech...A to by sa dalo vyprávať aj ďalej, lebo podla mňa sme mali veci ktoré sú vyslovene undergroundové a boli to v tom čase novinky, hovorím napríklad o tituloch od Eisenwald prod., Red Stream, Stygian Crypt ale aj mnoho ďalších...Okrem toho, keď som zohnal klasiky od Osmose production, alebo Regain rec., takmer všetko sa behom pár dní predalo za desať eur. To len aby ste mali predstavu ako to v skutočnosti funguje. Verte tomu, že sám si z našej ponuky málokedy niečo nájdem a to aj preto, lebo som už asi zhýčkaný a poriadne kritický, ale aj tak mám v hľadáčiku minimálne 50 titulov, ktoré by som hneď neváhal kúpiť, keby som to zohnal a boli by na to dukáty...Možno by na tejto stránke nebolo od veci spraviť nejakú burzu, kde by si ľudia mohli veci vymieňať, alebo prezrádzať tajné typy na zohnatie nezohnateľného:)

dagon | BTW
27. 11. 2009 20:11
Nemá niekto náhodou na predaj cd Aryan Terrorism - War?

dagon | Belial
27. 11. 2009 20:10
To je fakt. Keďže pracujem hneď vedľa strednej a vysokej školy, každý deň cestou do práce stretám "true" black metalistov, ktorí sa tvária akoby vyvraždili polovicu mesta a pritom sa bavia o tom, aká bola včera superstar....

belial |
27. 11. 2009 19:45
A toto cele je samozrejme zle aj pre kapely...Labely nevydaju nezname veci bo nech je ich material sebelepsi-proste este nemaju meno a preto niesu dobry predajny artikel...Takmer kazdemu labelu dnes ide len o prachy a aby sa uzivil pretoze 99% dnesnych pozer metalistov proste frci len na mp3....Proste cele to stoji tak za hovno...

dagon |
27. 11. 2009 19:36
Presne tak. Kopu "neznámych" kapiel na SR jednoducho nezoženiem aj keby som sa rozkrájal. Z Metal Age občas niečo kúpim, ale výber (opäť pripomínam SR ako celok) nič moc....

LordOwl | Prodejci CD - trh
27. 11. 2009 19:23
No z vlastní zkušenosti kterou mám u jednoho CZ vydavatelství (výpomoc s prodejem na festivalech) si musím postěžovat taky do řad prodejců samotných, resp. jejich přístupu. Když se dotyčného jednou za půl roku optám, co má za novinky z CD titulů ve škatulce black, tak mi je schopnej vyjmenovat pár zvučných jmen typu Dark Funeral, Marduk, Necrophobic atd. Když na něho vybafnu, jaktože nemá Horde of Hel, Myrkgrav, Elffor nebo třeba Arckanum, tak mi řekne, že peníze netiskne, aby na sklad nakupoval "neznámé" kapely. Marně mu jako speed/heavy metalistovi můžu vysvětlovat, že i to podhoubí je potřeba tu a tam sledovat, pak se minimalizuje riziko, že šlápne se zásobama vedle. Třebas zmiňované Horde of Hel (recenze tu) se na kratičkou chvilku objevilo u NAGA Prod., samozřejmě efekt jasný - za pár dní to bylo pryč. Pak člověk musí shánět taková alba ne Ebay apod., protože CZ-SK sklady zejí prázdnotou. Kdysi tady poměrně slušně se zásobama na tom byla M.A.BONA v Kurviné, jenomže ti se dostali vlastním přičiněním ke dnu. Ale za mých studentských let tam byl při náhodné invazi do skladu slušnej výběr jak profláklých BM hord, tak i z undegroundu. Chce to holt víc kapitálu a zrepetovat novou zásilkovou firmu, která bude nakupovat ve větším než po 1-2 kusech.

Mysticus |
27. 11. 2009 19:03
... p.s. tých 6 ľudí som myslel zo Slovenska :)

Mysticus |
27. 11. 2009 19:02
...ale čo si budeme nahovárať, predávať originály na Slovensku je dosť ťažké, pretože 90% týchto takzvaných "metalistov" si vystačí s mp-trojkami.
Z Hexencave čo mám ja si nejaké veci objednalo doteraz nejaké veci možno 6 !!! ľudí. A do zahraničia posielam objednávky takmer 2-3 krát za týždeň.

