| 2. 05. 2010 15:34 |
| No já EP poslouchám až teď.Jje to paráda. Vlastní song je skvělěj- lehce thrashingující - melodická část někoho velmi připomíná - musím se zamyslet:]
Cover Bathory je bezchybnej. Velmi rád bych byl na jejich Bathory tribute koncertu. Snad se podobně povede i nadcházející velká deska. |
Serafin | Reaping Death
| 1. 04. 2010 23:06 |
| tak právě poslouchám nové EP...těžko posuzovat podle jednoho songu, ale zní to hodně příjemně...trocha old school groovu, thrashovější přístup, melodie, vokály a produkce ála Sworn to the Dark, občas se zpomalí, občas se sype, občas vyhrávka, něco málo sólování...cover Bathory mi už tolik nesedí, protože bez špinavý produkce a Quorthonovo vokálu to prostě není ono, ale pořád v pohodě...celkově mi to přjde trochu jako směs 85% Watain + 15% Nifelheim (což mi na druhou stranu vůbec nevadí) každopádně už se nemůžu dočkat Lawless Darkness...a pokud se na albu objeví i nějaká hymna jako Stellarvore...uááá |
Morbivod |
| 3. 11. 2007 7:13 |
| Ten Anestor jsem si poslechl, a je to dost geniální, to si obstarám všechno. Ono křesťanké a protiantikřesťanské zaměření tam bude evidentně se speciálním úmyslem. Je to přinejmenším skvělý nápad, jak páchat konzervativním jedincům zlo:-D |
FW:Superhero |
| 2. 11. 2007 17:08 |
| Morbivod: Hehe ;-) |
Morbivod |
| 2. 11. 2007 16:32 |
| Je třeba hledat nové neotřelé způsoby jak Krista zabíjet, v případě Umbrtky ho přejíždíme vlakem, sypeme mu tuny uhlí na hlavu a podobně. No a v případě Stínů Plamanů dochází k jeho destrukci v podzemních kanalizačních systémech, a to také více způsoby, hlavně topením. Nemůže to podle mě všechno vydržet. |
Dalihrob |
| 2. 11. 2007 16:05 |
| Můj potkan je převlečený Aštar Šeran! |
Fw:Superhero |
| 2. 11. 2007 14:31 |
| Hlavně je to nudné. Absolutně mě nebaví neustále poslouchat "Zabí Krista, má hnusnej ksicht, Zabí Krista, nemá právo žít..." etc..
Ještě že tu máme několik feťáků, kteří umí kráčet vpřed... |
taceo |
| 1. 11. 2007 23:46 |
| Dalihrob je tajný agent Vesmírných lidí, ale psst. |
Under |
| 1. 11. 2007 23:45 |
| Už jsem vám říkal, že se Dalihrob dal na svědky Jehovovy?:-) |
taceo |
| 1. 11. 2007 21:57 |
| Kýč as fuck :D |
Dalihrob |
| 1. 11. 2007 21:47 |
| anikřesťanské texty jsou na piču |
funeris |
| 1. 11. 2007 21:39 |
| presne.texty nemusia vehemente napadat krestanstvo priamo.sofistikovana lyrika je aj pre mna zaujimavejsia ako primitivne pubertalne vylevy.milujem hudbu a texty finov THYRANE(R.I.P),nie su sice ktovie ako zlozite,ale maju silu a priam z nich srsi nenavist a pohrdanie. |
Morbivod |
| 1. 11. 2007 19:15 |
| Většinou jsem otevřen v black metalu i širším obzorům, ale naprosto souhlasím s tím, že jakákoliv tolerance vůči křesťanství je v black metalu nepřípustná. Nevyžaduju všude, aby tam bylo pořád za každou cenu něco proti Kristu, takové věci pak nakonec působí spíš neobratně, ale stačí vědět, jakého přibližně smýšlení tvůrci jsou. Já mám na křesťanství zbraň, které bych se nikdy nevzdal. |
funeris |
| 1. 11. 2007 17:47 |
| :D viem presne o com hovoris. |
taceo |