Mysticus |
27. 11. 2009 19:00
Ja si z Metal Age kupujem pomerne dost casto, a faktom je ze povacsinou to v poslednej dobe boli deathmetalove klasiky typu Demigod, Adramelech, Soul Reaper, Hypocrisy atd. Za 5 Eur? No nekup to... Inak je tam SLUMBER "Fallout" CD za tri eurá čo je skurvene šialené, lebo tento album radím medzi jednen z najlepších albumov vôbec. Skvelá muzika ála stará Katatonia, nechápem prečo to nikto nekupuje, resp.nepozná.
Čo sa týka vinylov tak tam máte ale stále tie isté štyri aj to samý grindcore, čo je škoda, snáď nejaké deathmetalové klasiky by sa predali rýchlejšie aj keď pravdou je, že na Slovensku už vinyly tamer nikto nepočúva.

belial | wburn
27. 11. 2009 15:52
Isteze za dobru cenu by som od teba vinyly kupoval radsej nez z nemecka. Lenze problem je v tom ze si to od teba okrem mna kupia mozno este 3 ludia (mozno aj to je prestrelene cislo) a smytec...A druha vec je ze LPs sa limituju a pokial to nekupis hned tak to za normalnu cenu uz nezozeniem-cize by si musel brat fungel novinky rovno ako vyjdu. Co na slovensku zmysel nema. Kupujem mesacne niekolko kusov LPs a to pravidelne-cize by som ti mohol robit slusny biznis ale obavam sa ze nato proste v tejto krajine niesu podmienky.

wburn |
27. 11. 2009 15:28
...Myslím že je toto správne miesto na reakciu, tak trochu priložím do ohníka... Robím pre Metal Age productions už takmer dva roky a mám vplyv na to, čo máme v ponuke... To, na čo by som rád upozornil je fakt, že black metal je vo všeobecnosti štýl, ktorý predávame najmenej...dokonca doom metal, alebo trash predávame viac...samému sa mi nechce veriť, že je to tak, lebo hneď ako som do firmy prišiel, snažil som sa ponuku rozšíriť o čo najväčšie množstvo black metalových CDs, ale výsledok bol minimálny...takmer všetko až na pár výnimiek sme vypredávali po 5 Eur a menej... Osobne s tým problém nemám, pretože chodím často do zahraničia na festivaly a tam sa dá kúpiť takmer všetko za prijateľné ceny... To, čo ma mrzí je, že ľudia dávajú prednosť firmám zo zahraničia... Pre nás nemá žiadny význam objednávať drahé tituly od renomovaných vydavateľstiev, keď ich nie sme schopný predať. Totiž objednávať malé množstvo CDs, len ako vzorku je finančne nielen že nezaujímavé, ale dokonca niekedy stratové... Každý, kto sa snaží udržať firmu v chode sa podobným prešľapom snaží vyhnúť... S EP je to podobne... zohnali sme zopár EP a za 2 mesiace sme predali dva kusy...takže podľa môjho názoru to u nás s tým vynilovým boomom také horúce nebude...rád si vypočujem vaše názory, takže píšte veselo...

Werwolfthron | to Mysticus
26. 11. 2009 23:24
...Moravsko/Slovensko/cesku :D :D :D

Mysticus |
26. 11. 2009 19:38
CD už v poslednej dobe moc nekupujem, mám ich už kvantá a dosť zaberajú miesto. Ale kopec dobrých titulov na CD sa dá kúpiť za veľmi dobré ceny najmä z francúzskych a nemeckých distier ktoré na ne často robia akcie.
V poslednej dobe kupujem len vinyly a občas kazety. Na tie mám našťastie ešte nejaké vyhradené miesto...
Inak zo zahraničných distier môžem doporučiť hlavne Perverted Taste, Obscure Abhorrence, W.T.C., Those Opposed Rec., Insidious Poisoning, Noevdia, Undercover Records, Werewolf Rec., Northern Heritage, Eitrin Ed.... všetky distrá sú spoľahlivé a doručujú na svoje pomery dosť rýchlo. No a hlavne majú široký sortiment muziky vo všetkých formátoch... navyše pokiaľ si objednávate CDčka tak tam nie je ani veľké poštovné. Kiež by takéto nejaké distrá fungovali aj v česko-slovensku.

dagon | LordOwl
26. 11. 2009 15:22
To je fakt, rodina je na prvom mieste. Ak by ju to malo nejako postihnúť, vykašlem sa na kupovanie cd. Ale zatiaľ sa to naštastie dá.....