| 1. 11. 2007 17:07 |
| :D Mluvím o poslouchačích a ne skupinách. A to, že jsou true skupiny plné kreténů, vím už dávno, stačí přečíst některé rozhovory tady. |
funeris |
| 1. 11. 2007 17:05 |
| a este.o com to hovoris?byt anti a byt blackmetalista je taka samozrejmost, ako dychanie vzduchu!to,ze do black metalu zacal niekto vnasat toleranciu(voci krestanom), je nerespektovatelne. |
funeris |
| 1. 11. 2007 16:58 |
| clovek nepotrebuje o krestanstve vediet mnoho aby ho nenavidel a nepotrebuje byt teolog.pozeri sa najdu vsade a dokazovat ti opak nema cenu. |
taceo |
| 1. 11. 2007 14:52 |
| Ano, jen víc anti-křesťanských pozérů, kteří ví o křesťanství naprosté hovno! Ale být anti je děsně true a to je to, oč tu běží! |
funeris | to Lucifer
| 1. 11. 2007 14:15 |
| nespravaj sa ako krestan a prestan druhym hovorit,co je spravne a co nie,co je true a co nie.ten, kto pocuva napr.SILVA NIGRA nie je o nic vacsi black maniac ako ten, ktory pocuva napr. DIMMU BORGIR.alebo si myslis ,ze hrat pre 50 ludi je vitazstvo?ani ja nemam DIMMU BORGIR rad,ale ked sa jedna o ten pomysleny boj proti krestanstvu,pozna ich ovela viac ludi,ktorych mozu pritiahnut k extremnej hudbe a "otvorit im oci". ti potom mozu po case zacat objavovat cisto underground BM.BLACK METALmusi byt PROTIKRESTANSKY(v akejkolvek forme),to je podstatne. |
gord | to Kverd
| 1. 11. 2007 12:07 |
| OK, v tom pripade s tebou naprosto souhlasim!!!Mozna,ze jsem tvou predchozi poznamku spatne pochopil a v tom pripade se omlouvam.Nevim jak pro ostatni,ale pro me tebou zminovana Silva Nigra underground je!Uz jen proto,co jeji clenove delaji pro nasi scenu.Kazdy z nich hraje jeste v nekolika projektech a podporuje "sluzebne Mladsi" kapely a zpevak ma (pro me) u nas jedno z nejlepsich dister.Dalsi udg je pro me žatecka scena,kde je spousta skvelych kapel.Ale,to je vec nazoru. |
kverd | to gord
| 1. 11. 2007 10:04 |
| Myslím, že pojem underground, tak, jak je již léta vnímaný na metalové scéně dávno neznamená "protipól vůči všeobecně přijímanému", tímhle pojmem se označují věci určené velmi úzkému okruhu posluchačů, čili povětšinou kapely, které nevstoupily do širšího povědomí. Je toto i případ WATAIN? Nikoli, už z toho důvodu u jaké jsou vydavatelské společnosti a jakou mají promotion (turné společně s CELTIC FROST je všechno, jen ne underground - toto je prostě jinde). Jakkoli mohou WATAIN působit (na pohled - na dojem) UGově, jejich prodejní čísla a zájem o ně samotné je vytrhl z toho, čemu se na metalové scéně říká Underground. Samozřejmě tenhle pojem je relativní - přímo odvislý od vztažné soustavy, kterou člověk použije. Pro někoho je UG WATAIN, pro jiného například SILVA NIGRA a pro někoho dalšího klidně zase MARDUK, ale o tomto přece diskuze není a nebyla. Můj (dle tebe ironický) příspěvek nebyl namířen ani proti WATAIN natož proti SOM , znamenal pouze nesouhlas s tím, co tu vypadlo z vás. |
Reap | Meyhnach
| 1. 11. 2007 6:45 |
| No, UG to pro mě není každopádně. Ale asi zavítám. Zasvěceným bych navrhl, že bychom se mohli pokusit osvítit Meyhnacha osvítit, co říkáte ;)?