LordOwl | CD
26. 11. 2009 15:17
No koukám že se to tu rozjelo a jsem se svýma asi 360 CD dosti pozadu :-)) No ale stejně se vám divím, kde na to berete distra a peníze. Já když si někde jednou za čas něco objednám, tak to dostanu buď za půl roku nebo se mi dostane sdělení, že daná věc už není (ačkoliv v nabídce ještě je). Ale spíš to visí na penězích, holt rodina je závazek.

dagon |
26. 11. 2009 9:54
To Mysricus:
Ja som si pred cca 4 mesiacmi urobil policu na nejakých 1300 cd, takže mám tak tri roky pokoj.

To wburn:
Kupujem rôzne, od viacerých distier a v poslednej dobe dosť cez e-bay Inak mám podobný problém, je treba zabezpečiť manželku a syna a k tomu ešte hypotéka.

belial |
26. 11. 2009 7:43
Heh ja idem teraz brat z nemeckeho perverted taste LPcka za 120 ojro :P Stara by ma zozrala keby vedela :D

wburn |
26. 11. 2009 7:01
jaaj vy zberatelia:)...kde vlastne tie CDs kupujete, lebo ja mám pocit, že snáď už ani nič nepredávame:) Ja som za posledné dva roky tiež nakúpil asi dvesto CDs a niekedy je ťažké uhrať to pred priateľkou, lebo o deti sa tiež treba starať, ale niekedy sa proste odolať nedá:)

Mysticus |
25. 11. 2009 21:25
... a hlavne tie zbierky zaberaju kopec miesta. Este ze sa o nejaky tyzden/dva stahujem a ku tej prilezitosti som si do svojho noveho chlieva kupil skvelu kniznicu Expedit idealnu pre vinyly a nejake CD skrinky z Ikei.
Inak Ikea ma fakt skvoste produkty, a este skvostnejsie stitky na vyrobkoch typu "Designed in Sweden, manufactured in Poland" ;)

panda | Dagon
25. 11. 2009 20:46
tak to hej, super. ja posledny rok toho pomenej, tiez akosi financie hapruju hehe. ale konicek to je krasny. osobne momentalne skupujem hlavne original mc kde sa da, minule sa mi podarilu zohnat na orig mc uz fakt moje vysnivane kulty ako sin/pecado od moonspell, if than else od gathering ci dvadsat rokov stary vyber od tublatanky :-))) holt to zbieranie originalov je krasna vec

Dagon | Panda
25. 11. 2009 19:17
No zbierku cd mám pomerne veľkú, do dnešného dňa nejakých 950 cd a mesačne pribudne takých 10-15 kúskov. Je to proste koníček ktorý lezie nehorázne do peňazí, ale nepomôžeš si....

panda | Dagon
25. 11. 2009 19:12
pani, tak to budes mat peknu zbierku ;-)

judas mam len tie remastery, tiez ich milujem, prva kazeta jugulator, co som si kupil, na to sa nezabuda, tiez nedocene album, ktore mam rad doteraz, inac asi naj turbo a screaming

apropo kiss, presne s elder si to vystihol, absolutne nadcasove album plne experimentov, ktore moc uspesne nebolo (na pomery kiss tusim prepadak). mne praveze moc nesedia tie prve albumy a obdobie love gun a rock n roll over, oproti tomu povazujem za vrchol tiez prakticky popove album crazy nights, dost zavrhovane no podla mna s neksutocnym hitovym potencialom, reason to life, my way, ci dvojka v trackliste. dalej experiment elder, potom dnes uz kult destroyer, ktore snad nemohol vyporodukovat ani clovek, ci odmaskovane obdobie. no a aj tolko zavrhovane carnival od souls hodnotim vysoko absolutne netypicka platna kiss s grungeovym nadychom

inac ten mercyful fate teda skusim :-)

Dagon | Panda
25. 11. 2009 18:56
Mimochodom, diskografiu Judas Priest mám tiež kompletnú, ako pôvodné cd tak aj tie novo vydané s bonusmi. Ďalšia geniálna kapela.

Dagon | Panda
25. 11. 2009 18:55
S tym Kiss s tebou jednoznačne súhlasím. Kiss nahrali kopec geniálnych albumov a paradoxne sa mi naviac páčia tie, ktoré sú označované za nepodarené (viď The Elder alebo Hot In The Shade). A od Mercyful Fate ti rozhodne doporučujem do cd Return Of The Vampire.

panda | Dagon
25. 11. 2009 18:05
az tak doslova som to nemyslel s tym kiss, ale quorthon to raz povedal, nieco v tom zmysle, ze jeho vzormi boli kiss, black sabbath a stari punkeri. v jednom rozhovore hovoril cosi v tom zmysle, ze daj dokopy kiss a motorhead a mas black, ale treba to brat tak trosk... co sa tyka mercyful, neviem, nikdy som ich nepocul, kinga diamonda hej, kedysi sa mi aj pacil, teraz uz vobec nie.

ech, a co sa tyka kiss, len co dokupim dickografiu judas priest, vrham sa na kiss a type o negative, hehe. a inac paradox je, ze kto nie je oboznameny s tvorbou kiss, povazuje ich za glam ci co. kazym albumom mali riadny vyvoj, a kazdy pozna snad len i was... z dynasty, avsak take creatures of the night by kludne mohli byt oznacene za metal, ci ich odmaskovane obdobie lick it up, ci nedocenene animalize. a apropo novinka, jednoznacne nesklamala

Dagon | Panda
24. 11. 2009 17:00
Kiss mám veľmi rád a do kompletne diskografie mi chýba už iba zopár cd, ale nazývať ich dedmi black metalu, tak to asi nie. Podľa mňa ten pravý black metal vznikol s prvotinou Mercyful Fate a Bathory. Schválne si skús vypočuť cd Merczful Fate Return Of The Vampire, kde sú prvé demá z roku 1982. Skladby ako Burning The Cross, A Corpse Without Soul, alebo Return Of The Vampire je zloba sama.

panda | no
23. 11. 2009 17:50
solovky su kult, totalny. ci uz moje oblubene album, plne seatlu, ci zvlastne purity, s rock popovym nadychom a nesmrtelnym hitom ktory aj dnes mrazi - DEEP. su tam super pecky ako i wan out ci dadys girl, pravy rock en roll. no a docital som sa dnes ze kiss su v ostrave, moj sen sa asi splni, och. dedovia black metalu, kde je recenzia na sonic boom? co to ma s bathory spolocne? nie nadarmo je deuce na octagone, nie venom a podobne vtipy, ale kiss a exploited boli quorthonovymi vzormi

As |
19. 11. 2009 20:54
Tie neskoršie albumy Bathory moc nemusím, ale mám dosť rád Quorthonovu sólovku "Purity Of Essence", je to taký príjemný nenáročný rock. Skladba "When our day is through" u mňa funguje ako dokonalý spúšťač dobrej nálady.

panda | tak tak
19. 11. 2009 20:44
suhlas s Dagonom, Octagon je uplne naslapana platna, tak isto i Requiem, maju v kontexte tvorby BATHORY svoje opodstatnenie, podobne genialne Destroyer Of Worlds, s priam az ritualnym mega opusom Lake Of Fire

Dagon | Mysticus
19. 11. 2009 17:51
Dobre že si spomenul práve Octagon. Ja tento album zbožňujem a vrámci albumov Bathory ho radím do prvej štvorky najobľúbenejších. Presne ako si povedal: 100 ľudí...

Mysticus |
19. 11. 2009 16:17
O tom či všetkých 12 bolo geniálnych by sa dalo polemizovať. Napr. taký "Octagon" má ku geniálnosti veľmi veľmi ďaleko. Ja osobne tento album absolútne neznášam (ale 100 ľ. = 100 ch.). Samozrejmosťou však ostáva, že Quorthon bol je a bude navždy kráľom Black alebo Viking Metalu.

Dagon | Mysticus
18. 11. 2009 19:46
Ja myslím že dnes je to už úplne jedno. Jediný fakt je to, že Quorthon nám zanechal 12 geniálnych albumov. A toto už nikto nikdy nespochybní.