Škoda jen, že tak výrazná osobnost přijede s takovou sračkou a Mutiilation neuslyšíme... |
Lucifer |
| 31. 10. 2007 23:15 |
| Hmm ty si taky o ničem. Běž si poslouchat Dimmu B. nebo tu novou vlnu ukrošskýho pseudometalu. |
Dalihrob |
| 31. 10. 2007 20:27 |
| Hell militia by mě zajímala tak akorát kvuli Torturerovi a LsK...hudebně to je celkem o ničem |
Lucifer |
| 31. 10. 2007 19:43 |
| Hell Militia je strašlivej kultovní kult. |
Vlad |
| 31. 10. 2007 19:26 |
| 8.12.07 BLACK PES------HELLMILITIA-INFERNAL IMPERATOR-DETONATOR666-UNCLEAN tak mozno toto bude pre vas ten vas Underground!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Deadwind |
| 31. 10. 2007 18:07 |
| Anglicky ODIUM...to je UG jak rit.......... |
gord | To HaNKa
| 31. 10. 2007 15:32 |
| Takže pro tebe 2 mínusové body...Nevím z jakého důvodu reaguješ na vzkaz,který nebyl v žádném případě určen tobě?!Pokud máš potřebu se ptát někoho co je to underground,tak se zeptej radši svých rodičů,snad o tom ví víc než ty:DPotom dej vědět. |
funeris |
| 31. 10. 2007 14:02 |
| co ma byt,ked S.O.M. vydava WATAIN?vzdy zalezi len a len na kapele,ci si necha kecat do vysledneho materialu.pred tym ich vydavali DRAKKAR a rozdiel nevidim.urobili im solidnu promokampan a to je ok,nie?.mna skor vytaca stupidni merchandise typu logo 1349 na babskych tangach,gorgoroth na slipoch a podobne nezmysli.dobry sposob ako zhodit kapelu... |
HNK |
| 31. 10. 2007 13:39 |
| gord: Off topic! Strhávám ti dva bezvýznamné body:D
A teď nám gord vysvětlí co to ug je...tak prosím mistře... |
gord | to Kverd
| 31. 10. 2007 13:04 |
| Ok,zajímavý názor,ale v tom přípdě si myslím,že tvůj ironický výrok na kapelu Watain popř. Season Of Mist rec. není zcela na místě,protože si myslím,že spousta lidí ani neví co pojem "Underground" vždy znamenal nebo znemená.A to,že si myslíš "že do toho tak trochu vidíš" si zase nemyslím já. |
Morbivod |
| 31. 10. 2007 12:46 |
| Pojem underground u mě nehraje žádnou roli při hodnocení libovolné kapely. Je mi i lhostejno, zda moje kapely budou tím označovány či ne. Zmíním akorát moje dřívější koncerty v kanalizačních místnostech pod městem, to byl totiž underground na druhou. Jednak to byly ilegální akce v prostoru, kde nemá nikdo co dělat, také se tam střílelo, svítilo pouze plamenem, no a hlavně se to v souvislosti s lyrikou přímo fyzicky konalo v podzemí.
|
kverd |
| 31. 10. 2007 12:12 |
| gord: Promiň, ale pokud jde o nás, tak mi se pojmem "underground" rozhodně neoháníme (my se vlastně neoháníme vůbec žádným pojmem, snad kromě toho, že hrajeme metal) a klidně ti řeknu, že budu jen rád, pokud Heiden jednou třeba UG nebude - rozhodně se o to budeme snažit a snažíme (po všech stránkách). Rozhovor pro rádio HEY byla fajn zkušenost, kterou má mimochodem za sebou velká spousta českých metalových kapel (čili jak jsem psal výš - kapel jako my). Obyčejně je mi jedno co si tu píšete nebo nepíšete, ale tohle téma mi nedalo, protože si troufám říct, že do toho "tak trochu vidím". Kéž byste dělili hudbu jen na "dobrou a špatnou"... |
FW:Superhero | UG
| 31. 10. 2007 12:08 |
| Já si určitě nemyslím, že by Kverd považoval Heiden za underground. Já bych si dovolil vznést základní otázku, co je podle Vás underground? V mém chápáni je to stále muzika, jež se musí schovávat před světem. UG byly kapely, které jednaly proti režimu. Pro mě je proto UG pouze protiprávní muzika, tedy NSBM, které by se schovávat mělo, praxe je bohužel jiná. Takže i zde je pojem "UG" na pováženou... |
gord | Underground
| 31. 10. 2007 11:03 |
| Nevim podle ceho zrovna vy soudite kapely jestli jsou nebo nejsou underground.Podle vas kapela,ktera vydava u "vetsi" firmy,ktera se o sve kapely stara,nebo podle toho,ze z hudby maji par drobnych na samozrejme vydaje jako:nastroje,studio,zkusebna,doprava na koncert atd nejsou underground???To kverd:Podle tebe je underground jit delat rozhovor do komercniho radia Hey???Ty bys takove sracky z huby nemel vypustet uz vubec!! |
HNK |
| 31. 10. 2007 9:08 |
| SM: Ne nebyl, proto jsem se na počátku této diskuze ptal jak to tam vypadalo, jelikož jsem předpokládal nízkou návštěvnost. |
SM |
| 31. 10. 2007 9:02 |
| To HNK: byl si na tom koncerte?? |
HNK |
| 31. 10. 2007 8:41 |
| No jasně tady si někdo plete pojmy...Watain jako UG podle vás, má recenze na všech evropských i amerických all metal zinech a celosvětovou distribuci, kterou jim zajistil SOM a asijskou licenci přes Pulverised. Takováhle prodejní tlačka mi moc underground nepřipomíná:D
A pokud někdo označí někoho za podčlověka pak je sám podčlověk a já mu tímto děkuji:D |
Morbivod |
| 31. 10. 2007 0:17 |
| Zdravím, zajímavá diskuse. Co se týče ruské Arkony, moc takové věci sice nemusím, ale jejich hudební kvality bez ohledu na cokoliv jiného jsou vysoké, takže uznání je na místě. Jen nechápu, proč na ně s takovým zápalem hajlovalo tolik skinheadů, kteří si normálně na podlidi nepotrpí. Watain jsem pochopitelně neviděl, dle nahrávek mi to přijde sice dobré, ale ničím zvláštní, našel bych v podobném směru desítky extrémnějších a nápaditějších kapel. Nepochybuju akorát o tom, že tam byl lepší zvuk než na Chmelnici, protože tam byl nejhorší, jaký snad pamantuju. Jinak za totální underground považuju asi dva roky staré vystoupení funerální kapely Esoteric, kde bylo asi 40 lidí, neuvěřitelně silná zlá a úchvatná atmosféra, oni hráli dvě hodiny pro několik málo lidí a bylo cítit proč to dělají. |
Fw:Superhero |
| 30. 10. 2007 23:27 |
| Zrovna Watain jsou kreténi, soudím tak z osobních zkušeností. Největším štěstím je, že nemluví česky nebo podobnou pýčovinou... |
SM |
| 30. 10. 2007 22:25 |
| Pod či nad člověk, je jedno hlavně musí mít svůj vlastni mozek, názor, nenosit patku jako Adolf nebo Count Grishnackh a zvedat pravici atd. |
Lucifer |
| 30. 10. 2007 22:18 |
| Celkem jednoduše buď mluví rusky nebo podobnou blbostí. A nebo co je ještě horší to dobrovolně poslouchá. |
Fastred |
| 30. 10. 2007 22:11 |
| Podlidi? A kdo je nadčlověk? A jak se to pozná? Já jen, abych si doplnil "vzdělání". |
Lucifer |
| 30. 10. 2007 22:10 |
| To Kverd .Kolik si myslíš že v Čechách poslouchá Watain lidí ? A z nich kolik si koupí jejich orig. CD. Z nás opravdu moc šroubů nemaj. Když jsem Erika navštívil nejevil se mi jako člověk který má na rozhazování. Je jisté že chtějí mít odezvu, avšak Satanu dík že nehrají na různé divnonástroje jako třeba ty podlidi z Arkony. Heil Satan |
Fastred |
| 30. 10. 2007 22:03 |
| Ty vole, člověk jednou nemá pár dní čas na internet a hned je tu kupa sraček. |
SM |
| 30. 10. 2007 22:03 |
| BŮH JE MRTEV, proto!!!! zamysli se nad sebou |
kverd | ???