Mysticus |
17. 11. 2009 19:35
...je to z M.Archives, možné to je že by boss mohol byť jeho foter, ale kto vie, Quorthon si vedel veľmi pekne vymýšľať, asi sa na tom pekne bavil :)

Mysticus |
17. 11. 2009 19:33
Rumours persist that Börje "Boss" Forsberg, the owner of Black Mark Productions, is Quorthon's father, but Quorthon himself denied these claims, stating "Boss is 52, I'm 37. Add that up yourself. All these rumours surrounding Bathory are crazy.", though Boss was in fact 59 at the time. It is also rumoured that Jennie Tebler is his sister.

panda | black mark
17. 11. 2009 17:28
to info ze je synom majitela black mark zacalo sa objavovat az tak skor po smrti, zaujimave, ze quotrhon to vzdy popieral (tiez zhodou okolnosti v tom pamatnom rozhovore v RIP). tvrdil ze je starsi len o par rokov, tusim tam hovoril ze asi o 12, ak by fakt bol jeho otcom, uz by ten majitel asi musel mat teraz faj rokov

belial |
16. 11. 2009 20:32
Pokial viem je to pravda. Potvrdil to aj Dead v jednom fest starom interview a oni sa viac-menej poznali

Dagon | LordOwl
16. 11. 2009 20:16
Myslím si, že vzhľadom na okolnosti je to pravda...

LordOwl |
16. 11. 2009 20:02
Jojo R.I.P., to byl kua časák. Mám doma 3 kusy včetně toho posledního (za 66,60 Kč).
Jinak co je pravdy na tom kecu, že Quorthon je syn toho chlápka, co má vydavatelství BLACK MARK PROD. ??

panda | hosi zdravim
16. 11. 2009 17:57
a vdaka za info.

tiez som tych rozhovorov precital viac, a dost casto sa rozchadzaju, ale skor si myslim, ze bubenik paul je jedna a ta ista osoba hrajuca od tretieho albumu, aspon to quorthon tvrdil v jednom rozhovore. pekny priklad jeho rozdielnych tvrdeni, napriklad ze solovky buchal sam, ze paul a ze automat, tak si vyberte, i ked myslim ze minimalne purity je automat, dost slusny zvuk na qouthona

inac jeden genialny a dost prekvapujuci rozhovor bol v casopise RIP (zohnal som absolutne nahodne po rokoch) z roku 1997 tusim. avsak co je v nom pravda co polopravda a co nepravda je dost otazne

o tom bubenikoviu, moznom turne som tiez cosi pocul, ale je asi skutocne nemozne sa dnes dopatrat pravdy, i ked clovek by chcel vediet viac

dagon | Mysticus
16. 11. 2009 7:57
No podľa jedného rozhovoru so samotným Quorthonom Vvornth a Kothar v kapele nikdy nehrali. Boli to len kamaráti od piva ktorí s Quorthonom zapózovali na známej fotke z Blood Fire Death. (Mimochodom, tých fotiek bolo viac)

Mysticus |
15. 11. 2009 20:19
... to by musel od 88 roku začať používať pseudonym Vvornth, ale bol to skutočne on?
toto sa píše na wikipedii: Osoby hudobníkov, hrajúcich v začiatkoch kapely, sú dosť zmätočné. Sám Quorthon si ich niekedy vymýšľal (všetci boli uvedení pod pseudonymami Vvornth a Kothar). Zo známejších je to len Jonas Åkerlund, ktorý neskôr režíroval klipy pre Madonnu, Smashing Pumpkins, Mobyho a Prodigy.

dagon | Mysticus
13. 11. 2009 11:25
Pokiaľ viem, Paul hral na všetkých albumoh počnúc tretím. Prvý mal nabubnovať Jonas Åkerlund a po vydaní druhého sa uvažovalo dokonca o turné. Vtedy mal s nimi pár skúšok Witchhunter zo Sodom, ale zostalo iba pri plánoch. No všetko sú to iba nepotvrdené dohady, ktoré už asi nikto nikdy neuvedie na pravú mieru.

Mysticus |
13. 11. 2009 10:01
... tyka sa to samozrejme ery albumu "Under The Sign.." kde Lundberg hral.