| 30. 10. 2007 20:33 |
| Ach bože a WATAIN je u Season Of Mist proč? Protože underground? A SOM vydává CDčka ve velkém proč? Aby ty CDs nikdo nekupoval a oni zkrachovali? A na tour jeli, aby nikdo nepřišel na jejich koncert a oni prodělali poslední peníze? Že vám takový hovna vůbec jdou přes huby, tomu už se opravdu nedá ani říkat slova... Zamyslete se - prosím vás... |
Ailin | Lucifer
| 30. 10. 2007 20:10 |
| Ale kultovních kapel tam bylo málo. |
SM | To Reap
| 30. 10. 2007 20:06 |
| Baví tě koncerty stylu "Kabát" (vyprodaná hala) jako třeba 19.10. 2007 DIMMU BORGIR?????
|
Lucifer |
| 30. 10. 2007 19:35 |
| Dunkelheit byl taky geniální KULT. |
Dalihrob |
| 30. 10. 2007 19:12 |
| hajtla hajtla :D |
gord | ???
| 30. 10. 2007 18:23 |
| To reap:O jakych kriminalnicich to mluvis? |
Reap |
| 30. 10. 2007 18:10 |
| Underground :-)? To jen proto, že tam nebylo příliš lidí? Ano, Dunkelheit - to je underground, nechat hrát takové kriminálníky je na pováženou... |
SM |
| 30. 10. 2007 17:23 |
| Koncert WATAIN 100 % undeground, nejlepší tento rok. |
Lucifer |
| 30. 10. 2007 16:37 |
| Myslím že Shindy dělá svou práci dobře, ale dělá jiné akce na kterých se dá většinou vydělat. Kdežto Impiety Watain a Infernal Imperator jsou skupiny patřící do černých bažin totálního Undergroundu. Takže všem od začátku bylo jasné že se na tom musí prodělat. |
HNK |
| 30. 10. 2007 8:10 |
| No jestli je pro tebe Shindy jouda jen proto, že dělá svou práci dobře tak super:D |
Fw:Superhero |
| 29. 10. 2007 20:56 |
| A jaké to bylo? Rovnalo se to "kultovnímu" vystoupení na OHF, z kterého si absolutně nic nepamatuji? ;) |
vlad |
| 29. 10. 2007 18:08 |
| Propagace sice nebyla nic moc ale kurva ja vedel ze Watain pojede turne uz hooodne dlouho a kdo to ma rad tak to sleduje.Chcely sme ist na Watain do Bitterfeldu ale potom cumim ze Watain budu v Praglu takze tak.Kdo to chcel videt ten to videl!!!!Mne nikdo nemusi lepit plagaty pod prdel abych vedel jestly tu vubec neco hraje!!! To si tak moze delat Jouda Shindy!Toto bol Underground koncert sevsim vsude!!! Diky Gothmog!!!! |
HNK |
| 29. 10. 2007 12:33 |
| Jde o to být vidět..to je vše... |
Lucifer | Reklama na Watain
| 29. 10. 2007 12:31 |
| Ti, ktěří se to měli dozvědět se to dozvěděli. |
HNK |
| 29. 10. 2007 12:25 |
| Borg - sorry sleduju všechny web ziny a nikde jsem na to nenarazil, takže to asi nebyla valná propagace...Pokud mám zaplatit 1500 euro za koncert tak se musím postarat o lepší propagaci abych pak neplakal. |
Borg |
| 29. 10. 2007 12:06 |
| HNK > Je uplnej nesmysl ze propagace probehla jenom tady...O koncertu se mohl kazdej docist na kazym vetsim ceskym webzinu. A to ze Watain prijedou se dohodlo velice kratkou dobu pred koncertem, s tim nikdo nic nenadelal...I presto si ale myslim ze casu na to dozvedet se ze tu Watain hraje byla spousta a mist kde se o tom dozvedet bylo taky dost....Takze konec alibismu |
Haaten |
| 29. 10. 2007 11:57 |
| hlavně že je o čem se hádat.... |
HNK |
| 29. 10. 2007 9:57 |
| Každý ať si chodí na co chce. A není to o tom, že je black metal v hajzlu. Kde se objevilo upozornění, že bude hrát Watain v Praze? Na mortemu - dost ubohá reklama. Spousta blackoshů co třeba nečtou mortem se o tom neměla jak dozvědět. Pořadatel Perunice měl plakáty a letáky na všech web zinech a tak se to dělá přátelé. Pořádat koncert není jako odpolední výlet do Průhonic. Tady selhala promotion a ne diváci. A vsadím se s váma o bednu šampáňa, že většina rozjuchaných paganů co přišlo na Perunicu ani Watain nezná ... |
Fw:Superhero |
| 29. 10. 2007 6:44 |
| Musím se Vlada zastat. Vyměnit Watain za Arkonu je skutečně pýčovina, je to jako se jít pozerat na výstavu Mickey Mouse místo Van Gogha. Watain jsou ívl a o tom to je! |
Ailin |
| 28. 10. 2007 23:52 |
| Klasický black metal je věru pěkně ííívl a grimmm. Lol |
vlad |
| 28. 10. 2007 22:49 |
| navstevnikov bolo presne 80 platiacich maniakov zbytok unmetalistov bolo na perunici.Aspon bolo vydiet jak je klasicky black metal v hajzlu.Inac Watain bol genialny ako vzdycky!!!!!!!! |
Haaten |
| 28. 10. 2007 14:14 |
| počet návštěvníků se pohyboval okolo stovky takže to bylo důstojné....ohledně vystoupení se dá říct už snad jen to že takhle to prostě má vypadat.... |
HNK |
| 28. 10. 2007 11:13 |
| Byl někdo z vás na tom Watainu v Praze? a pokud ano mohl by zde sdělit své dojmy a odhadovaný počet návštěvníků? Díky |
Aedd.Gynvael |
| 16. 03. 2007 19:00 |
| Recenze na nové Marduk se také dočkáš, neboj. Pak se mohou diskuze rozjet na plno :)) |
Grave Violator |
| 16. 03. 2007 14:56 |
| Aj ked su to komentare k Watain nedami abzy som nepochvalil novy Marduk > Pre mna absolutna pecka a naj album za posedne roky. Trochu mi to pripomina Mortuusov a morganov projekt triumphator a intrami Mortuusovu bandu Funeral Mist, vtedy ho este volali Arioch
amen! |
Fastred |
| 13. 03. 2007 0:15 |
| S.: Jo, přiznávám, čím dál lepší. |
Satharoth |
| 12. 03. 2007 18:50 |
| Chytlavych momentov je na albume dost...uz som to pocul nespocetne vela krat :) uzasne ! |
Ebi |
| 11. 03. 2007 20:57 |
| Tu su podla mna chytlave Vanity Of Vanities, Cold Mouth Prayer, Voices From Avignon. BTW: Life´s Emblem je pecka, ma to dobry text a ked to pocuvam mam chut niekoho zo srandy zabit. |
Fastred |
| 11. 03. 2007 20:52 |
| Trochu mi chybí chytlavé skladby jako "The Hangman of Prague" nebo "Life´s Emblem", ale to je otázka zvyku asi. |
White Wolf |
| 11. 03. 2007 20:48 |
| Hm, akoze niektotre starsie veci od Marduk su v pohodke.Uvidim, mozno si zozeniem aj tento album, som nan celkom zvedavy.. |
Ebi |
| 11. 03. 2007 20:44 |
| Pre mna je kazdy album od Marduka iny, Rom na rozdiel od Plague Angel ma menej ultra rychlich sipaciek a je kompozicne prepracovanejsi a da sa povedat ze je aj trochu experimentalny Prave to pocuvam a velmi sa mi to lubi. |
White Wolf |
| 11. 03. 2007 20:29 |