Mysticus |
13. 11. 2009 10:00
Pokial viem tak Paul Lundberg hral len na jednom albume, ci???
Inak panda, na tomto linku najdes dost zaujimavych informacii ohladne Bathory, neviem ci si uz na nejto stranke bol, ale len tak pre info:
http://www.bathory.nu/07_under_the_sign/07_underthesignoftheblackmark.htm

dagon | Panda
10. 11. 2009 11:57
O tom nedokončenom albume som čítal tiež, ale myslím si že asi to boli iba nejaké fragmenty, pretože inak by to už určite vyšlo na nejakej nezmyslenej kompilácií. Viď dehonestujúci nezmysel In Memory Of Quorthon.

panda | no
10. 11. 2009 11:41
super album, dost ma dostalo, najprv ma zarazila, tak trocha podoba s bathory, avsak nejedna so kopiu, ale o dostojnych pokracovatelov.

a teraz trocha off, ale i tak ci nahodou niekto nevie. tyka sa mojej naj kapely Bathory, ono i napriek dost poskytnutych rozhovorov v rokoch 2001-2004, su niektore veci dost nejasne. quorthon rozpraval dost a rad, avsak niektore veci prehladaval, hovoril o nich nejasne, s nadychom tajomstva, pripadne si protirecil.

ide najma o bubenika, je jasne, ze kapela asi od 86/87 bola zlozena z dvoch clenov, qourthona a paula. avsak nikdy som sa o nom nedocital viac. zaujimalo by ma ci aj teraz hra v nejakej kapele, ci bubnuje dalej, co je s nim po bathory

dalej tesne pred smrtou bola v nejakych novinkach sprava, ze sa pokracuje na novinke, mala dokonca pracovny nazov vo svedstine tusim. ktovie ci existuju aspon fragmetny, ci nebodaj predprodukcia, ci nejake zaznamy zo studia.

a nakoniec co je to ta teblerova, ci ako sa vola, co s nou natocil silverwing? nejaka kamoska? hra niekde?

dufam, ze som sa niekde nemylil, mysliv fakty

inac in memory of qourthon bol dost omyl, to mohli radsej vydat tie skladby z kompilacii ako maxi singel, bolo by to uprimnejsie, ako vlastnik vsetkych originalov (vratane soloviek, okrem rquiem zatial, i ked ho mam velmi rad) som si ten vyber nekupil, podla mna zbytocna vec, je vsak jasne ze je to vec black marku

LordOwl |
1. 01. 2009 21:22
Tohle album prorazilo do světových vod, ale pravým základem je album první - ...En Their Medh Riki Fara... Vřele doporučuju, je to mírně blackovější, ale se super melodiemi.

Raslavien | Vratyas live?
18. 09. 2007 13:55
Falkenbach koncertuju?

Aedd.Gynvael |
17. 03. 2007 9:27
Navíc jestli jedna zmínka zmanená "pořád meleš", tak nevím tedy...

Aedd.Gynvael |
17. 03. 2007 8:48
Mluvil jsem tam obecně, jen je to špatně podané, přeci jen je to recenze za začátků...

War |
17. 03. 2007 3:28
Nechci říkat,že jsi přímo pako,ale co to tam furt meleš o učení dlouhých textů?Už jsi viděl někdy někde Falkenbach NAŽIVO?????

Copyright © 2005-2009 by Mortem zine. Design by 666pounder, MiraX33 and Mortem zine. Coded by MiraX33 [ICQ : 231-041-344] All rights reserved. Contact: [email protected] or [email protected].



    15.12.2009
    Apocalyptic Doom Festival 3
  • Swallow the Sun, Insomnium, Omnium Gatherum, Galadriel
  • Slovensko, Bratislava, "Randal"
  • Začátek od: 18:00
  • Vstupné: 12 €
  • Poznámka:
    leták
    event @ last.fm


  • 16.12.2009

  • Swallow the Sun, Insomnium, Omnium Gatherum
  • Praha, "EXIT Chmelnice"
  • Začátek od: 19:00
  • Vstupné: 390/420 CZK
  • Poznámka:
    leták
    event @ last.fm
    web pořadatele


  • Další koncerty

    Official e-mail
    Reserve e-mail


    This is the only way for your requests or issues!

    Hotmail has problems from time to time = in case of non-responce from us, resend your message(s) to our reserve e-mail.