| Hm, novy album Marduk?a uz sa vo svojej tvorbe aj niekde pohli?Alebo hraju stale to, co poslednych 10 rokov? |
Fastred |
| 11. 03. 2007 18:54 |
| Satharoth: Je takové pomalejší, ale názor ještě nemám, musím to poslouchat víc. |
Borg |
| 11. 03. 2007 18:11 |
| Poslechnete si Throne of Ahaz e svedska...to prvni album je kult |
Satharoth |
| 11. 03. 2007 17:55 |
| Este som nepocul...ale z noveho albumu Marduk som dost v pici ! :) Velmi dobre... |
Reap |
| 10. 03. 2007 10:36 |
| Sword to the Dark je jednoznačně nejlepší album z fondu, první aspirant na grammy ;). Howgh |
Ebi |
| 10. 03. 2007 1:25 |
| Hej, tento album je obrat o 180 stupnov, mne sa zas stara tvorba moc nepacila, zdala sa mi taka nevyrazna, som sa vtedy cudoval preco to vsetci tak vychvaluju, ale uz som aj starsej prisiel na chut. |
fastred |
| 10. 03. 2007 1:12 |
| myslím, že "starý" a "nový" Watain jsou dvě různé kapely... Oboje je skvost, každé jinak, ale starší tvorba je mi milejší, stejně jako Aeddovi. |
Horn |
| 9. 03. 2007 23:56 |
| Loko souhlas...
Casus luciferi to podle me sice neprekonava, nicmene je to to opravdu Sworn to the dark! Watain rules! |
Haaten |
| 9. 03. 2007 18:05 |
| :-) a jestli Storm of the Antichrist není dost rychlá tak už nevím co dneska rychlý je.... |
Haaten |
| 9. 03. 2007 17:52 |
| Tohle album má v sobě to nejlepší co může black metal nabídnout.stopáž bych ještě prodloužil :-)..postrádám jakékoliv prázdné momenty..to srovnání se Satyricon mi moc nesedí,když si poslechnu některé kytarové motivy přijde mi na mysl spíš zmiňovaný Mayhem..ale hlavně a především je to Watain!!!!!je vidět že umí dělat black metal opravdu po svém.... |
Mysticus |
| 9. 03. 2007 16:45 |
| WATAIN, CRAFT a samozrejme ARCKANUM su pre mna najlepsie BM kapely zo Svedska. Tento recenzovany album som sice este nepocul (nerad si vychutnavam muziku z mp3 suborov) ale podla recenzie to vypada opat na skvelu pracu takze sa po tomto LP urcite dobre poobzeram. Inak, len z osobneho usudku, asi najlepsi material od Watain je "Rabid Death's Curse", no uvidime ci ho novy matros prekona. Inak, skvela recenzia (ostatne, ako vzdy ;) |
Borg |
| 9. 03. 2007 13:52 |
| Album vyborny....Watain byli jsou a budou maniaci a tak to ma v bm bejt. |
Aedd.Gynvael |
| 9. 03. 2007 9:08 |
| Heh, to album hodně lidí nadchlo, jsem asi jedinný, koho nechalo vcelku chladným :) |
Reap |
| 9. 03. 2007 7:27 |
| Ebi: Takže souhlasíš spíše se mnou ;) |
fastred |
| 9. 03. 2007 1:43 |
| Ale fuj, jen něco zkouším :-). |
Ebi |
| 9. 03. 2007 1:32 |
| Dobry banner ;) |
fastred |
| 9. 03. 2007 0:44 |
| Nepřijde mi, že by některá byla zbytečná, ale spíš bych si je užil lépe, kdyby končilo osmou, devátou. Takhle je to moc a na jeden zátah ke konci nudí. Můj názor, jednoho nicotného bastarda, jak by řekl Jens. |
Ebi |
| 9. 03. 2007 0:29 |
| Vyborny album, pacia sa mi tie kompozicie a novy vokal. Celkom suhlasim s fastredom, ale mne sa ten album nezda byt dlhy, nie je tam ani jedna zbytocna skladba. |



